Naslovna INFO DOMAĆE VESTI Novi Renault Austral u Srbiji

Novi Renault Austral u Srbiji

Renault Austral, Mala Remeta, 08.05.2023. PHOTO / ALL agency

Renault Austral, novi je ambiciozni model u SUV kategoriji, kojim će francuski proizvođač pokušati da ponovo osvoji C segment, u kojem se prodaje najveći broj automobila na globalnom planu. 

Njegov dolazak najavili smo na nedavno održanom Salonu automobila u Beogradu, a ove nedelje smo i prisustvovali njegovoj prezentaciji koju je kompanija KEOS upriličila za predstavnike medija.

Na krilima Australa, Renault nastavlja tradiciju razvoja „vozila za život” i preduzima sledeći korak u osvajanju C segmenta, ofanzivu koju je započela s modelima Megane Conquest i Megane E-TECH Electric.

Iako već na prvi pogled Austral pokazuje naglašene mišiće i oštre linije, to u kombinaciji sa precizno odrađenim detaljima ipak stvara izvesnu dozu elegancije.

Poklopac motora deluje kao da je isklesan rukom vrhunskog vajara što ovom modelu sportski karakter. Zaokružena ramena su usklađena sa isturenim bočnim stranama i linijama blatobrana, precizno izrezanima oko prednjih svetala.

Ta dizajnerska kombinacija senzualnih oblina i zategnutih linija najbolje se vidi kod laserski izrezanih zadnjih LED svetla, sa tehnologijom mikrooptičkih vlakana i detaljima u obliku dijamanata ugrađenih u prednja svetla izrađena u istoj LED tehnologiji. 

Prednjim krajem dominira hromirana vodoravna linija koja se proteže gornjim delom velike maske u crnoj boji, što vizuelno povećava prednji kraj vozila, čineći ga istovremeno elegantnim i doteranim. Prednji kraj kod verzija sa većim razmakom od tla, privlači pažnju hromiranom sportskom oblogom branika u boji karoserije i aerodinamičnim usisnim cevima dijamantski crne boje. 

Naglašeni lukovi blatobrana daju Australu poseban oblik. Izdižući se iznad uglađene, senzualne i fluidne površine bočnih strana, ostavljaju utisak energičnosti i preciznosti.

Dizajneri novog Australa i Renaultovi inženjeri zadržali su osnovne proporcije koje SUV/krosovere čine tako atraktivnim, kao što su dimenzije prepusta (925 mm napred i 917 mm pozadi) i felni od 20 inča kako bi novi model izgledao moćnije i elegantnije.

Sa visinom od 1,62 m, širinom od 1,83 m, dužinom od 4,51 m i međuosovinskim rastojanjem od 2,67 m, novi model odmah odaje utisak prostranosti, robusnosti i dinamičnosti.

Vozači novog Australa će uživati u legendarnom, tehnološki naprednom i intuitivnom kokpitu. Veliki ekran OpenR se uključuje kako bi vam poželeo dobrodošlicu. Ambijentalno osvetljenja se zatim aktivira duž komandne table, a ugrađeni zvučnici emituju zvuk dobrodošlice. 

Čim uđete u vozilo aktiviraće vam se sva čula i bićete preplavljeni tehnološkim utiskom.

Ekran OpenR može da se pohvali istim kvalitetom završne obrade kao i skupi tableti ili pametni telefoni. Obložen je staklom na bazi aluminosilikata, odnosno kaljenim staklom koje je izuzetno otporno na ogrebotine, svakodnevne udarce i učestalo

čišćenje. Uključuje i dodatnu zaštitu od otisaka kao i blještanja kako bi iskustvo korišćenja bilo potpuno (bilo da gledate sadržaje na njemu ili ga dodirujete).

Pomalo četvrtasti oblik upravljača olakšava ulazak i izlazak iz vozila i garantuje optimalnu preglednost kontrolne table. Njegove kompaktne dimenzije savršeno se stapaju sa izgledom ekrana OpenR.

Na zadnjoj klupi ima sasvim dovoljno mesta za putnike. Svako sedište se može individualno pomerati napred ili pozadi za čak 16 cm.

U zavisnosti od nivoa osnovne opreme i odabrane dodatne opreme, unutrašnjost novog Australa može uključivati pravo drvo, kožu, Alcantaru, postavljene tekstilne obloge i druge, pažljivo izrađene materijale, koji su prijatni na dodir i savršeno ukomponovani sa umecima u sjajnoj crnoj boji i boji matiranog hroma.

Zapreminu prtljažnika u verzijama sa blagim hibridom (Mild Hybrid) i naprednim blagim hibridom* (Mild Hybrid Advanced) sa fiksnom zadnjom klupom iznosi 500 dm3 prema normi VDA (430 dm3 prema normi VDA u verziji E-TECH Hibrid).

U verzijama sa kliznom zadnjom klupom zapremina prtljažnika se može povećati na čak 575 dm3.

Novi Renault Austral je dostupan sa inovativnim hibridnim pogonom E-TECH sa baterijom kapaciteta 1,7 kWh (400 V) i maksimalnom snagom do 200 ks kao i sa dve opcije benzinskog motora: 48 V naprednim blagim hibridom (Mild Hybrid Advanced) snage 130 ks kao i 12 V blagim hibridom snage 140 ili 160 KS kojima Reno želi da ubrza prelazak na električnu mobilnost.

Kupce naravno interesuje i cena novog lepotana. Još mnogo toga je novo u Australu a sa tim ćemo vas detaljnije upoznati kada ovaj model stigne u našu redakciju na test.

Prethodni tekstGodišnji miting VW grupacije prekinut gađanjem tortom
Sledeći tekstDostupna specijalna izdanja modela Jeep® Renegade i Compass

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime