Naslovna BEZBEDNOST Istraživanje: SUV/krosoveri mnogo opasniji za bicikliste od standardnih automobila

Istraživanje: SUV/krosoveri mnogo opasniji za bicikliste od standardnih automobila

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Putevi u razvijenom svetu postaju sve bezbedniji. Međutim, mada manji broj ljudi gubi život u saobraćajnim nesrećama generalno, ovo smanjenje se ne odnosi jednako na sve.

Po nedavno objavljenim saveznim podacima u SAD, fatalni incidenti koji uključuju bicikliste su bili u porastu za osam odsto tokom devet meseci 2022. Novo istraživanje Osiguravajućeg instituta za bezbednost na putevima (IIHS), ističe da su današnji gabaritni SUV/krosoveri opasniji za bicikliste od drugih tipova automobila.

Po statističaru iz IIHS-a, Semu Monfortu, vodećem autoru studije, „SUV/krosoveri imaju tendenciju da obaraju bicikliste“ i potencijalno ih pregaze, za razliku od manjih vozila kod kojih vozači dvotočkaša završe na haubi. Monfort je dodao: „To je verovatno iz razloga što povišeni prednji deo SUV/krosovera udara biciklistu iznad njegove tačke težišta“, što rezultira padom i mogućnošću da vozilo pređe preko njega.

IIHS je pregledao detaljne podatke o sudarima, kojima raspolaže Konzorcijum pešaka Međunarodnog centra za automobilsku medicinu, vezane za 71 nesreću u kojima su učestvovali biciklisti u Mičigenu. To su bili incidenti koji uključuju jedno vozilo i jednog biciklistu starosti 16 godina i više, s podacima iz policijskih izveštaja, medicinskih kartona, rekonstrukcija sudara i drugih izvora.

Monfort je obelodanio da su povrede na donjim ekstremitetima bile zajedničke, bez obzira da li se radilo o konvencionalnom vozilu ili SUV/krosoveru. Vozači bicikala koji su učestvovali u ozbiljnim nesrećama, takođe su pretrpeli povrede glave, torza, kičme i abdomena. Kroz istraživanje je utvrđeno da su telesne trame u celini bile 55 odsto više u sudarima sa SUV/krosoverima nego standardnim automobilima. Povreda glave je bilo 63 odsto više, ali je takođe otkriveno da nije bilo razlike u ozbiljnosti povreda nanesenim drugim delovima tela.

Ranije istraživanje IIHS-a iz 2020., obelodanilo je da su SUV/krosoveri s povišenim prednjim delom opasniji za pešake nego automobili. Međutim, za razliku od biciklista, koji su zadobili povrede tokom pada na tlo, gde je postojala opasnost da budu pregaženi, pešaci su gravitirali povredama kuka i grudi, tamo gde dolazi do direktnog kontakta s vozilom. Tokom 2020., 932 biciklista je usmrćeno na američkim putevima, što je porast u odnosu na 621 u poređenju s 2010. Broj smrtnih slučajeva biciklista u saobraćajnim nesrećama je bio u porastu i tokom 2022.

Što se nas tiče, nemamo dostupnu statistiku, ali ono što je indikativno je da kako raste broj dvotočkaša na putevima, tako se povećava i broj incidenata u kojima oni učestvuju i to prilično nesrazmerno. Razlozi su dvostruke prirode, na prvom mestu „nenaviknutost“ vozača automobila na njihovo pojačano prisutvo (često su „nevidljivi“ za vozače četvorotočkaša), kao i nedovoljno razvijena putna infrastruktura, zbog čega se biciklisti često nalaze na kolovozima gde im nije mesto. Naravno, tu je i poslovično neadekvatno ponašanje biciklista u saobraćaju, koji prave daleko više prekršaja nego vozači automobila.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime