Naslovna SPORT DOMAĆI AUTO-MOTO SPORT Dvadeset sezona Uroša Brkića od “fiće” do prototipa

Dvadeset sezona Uroša Brkića od “fiće” do prototipa

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Juče 08.05.2023. u Beogradu, u izložbenom salonu Honda – Deltaautomoto, upriličena je  konferencija za medije i promocija takmičarskog prototipa sa kojim će se u predstojećoj  sezoni takmičiti srpski automobilista Uroš Brkić. 

Uroš Brkić započeo je svoju karijeru u automobilizmu kao junior sa 16 godina, sada već davne  2004. godine u popularnoj zastavi 850, a tu debitantsku sezonu završio je na 3. mestu u  juniorskoj konkurenciji.

Te godine nastupao je za AK Floyd iz Beograda. Već naredne godine prelazi u klasu popularnih “jugića”. Nakon “juga” vozio je VW SCIROCCO  1.4, WV SCIROCO 1.6, HONDU CIVIC 1.6VTi, RENAULT TWINGO EUROCUP,  RENAULT CLIO IV RS CUP, VW GOLF 1.6GTI, HONDU CIVIC 2.0VTi, HONDU  INTEGRU TYPE R, VW SCIROCCO 2.0, FORD FOCUS 2.0ST, WV Polo S2000. Takmičio se za različite klubove u displinama na kružnim, brdskim, reli,  autoslalom i trkama izdržljivosti. Najzapaženije rezultate ostvario je na brdskim auto trkama, a poslednjih  8 godina se takmiči za AK GALAX iz Beograda. 

Do sada je 7 puta bio šampion Srbije, 2015. godine je bio šampion evropskog ESET kupa u  kružnim trkama izdržljivosti, kao i vicešampion centralne Evrope takođe u kružnim trkama izdržljivosti, da bi prethodne sezone posatao najbolje rangirani automobilista Srbije kada je osvojio titulu  šampiona centralne Evrope u brdskim auto trkama u kategoriji D1, automobilom VW  POLO S2000. 

Osim toga, vlasnik je i pojedinih nacionalnih rekorda staza i rekorda klasa. Nakon punih 19 sezona bez trke pauze za 2023. godinu, odnosno svoju jubilarnu dvadesetu  sezonu, došao je u posed nove trkačke sprave kakva još uvek nije viđena među takmičarima u  Srbiji. U pitanju je namenski proizveden takmičarski dvosed – prototip francuske fabrike  NORMA, a model automobila je M20F druge evolucije, koji pogoni Hondin popularni agregat  s oznakom K20, koji je modifikovan i tjuniran u Hondinom sportskom odeljenju Mugen, i čija je deklarisana snaga  270 konja na 9000 o/min. Spreman automobil za takmičenje ima masu od svega 560 kilograma  i centralno postavljen motor sa zadnjim pogonom i šestostepenim sekvencijalnim menjačem.  Prototipovi su godinama unazad najbrži automobili na brdskim auto trkama i uvek ostvaruju  najbolje pozicije i obararaju rekorde staza. U skladu s tim i od ovog automobila se očekuju  vrhunski rezultati. 

U sezoni koja je pred nama takmičiće se u Centralnoevropskom šampionatu (CEZ), u  brdskim auto trkama gde će novim automobilom pokušati da odbrani titulu šampiona.  Prva trka će se održati u Kotoru 14.05.2023., a poslednja će se održati 24.09.2023. u Austriji.  Osim CEZ šampionata pokušaće ove sezone da nastupi i u najvišem rangu takmičenja na  nekim od trka za FIA internacionalni kup na brdskim auto trkama kako bih se oprobao i u  najjačoj svetskoj konkurenciji i stekao iskustvo za sezone koje predstoje. 

Kalendar takmičenja 2023: 

-13/14.05. Kotor (MNE) 

-27/28.05. Tara (SRB) 

-10/11.06. Paradsasvar (HU) 

-17/18.06. Split (HRV) 

-24/25.06. Gorjanci (SLO) 

-01/02.07. Kruja (ALB) 

-22/23.07. Kočani (NMK) 

-29/30.07. Cazin (BIH) 

-16/17.09. Kočani (NMK) 

-23/24. 09. St. Agatha (AUT)

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime