Naslovna ECO2 Da li je Tesla premijum marka?

Da li je Tesla premijum marka?

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Kao što znamo, Tesla je glavni igrač u svetskoj automobilskoj industriji trenutno.

S više od 1,3 miliona vozila isporučenih prošle godine, teksaški proizvođač je 16. na listi najbolje prodavanih svetskih marki, ispred Fiata a iza kineskog Changana. Obim je povećan za 40 odsto u odnosu na 2021., što znači da je drugog najboljeg performera u prvih svetskih 25 pretekao jedino BYD s porastom od 152 odsto.

Kako se vozila šire svetom, Tesla usput pronalazi sve više rivala. Kompanija je relativno nova u automobilskoj industriji u poređenju s etabliranim proizvođačima koji sklapaju četvorotočkaše čitav vek. Međutim, budući da Tesla progresivno utvrđuje i jača svoje pozicije, neminovna je komparacija s drugim brendovima. Neki od njih pripadaju „mejnstrim“ tržištu, dok su drugi u okviru „premijum“ klase. Međutim, da li je Tesla zaista proizvođač premijum vozila? Hajde da vidimo šta potpada pod ovu definiciju i koje su to karakteristike koje pripadaju suprotnoj strani.

Premijum – za

Glavni razlog za svrstavanje Tesle u premijum segment je pozicioniranje njegovih automobila, što uključuje ne samo cenu, već i način na koji kompanija predstavlja svoje proizvode javnosti, kao i atributi na koje se fokusira. Kao pionir, kompanija Ilona Maska ima prednost što je prepoznata kao inovativni i avangardni proizvođač automobila u poređenju s drugima u smislu tehnologije električnih vozila i efikasnosti.

Ovo pozicioniranje i imidž u kojem uživa u javnosti, omogućava Tesli da cenovno pozicionira svoje automobile na nivo drugih premijum automobilskih brendova kao što su Mercedes ili BMW. Glavni konkurent Modela 3 na tržištu konvencionalnih automobila nije Toyota Camry već Mercedes-Benz C kalse, mada je Tesla limitiran u smislu gedžeta i detalja enterijera.

Kao inovativan i alternativan izbor za mnoge kupce, Tesla može samouvereno da igra na obe strane industrije, i premijum i „mejnstrim“. Činjenica da ovi automobili predstavljaju nešto istinski novo i bolje od drugih elektromobila je dobar razlog da se Teslini proizvodi uvrste u premijum segment.

Premijum – protiv

S druge strane, postoji subjektivna definicija „premijuma“. Premijum automobil se obično povezuje s nemačkom trojkom koju čine Audi, BMW i Mercedes-Benz, mada postoje i druge marke koje se uklapaju u ovu kategoriju. Ovaj trio generalno prodaje automobile po višim cenama jer ih krasi bolji finiš, naprednija tehnologija i iz prostog razloga što su sinonim za ekskluzivnost. Njihov uspeh je inspirisao mnoge druge proizvođače da uđu na ovo primamljivo tržište sa svežijim kreacijama, spomenimo samo Lexus, Acuru, Infiniti i Genesis.

Iskreno govoreći, kokpit Tesle nije elegantan. Možda raspolaže mnogim interesantnim solucijama koje se tiču vožnje i softvera, ali unutrašnjost automobila ove marke nije u skladu s onim što podrazumevamo kada kažemo „premijum enterijer“. Armaturna tabla ne samo što je jednostavna (i premijum može biti u minimalističkom stilu), već ponekad deluje neubedljivo u smislu kvaliteta. Neki čak smatraju da su i sedišta korak iza onih kod premijum brendova.

Naravno, ovo je subjektivna stvar. Kvalitet automobila je determinisan brojjnim različitim faktorima, koji variraju od vozača do vozača. Važan deo priče su zadovoljstvo i osmeh na licu vozača.

Autor: Felipe Munjos (JATO Dynamics)

Priredio: Pavle Barta

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime