Naslovna ECO2 Alfa Romeo priprema rivala BMW-a iX

Alfa Romeo priprema rivala BMW-a iX

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Novi veliki SUV Alfe Romeo će se pozicionirati iznad Stelvija, a ekskluzivni render Auto Expressa sugeriše kako bi on mogao da izgleda.

Italijanska marka planira da lansira čisto električnu SUV perjanicu u drugoj polovini ove dekade. U intervjuu datom za britansku publikaciju, šef Alfe Romeo, Žan-Filip Imparato je rekao: „Nakon 2026. porašćemo u dimenzijama, jer na tržište dovodim automobil iz E segmenta (velika limuzina), koji je sjajan za severnoameričko tržište, sjajan za evropsko tržište.“ Neko će postaviti pitanje: „U redu, ali šta je s Kinom?“

Očekivani model je raskošni SUV, koji će se naći u kategoriji u kojoj se nalaze renomirana imena kao što su Audi Q8 e-tron, Mercedes-Benz EQS i BMW iX. Pridružiće se čisto električnoj zameni Stelvija, koji će počivati na istoj platformi kao i Giulia EV.

Očekuje se da novajlija koristi usluge STLA Large arhitekture Stellantisa. Imparato kaže da će Alfa Romeo najpre skinuti veo s velike limuzine, „jer kada je o električnim automobilima reč, pažnju obraćate na domet, a kada govorite o dometu, obično govorite o limuzini“. Ovo sugeriše da će superiorna autonomija limuzine biti bolji marketinški alat za ulazak u sektor velikih EV modela.

STLA Large platforma omogućava instalaciju baterija do 118 kWh. Što se limuzine tiče, Imparato kaže da će Alfa Romeo ciljati na domet od oko 700 kilometara. Međutim, ova brojka će verovatno biti nešto umanjena u slučaju SUV-a, s obzirom na njegovu dodatnu masu i viši profil.

SUV će verovatno koristiti iste pogonske sklopove kao tradicionalni pandan, tako da treba očekivati ulazni model s oko 350 ks i srednje pozicionirani Veloce s oko 800 konja. Za sada se ne zna da li će model s povišenim klirensom dobiti Quadrifoglio tromotorni ekvivalent s očekivanih 1.000 ks.

Tehnologija punjenja od 800 V će takođe biti u igri (prva u okviru Stellantisa), a Imparato kaže da bi trebalo da omogući punjenje „u trajanju od oko 18 minuta“ za dostizanje 80 odsto kapaciteta baterije.

Alfa Romeo modeli bazirani na STLA Large platformi bi trebalo da budu zabavni za vožnju, kaže Imparato. Misleći na veliku limuzinu, on je rekao: „Doprinos ljudi koji rade na šasiji je ključan. Iskoristio sam sve što sam mogao iz Baloko tima da bi obezbedio željeni nivo agilnosti.“

Šef Alfe je takođe dodao da je sve zaključano u smislu dizajna do 2027. To znači da je izgled limuzine potpisan, ali da SUV, koji će pristići kasnije, tek treba da bude finalizovan.

Ekskluzivni render Auto Expressa zapravo brojne detalje dizajna reflektuje s limuzine, ali uz smernice karakteristične za Stelvio i Giuliju. Bez obzira na umanjenu potrebu za hlađenjem, kultna „Trefoil“ maska će zauzeti centralnu poziciju, verovatno zatvorena, da bi doprinela manjem koeficijentu otpora vazduha. Za očekivati je da se tanki LED farovi ulivaju u nju, što će novom SUV-u dati na sportskom karakteru.

Dizajnerski detalji poput naplataka u stilu telefonskog birača i ručke vrata koje se uvlače u karoseriju bi trebalo da budu u igri, dok će enterijer profitirati na najnovijem info-zabavnom sistemu Stellantisa. Takođe se očekuje da SUV bude skuplji od limuzine.

Tržišno lansiranje ne treba očekivati pre 2027., pa čak i 2028., a ono što je prilično izvesno je cenovna etiketa na kojoj stoji oko 100.000 evra.

Da bi diferencirala veliki električni SUV od kompaktnijeg koji će deliti platformu s Giulijom, i koji je takođe u razvoju, postoji mogućnost da Alfa ponudi i konfiguraciju sa sedam sedišta.

Izvor: Auto Express

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime