Naslovna ECO TECH Kako mali F1 motor isporučuje 1.000 ks? (VIDEO)

Kako mali F1 motor isporučuje 1.000 ks? (VIDEO)

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Motori od 1000 ks ne prestavljaju nešto neverovatno u današnje vreme. Čak, nisu rezervisani za trkačku stazu, već ih pronalazimo i u nekim ekskluzivnim serijskim automobilima.

Međutim, proizvesti ovoliku količinu snage koristeći 1,6-litarski motor, naravno uz električnu asistenciju, čini se pravom magijom.

Džejson Fenski je čovek koji poslovično demistifikuje ovakve stvari na Engineering Explained YouTube kanalu, a ovoga puta se pod njegovom lupom našao „visokoturažni“, 1,6-litarski turbo V6 uparen s dva elektromotora.

Poreklo aktuelne generacije motora datira iz 2014., kada je FIA, upravno telo Formule 1, kreirala specifikacije za dotični pogonski sklop. Deo tih specifikacija uključuju turbopunjač, dva elektromotora i baterija. Međutim, za razliku od Toyote Prius, kreirane za postizanje maksimalne efikasnosti, F1 hibridna postavka ima jedan drugi zadatak, a to je isporučivanje dodatne snage.

Jedan elektromotor se koristi za regulaciju turbopunjača umesto regulacionog ventila turbokompresora, kao i za regenerativno kočenje. Energija dobijena iz tih funkcija se skladišti u bateriji, koja se koristi za napajanje drugog motora, „prikačenog“ na kolenasto vratilo. Ovaj sistem se naziva ERS (Energy Recovery System), koji pruža dodatnih 160 ks i može se iskoristiti za kratku dodatnu „vatrenu moć“ pri ubrzanju, odnosno preticanju.

Samostalno, motor s unutrašnjim sagorevanjem generiše 830 ks, što je neverovatno za tako malu jedinicu. Jednako fascinantna je gorivna efikasnost ovih agregata. Zbog bezbednosti, F1 bolidima nije dozvoljeno dopunjavanje rezervorara tokom trke, što znači da moraju poneti dovoljno goriva za oko 400 kilometra. Formula 1 regulativa takođe ograničava maksimalnu količinu goriva na 110 kilograma, što je ekvivalentno 140 litara.

Da bi se obezbedile neophodna snaga i efikasnost, F1 motori  raspolažu termalnom efikasnošću od preko 50 odsto, što je značajno više u odnosu na 35 odsto, koliko postižu moderni putnički automobili. Ostvarivanje takvih atributa zahteva kombinaciju pretkomornog paljenja i visokog kompresionog odnosa od 18:1. Takođe postoji nekoliko trikova koje konstruktori motora mogu iskoristiti kako za pretkomorno paljenje, tako i viši kompresioni odnos. Oni su zaštićeni i deo su „tajnog recepta“, koji je deo pogonskog sklopa Formula 1 bolida.

Izvor: Engineering Explained via YouTube

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime