Naslovna SPORT F1 Maks Ferstapen po prvi put u karijeri osvojio Australiju

Maks Ferstapen po prvi put u karijeri osvojio Australiju

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Maks Ferstapen je izašao kao pobednik iz turbulentne VN Australije, nadmašivši na prvom mestu vozače Mercedesa, izborivši se s nekoliko izlazaka vozila bezbednosti i tri crvene zastave.

Ferstapen je na samom početku slabije startovao od Rasela i Hamiltona, pre nego što je vozilo bezbednosti imalo dva gotovo uzastopna izlaska zbog odustajanja Šarla Leklera kao posledice sudara s Lensom Strolom i udesa Aleksa Albona.

Ubrzo nakon Albonovog randevua sa zaštitnom ogradom istaknuta je i crvena zastava, tako da su se bolidi vratili u garaže. U tim momentima je Hamilton vodio ispred Ferstapena i Alonsa, iskoristivši peh Rasela i Karlosa Sainsa, koji su prvi među vodećim otišli po sveže gume, neposredno pre zaustavljanja trke.

S mogućnošću slobodnog izbora pneumatika za ponovni start, Hamilton je inicijalno vodio ispred Ferstapena, ali se vozač Red Bulla uskoro našao u njegovoj DRS zoni i preuzeo vodeću poziciju, nekoliko trenutaka pre nego što je Rasel morao da odustane zbog otkazivanja motora.

Holanđanin je na taj način odagnao sve prvobitne sumnje koje su se pojavila posle lošeg starta. Hamilton je suvereno držao P2, održavajući razliku u odnosu na Alonsa, kojem su se pridružili Sains i Pjer Gasli, u borbi za podijum.

Međutim, taman nakon što se poredak „slegao“, na stazu je ponovo izašlo vozilo bezbednosti, a zatim je usledilo novo isticanje crvenih zastava. Naime, Kevin Magnusen se očešao o zid pri izlazu iz krivine 2, izgubivši zadnji desni pneumatik i rasuvši krhotine s Haasa po idealnoj putanji bolida.

Ujedno, to je značilo da će doći do trećeg stajaćeg starta i sprinta od dva kruga, ali nekoliko sekundi nakon što su automobili krenuli u akciju, ponovo je došlo do drame kada je Sains „potkačio“ otpozadi svog zemljaka Alonsa, koji se okrenuo posle krivine 1.

Iza njih, Gasli se u pokušaju da izbegne kontakte sudario s timskim kolegom, Estebanom Okonom, što je oba vozača izbacilo iz stroja, dok je Logan Sardžent „pogodio“ zadnji deo bolida Nika de Vrisa, dok su Serhio Peres i Lens Strol imali odvojene ekskurzije van staze.

Nakon konfuzije u vezi s tim kako će se trka nastaviti a rezultati biti određeni, odlučeno je da se trka završi iza vozila bezbednosti u poretku iz prethodnog starta, ali bez eliminisanih bolida.

To je značilo da Ferstapen došao do svog prvog trijumfa u Australiji, dok su Hamilton i Alonso kompletirali podijum, ispred Sainsa, Strola, Peresa i Landa Norisa.

Međutim, vozač Ferrarija je dobio kaznu od pet sekundi zbog kontakta s Alonsom, što je pilote iza njega promovisalo na mesto ispred, tako da je Niko Hulkenberg završio kao sedmi, ispred domaćeg ljubimca, Oskara Pjastrija, Žoua Gvanjua, Jukija Cunode i Valterija Botasa, koji je zaokružio osvajače poena.

Tok događaja

Nakon mešovitih uslova na treninzima i kvalifikacijama, plavetnilo neba i prijatne temperature, pozdravili su padok tokom trkačkog dana, tako da su „slikovi“ bili spremni za borbu, što je značilo da će glavnu strategiju predstavljati jedan odlazak u boks, naravno, pod uslovom da na stazi ne bude vozila bezbednosti…

Što se izbora guma tiče, većina vozača se odlučila da startuje na srednje tvrdim pneumaticima, dok su Alpine i Alfa Romeo odabrali meke. S druge strane, De Vris iz AlphaTaurija, Sardžent iz Williamsa i Peres iz Red Bulla, krenuli su s tvrdim gumama u produženi prvi stint.

Kada su se startna svetla ugasila, Rasel je sjajno startovao, kasno kočivši pred krivinu 1, što mu je uz pametno postavljanje bolida donelo vođstvo.

Budući da je imao kompromitovan izlazak iz prve krivine, Holanđanin je došao pod udar Hamiltona, koji je iskoristio svoju priliku i pretekao Ferstapena u krivini 3, koji se, već po običaju, žalio da ga je Britanac „izgurao sa staze“.

Iza njih se odigravala dodatna drama, jer su se Aston Martini i Ferrariji trkali „točak na točak“ u krivini 3, što je rezultiralo kontaktom između Strola i Leklera pod kočenjem. Deblji kraj je izvukao vozač Ferrarija, koji je završio na šljunku, a zatim i odustao.

Kada je vozilo bezbednosti izašlo na stazu, nekoliko vozača je to iskoristilo da ode u boks po sveže gume: Okon, Žou i Botas su svoje meke jedinice zamenili tvrdim, dok su Sardžent i Peres tvrde zamenili srednje tvrdim.

Kada se akcija nastavila na kraju trećeg kruga, Rasel je bio vodeći, ispred Hamiltona, Ferstapena, Sainsa, Alonsa i Albona. Međutim, samo tri kruga kasnije, vozač Williamsa se zabio u barijere u krivini 7, što je signaliziralo ponovni izlazak vozila bezbednosti.

Rasel, koji je počeo da dolazi pod pritisak Hamiltona i žalio se preko radio veze da napad timskog kolege, dok je u isto vreme morao da čuva pneumatike, otišao je u boks s namerom da svoje meke gume zameni tvrdim, što je uradio i Sains. Oba vozača su nameravala da profitiraju iz Albonovog incidenta.

S druge strane, Hamilton se žalio da ga je ovaj potez stavio u „veoma nepovoljan položaj“, da bi u potpunosti promenio raspoloženje kada je istaknuta crvena zastava zbog krhotina i šljunka na stazi. Automobili su završili u garažama, čekajući na novi stajaći start, uz mogućnost instalacije novih guma po izboru.

Kada je trka zaustavljena, Hamilton je bio vodeći, ispred Ferstapena, Alonsa, Strola, Gaslija i Hulkenberga, dok su Rasel, Cunoda, Noris i Pjastri zaokružili prvih 10.

Poput Džordža Rasela, i Sains je izgubio pozicije zbog isticanja crvene zastave, pavši na 11. mesto, što mu nimalo nije bilo po volji.

Kada je vozilo bezbednosti povelo karavan na pozicije za ponovni start, Hamilton je kao vodeći vozio veoma sporo, što je dovelo do efekta „sendviča“, tako da umalo nije došlo do par sudara „otpozadi“ na začelju grida.

Sa svim vozačima na tvrdim gumama, sem De Vrisa i Sardženta koji su odabali srednje tvrde, Hamilton je pobegao dovoljno daleko da sačuva vođstvo u krivini 1, dok je Alonso ostao ispred Gaslija, Rasela, Strola, Hulkenberga i Cunode.

Dalje pozadi, došlo je do kontakta između Okona i De Vrisa, koji je novajliju poslao u vazduh, ali su oba vozača nastavila trku, ne pridružujući se u tom momentu Lekleru i Albonu, koji su bili prisiljeni da odustanu.

U krugovima koji su usledili, Sains je iskoristio mogućnosti Ferrarija, ubrzano nadoknađujući izgubljeno, pretekavši vozače McLarena pre nego što je isto uradio s Cunodom, Hulkenbergom i Strolom.

Kada se radilo o vodećim, nakon što se inicijalno primirio iza Hamiltona, Ferstapen je počeo da se približava Mercedesu. Kako je došao do DRS distance, tako je s lakoćom povratio vođstvo na kontrapravcu.

U međuvremenu, Rasel je pretekao Gaslija za P4 impresivnim potezom sa spoljašnje strane krivine 11, dok su pristigle vesti da neće biti dalje istrage u vezi s kontaktom između Okona i De Vrisa u krivini 3, kao ni oko Hamiltonovog sporog formacijskog kruga.

Nakon što je pretekao Hamiltona, Ferstapen je imao čist vazduh ispred sebe, tako da je mogao da oslobodi pun potencijal Red Bulla.

U 18. krugu, nova drama za Rasela, koji je morao da zaustavi bolid na startno-ciljnom pravcu, čiji je motor zahvatio plamen, što je dovelo do aktiviranja virtuelnog vozila bezbednosti i ponovnog stabilizovanja poretka i razlika između automobila.

Kada je Raselov Mercedes uklonjen sa staze, Ferstapen je nastavio da uživa u ulozi vodećeg, mada se njegova prednost smanjila na 2,5 sekundi u odnosu na Hamiltona. Alonso s druge strane, čvrsto je držao treću poziciju.

Peres, drugi vozač Red Bulla, u tim trenucima je bio 11., „kucajući na vrata“ poena, što je i učinio pretekavši Pjastrija, a zatim i Cunodu.

Kako se trka približavala polovini pređene distance, Hamilton je izrazio zabrinutost u vezi s tim da li će njegovi tvrdi pneumatici izdržati do isticanja karirane zastavice, s tim što je Ferstapen nastavio da povećava prednost i biva sve opušteniji u vođstvu.

Iza vodeće trojke, Sains je pretekao Gaslija za P4 inteligentnim potezom, dok je Cunoda ispao iz poena izgubivši duele s Okonom i Pjastrijem.

U 31. krugu, Ferstapen je imao osam sekundi prednosti u odnosu na Hamiltona, ali je bitka za P2 postala neizvesnija jer se Aston Martin Fernanda Alonsa približio Mercedesu, dok je Sains nastavljao da ređa rivale, ovoga puta Gaslija i Strola.

U tim trenucima je Hamiltonu rečeno da „Alonso nastavlja s pokušajima da ga natera da troši gume, te da ne treba da nasedne na to“, da bi sedmostruki šampion doveo u pitanje to da „Aston Martin ne može biti na istoj strategiji kao Mercedes“.

Kako su krugovi odbrojavani, razlike između Hamiltona, Alonsa i Sainsa su bile konstantne, s tim što je jedinu promenu doživela Ferstapenova prednost, koja se povećala na 10 sekundi do 41. kruga.

U drugom Red Bullu, Peres se našao pred izazovnijom preprekom u vidu McLarena Landa Norisa, ali je uz pomoć DRS-a ipak uspeo da ga se oslobodi na kontrapravcu, pre nego što je pretekao Hulkenberga u krivini 11.

Nemac je zatim došao u domašaj Norisa, koji je pokušao da ga pretekne u nekoliko navrata, pre nego što mu je to konačno pošlo za rukom pri izlasku iz krivine 11, pre svega zahvaljujući sporom „Hulkovom“ izlasku i odlasku preširoko u sledećoj krivini.

Blokiranje točkova Ferstapenovog bolida pri ulasku u krivinu 13 nimalo nije prijalo Red Bullovom „pit volu“, a ekskurzija kroz travu je dovela do toga da prednost od 10 sekundi padne na 7,5.

Spokoj se pretvorio u strepnju, a tome je dodatno doprinela situacija nekoliko krugova kasnije, kada je Magnusen udario bokom bolida u zid, što je ponovo dovelo do izlaska vozila bezbednosti na stazu.

Direkcija trke se ponovo odlučila za isticanje crvene zastave da bi s asfalta bile uklonjene krhotine, što je značilo da će vozačima ostati dva kruga za „supersprint“ završnicu bez DRS-a.

Međutim, kao što se moglo i očekivati, nakon ponovnog starta došlo je do pravog karambola. Ferstapena se odbranio od Hamiltona u krivini 1, ali je Sains „okrenuo“ Alonsa, prouzrokovavši haos među vozačima koji su se nalazili iza njih.

Jedan od njih je bio Gasli, koji je u pokušaju da izbegne nevolje otišao sa staze, da bi pri povratku pokupio timskog kolegu Okona, što je obojicu vozača izbacilo van stroja.

U međuvremenu, Sardžent je udario u De Vrisa, dok je Peres „skliznuo“ sa staze u krivini 1 i pao u poretku. Strol je preterao s kočenjem u krivini 3, napravivši izlet kroz šljunak, da bi ponovo bila istaknuta crvena zastava.

Nakon toga je potvrđeno da će vozilo bezbednosti voditi vozače do oficijelnog kraja trke, i to u poretku koji je prethodio restartu, izuzev vozača koji su morali da odustanu. Sainsovih kaznenih pet sekundi ga je lansiralo na P12, tako da su se iza Ferstapena našli Hamilton, Alonso, Strol, Peres i Noris.

2023 Australian Grand Prix, Sunday – Steve Etherington

Hulkenberg je izbegao nevolje i bio je četvrti, ali su ga ponovne rokade u poretku bacile na sedmo mesto, dok je Pjastri obezbedio dvostruko osvajanje poena za McLaren.

Žou i Cunoda su takođe profitirali zbog potonjeg incidenta i zaokružili su osvajače poena, dok su Botas i Sains kompletirali vozače koji su na kraju završili trku. Odustali su Gasli, Okon, De Vris, Sardžent, Magnusen, Rasel, Albon i Lekler.

Nakon pauze od gotovo mesec dana, čeka nas trka u Bakuu (od 28. do 30. aprila) za VN Azerbejdžana, koja će označiti i prvo pojavljivanje sprint formata u sezoni.

Pavle Barta

VN Australije 2023. (Albert Park, Melbourne)

POZ. BR. VOZAČ TIM KRUG. VREME POENI
1 1 Max Verstappen RED BULL RACING HONDA RBPT 58 2:32:38.371 25
2 44 Lewis Hamilton MERCEDES 58 +0.179s 18
3 14 Fernando Alonso ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES 58 +0.769s 15
4 18 Lance Stroll ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES 58 +3.082s 12
5 11 Sergio Perez RED BULL RACING HONDA RBPT 58 +3.320s 11
6 4 Lando Norris MCLAREN MERCEDES 58 +3.701s 8
7 27 Nico Hulkenberg HAAS FERRARI 58 +4.939s 6
8 81 Oscar Piastri MCLAREN MERCEDES 58 +5.382s 4
9 24 Zhou Guanyu ALFA ROMEO FERRARI 58 +5.713s 2
10 22 Yuki Tsunoda ALPHATAURI HONDA RBPT 58 +6.052s 1
11 77 Valtteri Bottas ALFA ROMEO FERRARI 58 +6.513s 0
12 55 Carlos Sainz FERRARI 58 +6.594s 0
13 10 Pierre Gasly ALPINE RENAULT 56 DNF 0
14 31 Esteban Ocon ALPINE RENAULT 56 DNF 0
15 21 Nyck De Vries ALPHATAURI HONDA RBPT 56 DNF 0
16 2 Logan Sargeant WILLIAMS MERCEDES 56 DNF 0
17 20 Kevin Magnussen HAAS FERRARI 52 DNF 0
NC 63 George Russell MERCEDES 17 DNF 0
NC 23 Alexander Albon WILLIAMS MERCEDES 6 DNF 0
NC 16 Charles Leclerc FERRARI 0 DNF 0

Napomena – Peres je osvojio dodatni poen za najbrži krug trke. Sains je dobio kaznu od pet sekundi zbog izazivanja sudara.

Generalni poredak u konkurenciji vozača

POZ. VOZAČ NAC. TIM POENI
1 Max Verstappen NED RED BULL RACING HONDA RBPT 69
2 Sergio Perez MEX RED BULL RACING HONDA RBPT 54
3 Fernando Alonso ESP ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES 45
4 Lewis Hamilton GBR MERCEDES 38
5 Carlos Sainz ESP FERRARI 20
6 Lance Stroll CAN ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES 20
7 George Russell GBR MERCEDES 18
8 Lando Norris GBR MCLAREN MERCEDES 8
9 Nico Hulkenberg GER HAAS FERRARI 6
10 Charles Leclerc MON FERRARI 6
11 Valtteri Bottas FIN ALFA ROMEO FERRARI 4
12 Esteban Ocon FRA ALPINE RENAULT 4
13 Oscar Piastri AUS MCLAREN MERCEDES 4
14 Pierre Gasly FRA ALPINE RENAULT 4
15 Zhou Guanyu CHN ALFA ROMEO FERRARI 2
16 Yuki Tsunoda JPN ALPHATAURI HONDA RBPT 1
17 Kevin Magnussen DEN HAAS FERRARI 1
18 Alexander Albon THA WILLIAMS MERCEDES 1
19 Logan Sargeant USA WILLIAMS MERCEDES 0
20 Nyck De Vries NED ALPHATAURI HONDA RBPT 0

Generalni poredak u konkurenciji konstruktora

POZ. TIM Poeni
1 RED BULL RACING HONDA RBPT 123
2 ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES 65
3 MERCEDES 56
4 FERRARI 26
5 MCLAREN MERCEDES 12
6 ALPINE RENAULT 8
7 HAAS FERRARI 7
8 ALFA ROMEO FERRARI 6
9 ALPHATAURI HONDA RBPT 1
10 WILLIAMS MERCEDES 1

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime