Naslovna ECO TECH EV baterije traju mnogo duže nego što se ranije mislilo

EV baterije traju mnogo duže nego što se ranije mislilo

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Mnogi ljudi misle da baterije u električnim automobilima degradiraju jednako brzo kao one u mobilnim telefonima, međutim stvar je u tome što je to daleko od istine.

Mada su ne tako davno smatrane kao „poluproizvod“, čak i baterije Nissan Leafa mogu da izdrže decenije bez značajne degradacije. To je razlog zašto zamena baterija u automobilu nije uobičajena stvar.

Na vrednost električnih vozila obično utiču predrasude, a ona najvažnija se odnosi na navodno ograničen vek visokonaponskih baterija. Ovo takođe usporava i ometa usvajanje elektromobila, jer niko ne želi da kupi vozilo koje će ubrzano gubiti vrednost tokom vremena. Loše vesti su da su mnoge „strašne“ priče navele ljude da veruju da su baterije u električnim automobilima osetljive i skupe za zamenu. Dobre vesti su da one traju mnogo duže nego što kritičari tvrde, a to pokazuje i novo istraživanje.

Visokonaponska baterija je najskuplja komponenta električnog vozila, tako da je sasvim razumljivo zašto ljudi imaju bojazan da bi nešto moglo da ode „po zlu“. Činjenica da jedan od prvih velikoserijskih električnih automobila, Nissan Leaf, nije bio baš najsjajniji u održavanju kapaciteta baterije, doprinela je širenju nesigurnosti među potencijalnim kupcima. Nissan je priznao da su prve baterije instalirane u Leaf imale nekorektnu hemiju, tako da je formula ubrzo promenjena. Nakon toga, baterije ovog japanskog automobila su se pokazale među najboljim na tržištu po pitanju izdržljivosti, demonstriravši gotovo nultu degradaciju.

Svako želi da zna koliko dugo EV baterije traju, ali ono što je istina je da to ne znamo sa sigurnošću još uvek. Ono što znamo je da sigurno traju duže nego što egzistiraju na tržištu. Najbolji način da se odredi projektovani životni ciklus je da se prati degradacija baterija u automobiima koji su danas na putevima. Međutim, čak se i to može pokazati izazovnim, budući da je većina elektromobila na drumovima prisutna manje od šest godina, s tim što je gotovo trećina prodata 2022.

Na osnovu trenutnih podataka, proizvođači automobila mogu s pravom da kažu da baterije mogu trajati duže od 20 godina.

Recurrent Auto je analizirao podatke dobijene od 15.000 vlasnika električnih automobila, da bi kreirao jedno od najdetaljnijih istraživanja vezanih za baterije do sada. Glavni zaključak je da su zamene EV baterija ekstremno retke, jer je samo 1,5 odsto vlasnika moralo to da uradi van garancije ili opoziva. Veći deo se odnosi upravo na stari Nissan Leaf, što je doprinelo širenju mita o nepouzdanim baterijama. Studija je analizirala degradaciju baterija u 13 modela automobila, uključujući Tesline Modele S, 3 i Y, Chevrolet Bolt, Hyundai Konu i Ioniq 5, kao i Mustang Mach-E.

Jedno od glavnih saznanja je da degradacija baterije nije linearna. Najveći deo se odnosi na prvih 30.000 kilometara, a zatim dolazi do stabilizacije kako se vozilo bliži brojci od 160.000 pređenih kilometara. Budući da su elektromobili još uvek relativno novi na tržištu, nema dovoljno podataka da bi se odredila degradacija tokom velike pređene kilometraže, jer oni koji su prešli 150.000 kilometara, i dalje uživaju u gotovo prvobitnom kapacitetu baterije. Analitičari iz Recurrenta smatraju da moderni sistemi menadžmenta baterije i mere kontrole temperature mogu dramatično da produže vek baterija.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime