Novi Jeep® Avenger, prvo 100% električno vozilo brenda, predstavljeno je ovog aprila evropskim medijima, i odmah je dostiglo status zvezde: vozilo je zapravo već osvojilo nagradu za Evropski automobil godine 2023.
Nakon predstavljanja novog modela, sada je vreme za njegovu prvu televizijsku reklamu.
Debi kampanje “Built for the Real World” uživo je prikazan u Španiji. Nekoliko dana kasnije biće emitovana u Italiji, u petak 12. maja, kada će biti prikazana u glavnom terminu istovremeno na svim glavnim mrežama i kanalima. Video će se kasnije koristiti na evropskim tržištima između maja i septembra 2023. korišćenjem digitalnih i tradicionalnih medija, na osnovu integrisanog višekanalnog pristupa.
Reklama prikazuje Jeep® Avenger kako putuje kroz imaginarni pejzaž virtuelnog sveta, dok ga vozi podjednako fiktivan lik. Preokret se dešava kada protagonista ukloni vizir za virtuelnu realnost sa svojih očiju i vraća se u pravi svet. Žena koja vozi pravi model 100% električnog terenca prepušta se adrenalinu i odlazi na pravu Jeep® avanturu. Narator objašnjava tranziciju iz imaginarnog sveta u stvarni: „Postoji svet pun slobode i avantura, ali ne možete ga istražiti sedeći na kauču: morate da izađete i stvarno ga proživite.“
Kampanja prikazuje jaz između prošlosti i budućnosti brenda: Jeep® Avenger predstavlja važnu prekretnicu za brend i njegov put. Takvo ekstremno i legendarno vozilo nekada se smatralo mogućim samo u virtuelnom svetu, čak i samo pre nekoliko meseci. Ovaj novi model predstavlja sve što Jeep simbolizuje, ali koncentrisano u jedan model. Štaviše, on je takođe 100% električan, super fleksibilan, prepun tehnologije, funkcionalnog dizajna i sa vodećim sposobnostima u svom segmentu. Ovaj Jeep® je bez presedana i gotovo neverovatan; a ipak, sve je stvarno. Jeep® Avenger je inkluzivno vozilo dizajnirano i stvoreno da svima omogući da u potpunosti dožive emocije koje pruža vožnja: pre svega, brendove osnovne vrednosti slobode i avanture.
Reklama, napravljena u saradnji sa agencijom Leo Burnett, deo je kampanje koja je u potpunosti dizajnirana i realizovana u Evropi: scene u videu su snimljene u Portugaliji i svi koji su učestvovali u njenom pravljenju potiču sa ovog kontinenta. U demonstraciji konceptualnog kontinuiteta i koherentnosti brenda, Jeep® Avenger je prvi Jeep koji je dizajniran i napravljen specifično za evropsko tržište: evropska kampanja za evropsko vozilo.
Tokom videa, kroz kombinaciju slika i teksta, naglašavaju se glavne karakteristike modela Jeep® Avenger: napredna tehnologija, sa standardnim ekranom Uconnect Infotainment radio sistema od 10,25 inča u kombinaciji sa potpuno digitalnim klasterom instrumenata, kao dokaz potpuno povezanog modela; vodeće sposobnosti, koje omogućavaju SUV-u da funkcioniše u svim vremenskim uslovima, zahvaljujući Selec-Terrain® funkciji; plus, ima do 400 km autonomije u WLTP ciklusu i do 550 km u gradskoj vožnji, što garantuje baterija od 54 kWh*; na kraju, njegove kompaktne dimenzije omogućavaju vozilu da prođe kroz uske puteve poput onih viđenih u finalnom delu reklame. Ove teme se kombinuju sa drugim ključnim konceptima za Jeep® Avenger: funkcionalnim dizajnom, prostranim i fleksibilnim enterijerom, potpuno električnim pogonom. Zapravo, 100% električni SUV marke Jeep se ističe svojim novim električnim pogonskim sistemom nove generacije koji kombinuje novi elektromotor i novu bateriju. Zahvaljujući standardnom brzom punjenju od 100 kW, koristeći Mode 4 kabl povezan na javne punjače sa jednosmernom strujom, tri minuta punjenja je dovoljno da pruži autonomiju od 30 km. Takođe, 24 minuta su dovoljna da se baterije napune od 20 do 80%.
Izvor: Stellantis