Naslovna ECO TECH Bentleyjevi budući elektromobili će biti daleko snažniji od aktuelnih modela

Bentleyjevi budući elektromobili će biti daleko snažniji od aktuelnih modela

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Superekskluzivni Batur šalje signale koji označavaju početak kraja voljenog W12 motora.

Krajnji rok ističe 2030., kada će biti ukinuti i V6 i V8 motori. Marka iz Krua za sedam godina postaje čisto električna, dok će prvi serijski elektromobil biti lansiran 2026. Šef britanske marke, Edrijen Holmark, podelio je neke sočne preliminarne podatke u vezi s budućim modelima s nultom emisijom.

Planirane su dve baterijske specifikacije, a sportski modeli sa „Speed“ oznakom će profitirati na soluciji koju Holmark naziva „baterijskim W12“. On je dodao da će elektromotori isporučivati od 50 do 100 odsto više snage u odnosu na aktuelne motore s unutrašnjim sagorevanjem.

U Baturu, 6,0-litarski twin-turbo agregat je „nasviran“ na 740 ks i 1.000 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Šef Bentleyja ne odbacuje mogućnost lansiranja električnog modela s 1.400 konja, koji do „stotke“ ubrzava za tek nešto više od 1,5 sekundi.

Što se autonomije tiče, Holmark kaže da će električni Bentleyjevi modeli moći jednim punjenjem da prevale od 563 do 724 kilometra. Kada ostanu bez energije, biće potrebno manje od 20 minuta da se baterije dopune od 10 do 80 odsto kapaciteta. Generalni direktor Bentleyja kaže da će elektromobili raspolagati identičnom autonomijom kao i benzinski modeli koji su danas u prodaji.

Holmark je spomenuo da će Bentley ostati to što jeste u smislu veličine, što znači da imamo posla s impozantno velikim vozilima. „Naš posao je da skapamo Bentleyje, ne elektromobile s Bentleyjevim oznakama“, dodao je on, rekavši da će neki kompromisi morati da se urade zarad bolje aerodinamičnosti.

Holmark se dotakao i e-goriva. Mada smatra da se radi o „zaista uzbudljivom“ rešenju, uz činjenicu da je tehnologija sazrela, proizvodni kapaciteti potrebni da se u potpunosti zamene fosilna goriva su daleko od ostvarivog. Porsche, koji je takođe član Volkswagen grupacije, započeo je proizvodnju sintetičkog goriva krajem 2022. u fabrici u Čileu.

Šef matične Volkswagen marke, Tomas Šefer, rekao je ranije ove nedelje da su razgovori o e-gorivu „nepotrebna halabuka“, označivši motore SUS „zastarelom tehnologijom“.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime