Naslovna SPORT F1 Dvostruka pobeda Red Bulla u Saudijskoj Arabiji

Dvostruka pobeda Red Bulla u Saudijskoj Arabiji

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club
JEDDAH, SAUDI ARABIA - MARCH 19: Race winner Sergio Perez of Mexico and Oracle Red Bull Racing (R), Second placed Max Verstappen of the Netherlands and Oracle Red Bull Racing (L) and Ben Waterhouse, Head of Performance Engineering at Red Bull Racing, celebrate on the podium during the F1 Grand Prix of Saudi Arabia at Jeddah Corniche Circuit on March 19, 2023 in Jeddah, Saudi Arabia. (Photo by Lars Baron/Getty Images)

Serhio Peres je pol poziciju materijalizovao u pobedu u trci za VN Saudijske Arabije. Njegov timski kolega i aktuelni šampion, Maks Ferstapen, s 15. startne pozicije probio se do drugog mesta na podijumu, te je na taj način Red Bull ostvario dvostruku pobedu.

Treći je ponovo bio sjajni Fernando Alonso iz Aston Martina, da bi odlukom stjuarda njegov rezultat bio naknadno poništen.

Peres je odbio napad Alonsa odmah nakon starta, dok su vozilo bezbednosti i probijanje Maksa Ferstapena kroz poredak napravili rokade u poretku. Ipak, Meksikanac je do kraja sačuvao pobedu.

Alonso je na impresivan način preuzeo vođstvo od Peresa u krivini 1, ali naknadna kazna zbog toga što je bio van startne linije, uz neumoljiv tempo Red Bulla, bili su faktori koji su Španca lansirali na treću poziciju.

Naknadno je utvrđeno da je Alonsov mehaničar dodirnuo automobil pre odrađivanja kazne, tako da je vozač Aston Martina dobio dodatnih 10 kaznenih sekundi nakon trke, što ga je stavilo na četvrto mesto. Međutim, nakon revidiranja odluke, stjuardi su presudili da Alonsovo treće mesto ostaje na snazi, tako da se Džordž Rasel iz Mercedesa vratio na P4. Na taj način je Alonso postao šesti vozač u istoriji koji je ostvario 100 F1 podijuma.

Mercedes i Ferrari nisu imali odgovore na ubitačan tempo Red Bulla, tako da su mogli samo iz daljine da prate „crvene bikove“ u „2+2“ formacijama. Rasel je bio bolji od Hamiltona a Karlos Sains od Šarla Leklera.

Monačanin je takođe imao misiju probijanja kroz poredak, zbog kazne pred start trke, ali sedmo mesto predstavlja mnogo manju nagradu od Ferstapenove druge pozicije. Ne čudi što Lekler nije mogao da izdrži a da svoju frustraciju ne izrazi preko radio veze.

Alpine je uživao u mnogo boljoj drugoj rundi ovogodišnjeg šampionata, jer su Esteban Okon i Pjer Gasli osvojili bodove s P8 odnosno P9, dok je Kevin Magnusen došao do poslednjeg boda nakon borbe „točak na točak“ s Jukijem Cunodom.

Niko Hulkenberg je bio 12. (Haas), dok je Žou Gvanju iz Alfe Romeo nadmašio novajije, Nika de Vrisa (AlphaTauri), Oskara Pjastrija (McLaren) i Logana Sardženta (Williams).

Ovo je bio još jedan težak trkački vikend za McLaren, nakon rane promene prednjeg krila na Pjastrijevom bolidu, koji se na samom startu sudario s Gaslijem. S druge strane, Lando Noris je naleteo na krhotine, što ga je lansiralo na začelje.

Pjastri je na kraju prešao liniju cilja kao 15., oslobodivši se Sardženta u poslednjem krugu. Noris je morao da se zadovolji 17. mestom, dok je poslednji, Valteri Botas iz Alfe Romeo, imao tehničkih problema na bolidu.

Aleks Albon (Williams) i Lens Strol (Aston Martin) su odustali, Albon zbog problema na kočnicama, dok je Strola povukao tim u ranoj fazi trke.

Sada se fokus premešta na treću rundu sezone u Australiji, s tim što u generalnom poretku Ferstapen vodi sa samo poenom prednosti u odnosu na timskog kolegu, Peresa.

Tok događaja

Dramatične kvalifikacije su u velikoj meri uticale na dešavanja u nedelju, jer je favorit za osvajanje pol pozicije, Maks Ferstapen, ispao u Q2 zbog otkazivanja pogonskog vratila, koje je moralo biti zamenjeno na njegovom RB19.

Dodatna drama je nastupila kada je napustio pit lejn i zauzeo 15. startnu poziciju, s kočnom tečnošću koja mu je curila u kokpit. Ipak, mehaničari su bili brzi i efikasni, tako da je greška ispravljena a Ferstapenu omogućeno da se bori za podijum. Da podsetimo, prošle godine je na Spa-Francorchampsu pobedio nakon starta s 14. mesta.

Još jedan od favorita koji nije bio tamo gde bio je Šarl Lekler, koji je s P2 pao na P12 zbog dodatnih promena na hibridnoj jedinici.

Kada je grid konačno formiran a svetla na startu se ugasila, s tim što je većina vozača odabrala srednje tvrde pneumatike, Alonso je oduševio publiku ugrabivši vođstvo od Peresa u krivini 1, dok se Rasel pozicionirao na P3 ispred Strola i Sainsa.

Međutim, samo nekoliko trenutaka kasnije, incident čiji je vinovnik bio Alonso, tačnije „nekorektna startna pozicija“, primećen je od strane stjuarda, tako da je Španac dobio kaznu od pet sekundi.

U momentima kada je saznao neprijatne vesti, Alonsu su retrovizori bili „prepuni Peresa“, čim je dat signal za mogućnost aktiviranja DRS-a. Peres je vratio poziciju na glavnom pravcu, uspevši da izvede kasno kočenje bez blokiranja točkova.

Iza njih dvojice se odigravala dvostruka drama u kojoj su protagonisti bili vozači McLarena. Jedan je bio prisiljen da ode u boks na zamenu prednjeg krila, jer je Pjastri imao kontakt s Gaslijem u gužvi na izlazu iz prve šikane, dok je Noris oštetio svoj bolid kada je prešao preko krhotina.

U slučaju Leklera i Ferstapena, obojica su se popeli na devetu, odnosno 11. poziciju do 5. kruga, s tim što su meki pneumatici na Ferrariju posebno dobro funkcionisali.

Monačanin se s težim izazovom suočio kada se našao iza Mercedesa Luisa Hamiltona, ali je pronašao način da ga pretekne korišćenjem DRS-a, nakon što je sedmostrukom šampionu istaknuta crno-bela zastava zbog više promena smera na pravcu.

Sve je rezultiralo time da u 10. krugu poredak bude sledeći: Peres je bio ispred Alonsa koji se trudio da neutrališe kaznene sekunde i približi se Meksikancu, dok su se iza njih izređali Rasel, Strol, Sains, Lekler, Hamilton, Gasli i Ferstapen.

Preskočivši prvu prepreku za ulazak u poene, Ferstapen je nakon toga pretekao Gaslija, da bi zatim evocirao sećanja na borbe s Hamiltonom, pre nego što se popeo do P8, ali ovoga puta bez dodatne drame.

Žou, Hulkenberg i Botas su prvi ušli u boks u 12. krugu, dok je od vodećih isto učinio Strol dva kruga kasnije. Međutim, Peres, Alonso, Rasel, Sains i Lekler (na mekim gumama) produžili su svoje stintove.

U međuvremenu, Lekler i Ferstapen su vozili neumoljivo, nadoknađujući izgubljeno vreme zbog loših startnih pozicija.

Ovaj strateški potez se inicijalno isplatio Ferrariju, kada je Sains otišao na servis u 16. krugu, dok je Lekler uradio isto krug kasnije, jer su oba vozača preskočila Strola kada su se vratili u akciju. Međutim, Kanađanin je morao da završi trku nakon što je iz boksa pozvan da se povuče sa staze.

Ipak, nakon virtuelnog vozila bezbednosti, na stazu je izašlo i ono „pravo“, što je dovelo do toga da je ostatak vodećih takođe otišao na zamenu guma, dok su Red Bull i Mercedes obavili dvostruke servise da bi osigurali da nijedan od njihovih vozača ne bude kompromitovan, tako da su gubitnici bili Lekler i Sains.

Kada se sve iskristalisalo na stazi, Peres je bio vodeći ispred Alonsa i Rasela, izbegavši „noćnu moru“ koju je u sličnoj situaciji doživeo prošle godine, dok se na četvrtom mestu pojavio Ferstapen kao veliki dobitnik.

Ferrarijev tandem je bio razdvojen Hamiltonovim Mercedesom, dok su osvajače poena u tom trenutku zaokruživali Cunoda, Okon i Gasli.

Vozilo bezbednosti je izašlo kada se Aston Martin Lensa Strola zaustavio na stazi, da bi veći deo grida prešao na tvrde pneumatike, gotovo 30 krugova pre kraja, sem Hamiltona, Sardženta, Žoua, Botasa i Norisa, koji su prešli na srednje tvrde gume.

Kada je vozilo bezbednosi izašlo sa staze u 21. krugu, Peres je sjajno započeo trku i poveo. Prvih 10 vozača je inicijalno zadržalo svoje pozicije, uprkos nekim bliskim duelima poput onog između Okona i Gaslija u prvoj šikani.

 

Krug kasnije, Hamilton je napao Sainsa u borbi za peto mesto iskoristivši zavetrinu na glavnom pravcu i profitirajući na ne baš idealnom izlasku Španca iz krivine 1, dok je drugi Mercedes, onaj Raselov, stigao na „nišan“ Maksa Ferstapena.

Kada je DRS ponovo omogućen, Rasel nije imao šanse protiv Ferstapena, koji je proleteo pored njega ka poslednjoj krivini. Na taj način je Holanđanin došao do provizornog podijuma iza Alonsa i Peresa.

Aktuelni šampion je gotovo ponovio isti potez, ovoga puta protiv Alonsa, ali je morao da sačeka na glavni pravac i dokopa se P2.

Budući da je imao čist put ispred sebe, Holanđanin je postavio novi najbrži krug trke, pola sekunde bolji od Peresovog, smanjujući razliku između njih dvojice na 5,4 sekunde. Alonso se pomirio s trećim mestom, čekajući na neku eventualnu grešku vodećeg dvojca.

Iza njih, Albon je poslao alarmantnu poruku preko radio veze, izvestivši tim da je došlo do otkazivanja kočnica, zbog čega je morao drastično da smanji brzinu i prokrstari do Williamsove garaže. Na kraju se pridružio Strolu, kao još jedan vozač izbačen iz stroja.

Pre potencijalnog duela Red Bullovih vozača, Mercedesovi puleni su ušli u bitku za P4, s tim što su se Hamiltonove srednje tvrde gume pokazale bržim od Raselovih tvrdih.

Duel se pokazao bliskim i ličnim, jer su se njihove strategije po pitanju pneumatika „ukrstile“. Rasel je sugerisao timu preko radio veze da bi trebalo da izbegnu borbu za poziciju, naglašavajući da Alonso ima kaznu od pet sekundi. Međutim, kada ga je inženjer informisao da ju je Španac već odradio, Rasel se požalio zbog „nedostatka informacija“.

U međuvremenu, Peres je pronašao dodatnu brzinu da bi odgovorio na Ferstapenov tempo, stabilizujući razliku na nešto preko pet sekundi, a na sličnom odstojanju je iza Holanđanina bio Alonso.

Zaglavljen na sedmom mestu, daleko od podijuma, Lekler je svoju frustraciju ispoljio preko radio veze: „zaostajući na ovakav način je zaista ****, ne znam šta da radim.“

Bez problema nije bio ni Ferstapen, jer je prijavio neprirodan osećaj koji je dolazio iz pogonskog vratila, pojasnivši zatim da „nešto nije u redu“, dok je Peres takođe izrazio zabrinutos zbog dugačkog hoda papučice kočnice.

Pokazalo se da strepnje Red Bullovih vozača nisu bile opravdane, jer su razmenili najbrže krugove i došli do dvostruke pobede.

Međutim, Alonso i Aston Martin su bili pod istragom nakon trke zbog navodno nekorektnog odsluživanja kazne, jer je mehaničar pozadi započeo posao prerano, što je rezultiralo kaznom od 10 sekundi i Alonsovim padom s trećeg na četvrto mesto, što je nakratko postavilo Rasela na podijum.

Ipak, ulaganja žalbe Aston Martina, stjuardi su promenili odluku, tako da je prvi put nakon 10 godina Alonso došao do uzastopnih osvajanja podijuma. Takođe, postao je šesti vozač u istoriji, iza Hamiltona, Šumahera, Fetela, Prosta i Raikonena, koji je osvojio 100 podijuma.

S Raselom koji je morao da se vrati na četvrtu poziciju, ispred Hamiltona i Ferrarija Sainsa i Leklera, osvajače poena su kompletirali Okon, Gasli i Magnusen.

Ferstapen trenutno vodi u generalnom poretku s 44 poena, jednim više od timskog kolege Peresa. Naravno, Red Bull je vodeći u konkurenciji konstruktora, ispred Aston Martina i Mercedesa.

Sledeća runda „najbržeg cirkusa na svetu“ se vozi u Australiji od 31. marta do 2. aprila.

Pavle Barta

VN Saudijske Arabije 2023. (Jeddah Corniche Circuit, Jeddah)

POZ. BR. VOZAČ TIM KRUGOVI VREME Pt
1 11 Sergio Perez RED BULL RACING HONDA RBPT 50 1:21:14.894 25
2 1 Max Verstappen RED BULL RACING HONDA RBPT 50 +5.355s 19
3 14 Fernando Alonso ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES 50 +20.728s 15
4 63 George Russell MERCEDES 50 +25.866s 12
5 44 Lewis Hamilton MERCEDES 50 +31.065s 10
6 55 Carlos Sainz FERRARI 50 +35.876s 8
7 16 Charles Leclerc FERRARI 50 +43.162s 6
8 31 Esteban Ocon ALPINE RENAULT 50 +52.832s 4
9 10 Pierre Gasly ALPINE RENAULT 50 +54.747s 2
10 20 Kevin Magnussen HAAS FERRARI 50 +64.826s 1
11 22 Yuki Tsunoda ALPHATAURI HONDA RBPT 50 +67.494s 0
12 27 Nico Hulkenberg HAAS FERRARI 50 +70.588s 0
13 24 Zhou Guanyu ALFA ROMEO FERRARI 50 +76.060s 0
14 21 Nyck De Vries ALPHATAURI HONDA RBPT 50 +77.478s 0
15 81 Oscar Piastri MCLAREN MERCEDES 50 +85.021s 0
16 2 Logan Sargeant WILLIAMS MERCEDES 50 +86.293s 0
17 4 Lando Norris MCLAREN MERCEDES 50 +86.445s 0
18 77 Valtteri Bottas ALFA ROMEO FERRARI 49 +1 krug 0
NC 23 Alexander Albon WILLIAMS MERCEDES 27 DNF 0
NC 18 Lance Stroll ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES 16 DNF 0

Napomena – Ferstapena je osvojio dodatni poen za najbrži krug trke

Generalni poredak u konkurenciji vozača

POZ. VOZAČ NAC. TIM POENI
1 Max Verstappen NED RED BULL RACING HONDA RBPT 44
2 Sergio Perez MEX RED BULL RACING HONDA RBPT 43
3 Fernando Alonso ESP ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES 30
4 Carlos Sainz ESP FERRARI 20
5 Lewis Hamilton GBR MERCEDES 20
6 George Russell GBR MERCEDES 18
7 Lance Stroll CAN ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES 8
8 Charles Leclerc MON FERRARI 6
9 Valtteri Bottas FIN ALFA ROMEO FERRARI 4
10 Esteban Ocon FRA ALPINE RENAULT 4
11 Pierre Gasly FRA ALPINE RENAULT 4
12 Kevin Magnussen DEN HAAS FERRARI 1
13 Alexander Albon THA WILLIAMS MERCEDES 1
14 Yuki Tsunoda JPN ALPHATAURI HONDA RBPT 0
15 Nico Hulkenberg GER HAAS FERRARI 0
16 Logan Sargeant USA WILLIAMS MERCEDES 0
17 Zhou Guanyu CHN ALFA ROMEO FERRARI 0
18 Nyck De Vries NED ALPHATAURI HONDA RBPT 0
19 Oscar Piastri AUS MCLAREN MERCEDES 0
20 Lando Norris GBR MCLAREN MERCEDES 0

Generalni poredak u konkurenciji konstruktora

POZ. TIM POENI
1 RED BULL RACING HONDA RBPT 87
2 ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES 38
3 MERCEDES 38
4 FERRARI 26
5 ALPINE RENAULT 8
6 ALFA ROMEO FERRARI 4
7 HAAS FERRARI 1
8 WILLIAMS MERCEDES 1
9 ALPHATAURI HONDA RBPT 0
10 MCLAREN MERCEDES 0

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime