Naslovna SPORT MOTO GP Marko Bezeki do prve MotoGP pobede u karijeri

Marko Bezeki do prve MotoGP pobede u karijeri

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Marko Bezeki je naprosto „razneo“ rivale na vlažnom asfatlu staze Termas de Rio Hondo u Argentini, preuzevši vodeću poziciju u šampionatu.

Strepnja mnogih se ostvarila kada je Bezeki prošao prvi kroz krivinu 1, jer je ostatak grida znao da mladi Italijan raspolaže najubedljivijim trkačkim tempom, uprkos početnom napadu Franka Morbidelija.

Naime, vozač Yamahe je pokušao da prenese brzinu šire u prvu krivinu, ali neuspešno, jer su to iskoristili Aleks Markes i Frančesko Banjaja. Drama se nastavila samo par zavoja kasnije, kada je Binder izleteo sa staze u krivini 5, nakon neznatnog kontakta s Maverikom Vinjalesom.

Katastrofalan vikend Fabija Kvartarara je postao još gori već u prvom krugu, jer je njegov kontakt s Takakijem Nakagamijem takođe rezultirao izlaskom s asfalta i padom na 16. mesto.

Budući da se radilo o sličnim uslovima kao kada je osvojio svoju prvu pol poziciju u MotoGP-u u Muđelu prošle godine, Fabio Di Đanantonio je takođe gajio visoke nade, koje su podgrevane njegovim odličnim izdanjem u početnoj fazi trke, kada se u petom krugu situirao na petoj poziciji.

Nakon analize stjuarda, nisu preduzete dalje akcije u vezi s incidentom između Vinjalesa i Bindera. Takođe vezano za taj krug, stjuardi su odlučili da ne primene sankcije ni u vezi s kontaktom između Nakagamija i Kvartarara.

Nešto što svakako nismo očekivali da vidimo, bar ne u ovoj početnoj fazi sezone, je uspešno uzastopno preticanje Augusta Fernandesa nad Fabiom Kvartararom i Alešom Espargarom u osmom krugu.

Kada je reč o vodećim vozačima, Markes i Banjaja nisu imali odgovor na Bezekijev tempo, koji je nastavljao da povećava prednost. Vođstvo koje je iznosilo šest desetinki tokom uvodnih krugova, Italijan je povećao na 2,5 sekundi do kraja devetog kruga.

U svom najboljem izdanju u bojama Honde, vozač LCR tima, Aleks Rins, konačno je pretekao Di Đanantonija u borbi za peto mesto u 10. krugu, da bi vozač Ducatija došao „na nišan“ Žoana Zarka.

Nakon što se brzo oslobodio Di Đanantonija, što je rezultiralo neshvatljivim padom u poretku vozača Gresini Ducatija, budući da su ga pretekli Horhe Martin i Džek Miler, Zarko je nastavio da diktira tempo približivši se Rinsu na petom mestu.

 

Počevši da demonstrira brzinu koja je vidno bila bolja od Markesove, Banjaja je prvi napad na Španca izveo u krivini 8, ali je Markes odmah odgovorio.

Međutim, aktuelnog šampiona to nije sprečilo, jer je ponovo pretekao Markesa na kočenju u pretposlednjoj krivini, mada nakon toga nije uspeo značajnije da mu pobegne.

Ipak, vožnja Italijana je izgledala samouverena i uglađena, da bi u 17. krugu napravio za njega nesvojstvenu grešku, izletevši sa staze u krivini 13. Mada se vratio na stazu, vozač fabričkog Ducatija je pao na 16. mesto i samim tim je bio izbačen iz stroja po pitanju značajnijeg plasmana.

Budući da je njegov prošlogodišnji rival u borbi za titulu ispao iz poena, Kvartararo je pronašao dodatnu brzinu, ugrabivši sedmo mesto od Rinsa.

Međutim, vozač koji je u tim trenucima postavljao najbrže krugove i bio čak za sekundu bolji od ostalih, bio je Žoan Zarko. Francuz se neumoljivo približavao Morbideliju i Markesu u borbi za podijum, četiri kruga pre kraja.

 

Pokušavajući da drži priključak s Markesom, Morbideli se suočio s dodatnim pritiskom u vidu Zarka, što je rezultiralo malom greškom koju je napravio dva i po kruga pre kraja.

 

Zarko je zatim na briljantan način iskoristio svoj tempo, pretekavši Markesa u krivini 4 u finalnom krugu. Ipak, Bezeki, koji je imao velike rezerve što se prednosti tiče, prvi je prešao liniju cilja za svoj prvi MotoGP trijumf u karijeri.

Pavle Barta

MotoGP Argentine 2023. (Termas de Rio Hondo)

POZ. VOZAČ NAC. TIM VREME
1 Marco Bezzecchi ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) 44m 28.518s
2 Johann Zarco FRA Pramac Ducati (GP22) +4.085s
3 Alex Marquez SPA Gresini Ducati (GP22) +4.681s
4 Franco Morbidelli ITA Monster Yamaha (YZR-M1) +7.581s
5 Jorge Martin SPA Pramac Ducati (GP23) +9.746s
6 Jack Miller AUS Red Bull KTM (RC16) +10.562s
7 Fabio Quartararo FRA Monster Yamaha (YZR-M1) +11.095s
8 Luca Marini ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) +13.694s
9 Alex Rins SPA LCR Honda (RC213V) +14.327s
10 Fabio Di Giannantonio ITA Gresini Ducati (GP22) +18.515s
11 Augusto Fernandez SPA Tech3 GASGAS (RC16)* +19.380s
12 Maverick Viñales SPA Aprilia Racing (RS-GP23) +26.091s
13 Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V) +28.394s
14 Raul Fernandez SPA RNF Aprilia (RS-GP22) +29.894s
15 Aleix Espargaro SPA Aprilia Racing (RS-GP23) +36.183s
16 Francesco Bagnaia ITA Ducati Lenovo (GP23) +47.753s
17 Brad Binder RSA Red Bull KTM (RC16) +48.106s

 

Generalni poredak u konkurenciji vozača

POZ VOZAČ NAC TIM POENI RAZL.
1 ^2 Marco Bezzecchi ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) 50
2 ˅1 Francesco Bagnaia ITA Ducati Lenovo (GP23) 41 (-9)
3 ^3 Johann Zarco FRA Pramac Ducati (GP22) 35 (-15)
4 ^1 Alex Marquez SPA Gresini Ducati (GP22) 33 (-17)
5 ˅3 Maverick Viñales SPA Aprilia Racing (RS-GP23) 32 (-18)
6 ^1 Jack Miller AUS Red Bull KTM (RC16) 25 (-25)
7 ^1 Jorge Martin SPA Pramac Ducati (GP23) 22 (-28)
8 ˅4 Brad Binder RSA Red Bull KTM (RC16) 22 (-28)
9 ^2 Franco Morbidelli ITA Monster Yamaha (YZR-M1) 21 (-29)
10 = Fabio Quartararo FRA Monster Yamaha (YZR-M1) 18 (-32)
11 ^1 Luca Marini ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) 15 (-35)
12 ^2 Alex Rins SPA LCR Honda (RC213V) 13 (-37)
13 ˅4 Aleix Espargaro SPA Aprilia Racing (RS-GP23) 12 (-38)
14 ^3 Augusto Fernandez SPA Tech3 GASGAS (RC16)* 8 (-42)
15 ^1 Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V) 7 (-43)
16 ˅3 Marc Marquez SPA Repsol Honda (RC213V) 7 (-43)
17 NA Fabio di Giannantonio ITA Gresini Ducati (GP22) 6 (-44)
18 ˅3 Joan Mir SPA Repsol Honda (RC213V) 5 (-45)
19 ˅1 Miguel Oliveira POR RNF Aprilia (RS-GP22) 3 (-47)
20 NA Raul Fernandez SPA RNF Aprilia (RS-GP22) 2 (-48)

 

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime