Naslovna AKTUELNO Koji su to najbolji električni automobili trenutno?

Koji su to najbolji električni automobili trenutno?

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Svet se menja, a električna vozila postepeno istiskuju s tržišta automobile na benzin i dizel. Prodaja električnih automobila već sada nadmašuje prodaju dizelaša, što se ne tako davno činilo naučnom fantastikom.

Ovaj impresivan rast može da se zahvali sve većem tržišnom izboru po pitanju električnih vozila, kao i prisustvu nešto jeftinijih modela.

Zašto se sve više ljudi odlučuje za automobile „na šteker“? Pa, 2023. godine je na tržištu više električnih vozila nego ikada ranije, a čini se da na svakodnevnom planu imamo vesti o lansiranju nekog novog modela. Pored pada troškova, u ponudi postoje modeli svih oblika i veličina, od električnih terenskih vozila do sportskih automobila i malih, kompaktnih primeraka.

Zabrinutost vozača zbog tekuće tranzicije polako se povlači, a električni automobili s najdužim dometom pomažu da se eliminiše anksioznost povezana s ovim problemom.

Hajde da vidimo koji su to električni automobili najbolji u 2023.:

Porsche Taycan

Porsche Taycan predstavlja neverovatno tehničko dostignuće. Pruža stvari u kojima svi uživamo kada je vožnja u pitanju: ubrzanje, kočenje, prolazak kroz krivine s vrhunskom lakoćom, i uz to poseduje ogroman potencijal koji se uglavnom ne koristi tokom regularne vožnje. Porsche nudi jeftinije varijante s pogonom na zadnje točkove,  koje prate vrhunske primerke kao što su Turbo, Turbo S i 4S.

Hyundai Ioniq 5

Hyundai je istinski pojačao svoju električnu ofanzivu s Ioniqom 5, konstruisavši izuzetno dobro zaokružen električni automobil, koji je „retro inspirisan“, mada je suštinski futurističkog dizajna. Svakako bismo preskočili „ulaznu“ bateriju od 58 kWh zbog njenog ograničenog dometa od 383 kilometra i umesto toga se odlučili za jedinicu od 72,6 kWh s pogonom na sva četiri točka, uparenu s tandemom elektromotora.

Autonomija u ovom slučaju skače na 460 kilometara, a sprint do „stotke“ se skraćuje na 5,2 sekunde, što je znatno brže od bilo kog modela sa jednim motorom. U ovoj specifikaciji, Ioniq 5 je prilično zabavan za vožnju, kada se naviknete na blago naginjanje karoserije, što je nešto što je lako prihvatiti  s obzirom na komfor koji pruža.

Kia EV6

Kijin vodeći EV6 dostupan je u verzijama s pogonom na dva točka s jednim motorom ili pogonom na sva četiri točka s dva motora. Svi redovni modeli su sposobni da pređu 480+ kilometara prema WLTP ciklusu, dok bi oni koji su spremni da žrtvuju deo dometa radi boljih performansi, mogli biti zainteresovani za „naoštreniji“ EV6 GT od 585 ks.

Čak i niže pozicionirani modeli se dobro ponašaju, pružaju dobre performanse i udobnu vožnju. Po veličini je sličan Hyundai Ioniqu 5 na kome je zasnovan, što znači da ima dovoljno prostora za putnike, kako napred tako i pozadi. Tu je i prostrani prtljažnik, što ovaj automobil čini savršeno praktičnim izborom za porodice.

BMW i4

Zaboravite na BMW i3, i8 ili iX, BMW, jer i4 predstavlja potpuno drugačiji pristup električnoj energiji u pogonskom smislu. I dok spolja ne izgleda tako inovativno kao prethodni automobili proizvedeni od strane bavarskog proizvođača, bez dileme je jedan od najboljih električnih automobila koje danas možemo priuštiti. Izbor se sastoji od dva i4: eDrive40 s pogonom na zadnje točkove, 340 ks i predviđenim dometom od 590 kilometara, ili M50 sa 544 ks s tandemom motora i pogonom na sve točkove koji je takođe prvi čisto električni „M“.

Ispod lima pronalazimo Gen 5 BMW-ovu tehnologiju električnog pogona, iako ovde nije umotana u konstrukciju od ugljeničnih vlakana kao što je slučaj s iX-om. Samim tim, zabava u vožnji je zagarantovana, jer su tradicionalne karakteristike automobila bavarske marke i dalje prisutne: precizno upravljanje, izvanredna izbalansiranost, čista, dobro izgrađena unutrašnjost prilagođena korisniku, i obilje snage.

MG 4 EV

MG-ovi elektromobili važe za ne posebno uzbudljiva vozila, ali vozila koja poseduju sjajan odnos uloženog i dobijenog.

Stvari s MG 4 stoje nešto drugačije, jer se radi o novom modelu, zasnovanom na skalabilnoj EV platformi, s autonomijom koja dolazi u standardnoj i „Long Range“ formi, s pogonom na sve točkove i 450 ks.

Dobar je za vožnju, unutrašnjost takođe nije loša, standardne opreme ima u izobilju, i to sve za desetak hiljada evra manje nego što košta VW ID.3. MG 4 u svakom slučaju predstavlja sjajnu kupovinu.

Tesla Model 3

Model 3 se zacementirao kao najpopularniji električni automobil na mnogim tržištima i to s dobrim razlogom. Možda je to najjeftiniji Teslin model, ali, čak i s ulaznom verzijom malo ko će biti razočaran, jer ona raspolaže dometom od 490 kilometara i može do „stotke“ da ubrza za samo 5,8 sekundi. Ne zaboravimo prisustvo „Autopilota“, kao sistema koji najavljuje neko novo automobilsko doba.

Dostupna je Long Range verzija s dva motora i pogonom na sve točkove, uz naravno povećan domet, jer može jednim punjenjem da prevali 600 kilometara. Sprint do 100 km/h obavlja još brže (4,2 sekunde).  Kada je reč o „Performance“ perjanici, ona vreme sprinta skraćuje na 3,1 sekundu i može da pređe 547 kilometara.

Oni koji su u potrazi za nečim praktičnijim, na raspolaganju imaju Model Y, mada on poseduje oštru konkurenciju u vidu Kije EV6.

Renault Megane E-Tech Electric

Dostupan sa 130 ks i dometom od 300 kilometara, odnosno 218 ks i 470 kilometqra, ovaj hečbek s prednjim pogonom je u okviru transformacije usvojio brojne SUV atribute.

Dobar je za vožnju i poseduje dosta prostora unutar kabine, tako da ako je cena konkurentna kao što je obećano, bez dileme ulazi u uži izbor.

Polestar 2

Polestar 2 predstavlja sjajnu opciju za one koji su u potrazi za novim električnim automobilom srednje veličine. Poreklom iz švedskog Volvoa, Polestar je relativno nov startap koji poseduje šik skandi dizajnerske vrednosti i kvalitet svog sestrinskog brenda, ali umotan u progresivnije, modernije pakovanje. Ovaj automobil predstavlja prvi Googleov Android OS, tako da ima vrlo malo dugmadi (zvuči poznato, Tesla?) i svime se upravlja s ekrana osetljivog na dodir ili pomoću glasovnog asistenta Hey Google.

Model s pogonom na prednje točkove dolazi s dve baterijske opcije, dok primerak s pogonom na sve točkove i dva motora raspolaže isključivo moćnijom baterijskom varijantom.

Škoda Enyaq

Češki elektromobil je udoban, solidan za vožnju i pravi je magnet za kupce električnih automobila. Prijatniji je i luksuzniji od Kije e-Niro i izgleda bolje iznutra i spolja od Volkswagena ID.4, što su značajne prednosti kojima raspolaže Škoda Enyaq iV, i što je u isto vreme zabrinjavajuće za Volkswagen. Ako ste u potrazi za praktičnim, prostranim porodičnim EV-om, ne tražite dalje.

Mercedes EQE

Kao se da primetiti iz naziva, Mercedes EQE je električni ekvivalent E klase. Za razliku od nekih drugih automobila s oznakom EQ (EQA, EQB, EQC i EQV) koji dele platformu sa svojim pandanima s unutrašnjim sagorevanjem, EQE ima prilagođenu električnu arhitekturu za najbolje moguće implementiranje velikog baterijskog paketa, bez penala po pitanju prostranosti enterijera.

EQE možda nije glamurozan kao EQS, ali ono što mu naizgled nedostaje on nadoknađuje u kvalitetu izrade i uživanju u vožnji. EQE je bez sumnje najrafiniraniji, najsolidniji EQ model do sada, što smo mogli da uvidimo tokom testa.

BMV iX

Još jedan model koji smo imali prilike da testiramo. Šta god da mislite o „nosu s velikim nozdrvama“ ili zadnjem prepustu, nećete zameniti BMV iX bilo kojim drugim automobilom. To je dobra vest za ekipu iz Minhena, jer je BMW uložio ozbiljne inženjerske napore u svoj novi električni SUV. Prepun je visoke tehnologije, poseduje odlične performanse, tako da tu greške nema.

Iznad svega, BMW-ov novi iX je neverovatno intrigantan. Reč je o dramatičnom koraku na planu dizajna, kako spolja tako i iznutra, jer je BMW u ovom slučaju  pomerio aktuelne, radikalne standarde.

Fiat 500 Electric

Nemojte misliti da je Fiat jednostavno nabio tovar baterija u zadnji deo starog 500 i na taj način „konstruisao“ novi 500 Electric. Ne, reč je o potpuno novom modelu od glave do pete. Neznatno je veći od 500 s motorom sa unutrašnjim sagorevanjem, ali i dalje ne nudi previše prostora na zadnjim sedištima i u prtljažniku. Ipak, treba imati u vidu da je to cena koja se plaća za kompaktne dimenzije.

U ponudi su dve veličine baterijskih paketa, s WLTP dometom od 185 kilometara u modelu s manjim ćelijama, odnosno 320 kilometara u verziji sa većom baterijom.

Vodič za kupovinu električnih automobila

Prodaja novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorevanjem broji svoje poslednje godine. S pojačanim fokusom na smanjenje emisije CO2, proizvođači automobila nastoje da prošire EV ponudu.

Šta tražiti od EV?

Kao i automobili na fosilna goriva, električna vozila na baterije (BEV) dolaze u svim oblicima i veličinama, a koji elektromobil je najbolji za vas zavisiće od niza faktora, kao što su prosečna dnevna kilometraža, vrsta vožnje koju obavljate, gde živite i vaš pristup privatnim ili javnim tačkama za punjenje. Nema smisla imati električni automobil ako ne može da prihvati vaše uslove eksploatacije ili ako infrastruktura nije tu da ga podrži.

Ako nameravate da koristite električni automobil za duža putovanja, uverite se da vaši lokalni magistralni putevi i auto-putevi imaju odgovarajuću infrastrukturu ili razmislite o alternativi kao što su plug-in hibridno električna vozila (PHEV). Ovi automobili kombinuju baterijsku tehnologiju i benzinski ili dizel pogon, kako bi obezbedili validnu soluciju kada čisto električni domet jednostavno nije dovoljan.

Realnost je da će većina vlasnika električnih automobila retko kada morati da puni svoje ljubimce na javnim punionicama. Punjenje kod kuće preko noći će zadovoljiti veliku većinu svakodnevnih potreba za vožnjom.

Kao što je poznato, kineski Nio je patentirao stanice za zamenu baterija, gde robot zamenjuje potrošenu bateriju napunjenom za samo pet minuta.

Čisto električni automobili će vam takođe uštedeti novac na godišnjem planu, jer su uglavnom oslobođeni raznoraznih taksi i poreza, bar za sada.

 Zašto su električni automobili tako skupi?

Elektromobili generalno koštaju više u odnosu na benzinske i dizel ekvivalente, ali taj jaz se smanjuje.  Opel, Peugeot i Mini imaju modele koji mogu da usvoje i konvencionalni i električni pogon, a uporedne cene su prilično slične.

Savet? Obavezno napravite „matematiku“ pre nego što se odlučite za kupovinu električnog automobila . Elektromobili su skuplji na “prvu loptu”, ali ako su vaši obrasci korišćenja racionalno skrojeni, onda bi električni automobil mogao biti pravi izbor za vas.

Priredio: Pavle Barta

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime