Naslovna PREMIJERE Novi BMW serije 5 (G60) stupio na scenu

Novi BMW serije 5 (G60) stupio na scenu

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Prošlo je samo mesec dana otkako je Mercedes-Benz predstavio novu E klasu, a BMW spremno uzvraća.

Poželimo dobrodošlicu seriji 5 G60 generacije, koja će biti na globalnom planu dostupna u benzinskim, dizel, „plug-in“ hibridnim i čisto električnim pogonskim varijantama, tako da će biti ponešto za svakoga (osim verzije s V8 motorom, pošto M550i za sada nije u najavi).

Špijunski snimci i „tizer“ prikazi u suštini su pružili tačnu sliku o  onome šta se moglo očekivati u smislu dizajna. Ključna reč ovde je „evolucioni“, pošto se BMW uzdržao od usvajanja kontroverznih stilskih atributa serije 7, X7 i XM, što je dobro. Prema rečima šefa dizajna bavarske kompanije, Domagoja Dukeca, namera je bila da se napravi „najelegantniji BMW“. Ova izjava je data prilikom privatnog skidanja vela s „petice“, neposredno pred svetsku premijeru.

Da li je BMW uspeo u svojoj nameri? Publika će svakako doneti konačan sud, a u međuvremenu vredi istaći da je Dukec rekao da dizajnerski tim nije igrao na sigurno u smislu reakcije na deo javnosti kojem se ne sviđa pojava XM-a ili serije 7. On je dodao da su ljudi koji kupuju te veće automobile „ekspresivni, statusno orijentisani kupci“, koji žele da pokažu svoje skupocene ljubimce, dok tipičan kupac serije 5 ipak želi nešto konzervativnije. Shodno tome, nema gigantskih „nozdrva“ okruženih podeljenim kućištima farova. Dukec dizajn novajlije opisuje kao „više italijanski BMW nego ikada ranije“.

Možda se to ne može nužno zaključiti iz zvaničnih fotografija, ali nova serija 5 je značajno porasla u dimenzijama. Proteže se u dužinu na 5.060 milimetara, dok je širina povećana na 1.900 milimetara. Budući da je BMW dizajnirao automobil sa smeštanjem baterije za i5 na umu, njegova visina je podignuta na 1.515 milimetara. Prostora za noge na zadnjim sedištima bi trebalo da bude više, s obzirom da je međuosovinsko rastojanje povećano za dva centimetra, na 2.995 milimetara. Koeficijent otpora vazduha iznosi 0,23.

Dok spoljašnjost ne odstupa mnogo u poređenju s prethodnim modelom, enterijer je u potpunosti redizajniran. BMW je implementirao svoje rešenje u vidu tandema ekrana, s tim što nova serija 5 koristi iDrive 8.5, koji deli s nedavno predstavljenim i7 M70. Ovaj sistem obećava intuitivniji korisnički interfejs s QuickSelect funkcijom, koja se sastoji od grupisanih prečica na početnom ekranu, bez potrebe za dublji ulazak u meni u potrazi za navigacijom. Veličina ekrana je nepromenjena u poređenju s drugim modelima, jer i dalje dobijate vozački displej od 12,3 inča i jedinicu osetljivu na dodir od 14,9 inča. Kapacitet prtljažnika iznosi 520 litara u slučaju SUS i PHEV modela, odnosno 490 litara kada je reč o čisto električnom primerku. Za one koji su u potrazi za dodatnom praktičnošću, sledećeg proleća u prodaju ulazi Touring verzija sa svim tipovima dostupnih pogonskih sistema.

S hibridima ćemo se upoznati 2024., a za početak, kupci će moći da se odluče za konvencionalne četvorocilindraše i šestocilindraše, naravno uz dodatak 48-voltnog blago hibridnog sistema. Ulaznu opciju čini BMW 520i sa zadnjim pogonom i 208 ks. Menjač je osmostepeni automatski. Dizel alternativu predstavlja 520d sa 197 konja, koji je takođe u ponudi s automatskim menjačem, ali uz mogućnost pogona na zadnje ili sve točkove. Na izvesnim tržištima će biti prisutne i 530i (258 ks) 540i (381 ks) verzije, s tim što je prvonavedena dostupna ili sa zadnjim ili pogonom na sve točkove, dok se potonja može priuštiti isključivo s xDrive sistemom.

Pored toga, BMW serija 5 će biti dostupna u čisto električnoj verziji odmah na početku prodaje, kao BMW i5 G60. Ponudu otvara eDrive 40 sa zadnjim pogonom i jednim elektromotorom (340 ks).

Spolja gledano, elektromobil se ne razlikuje mnogo od konvencionalne serije 5. Doduše, poseduje drugačiji prednji odbojnik s tamnom insertacijom, modifikovani zadnji odbojnik, uz primetnu oznaku na poklopcu prtljažnika. Tu je i crna dekoracija pragova, što jasno ukazuje na implementaciju baterije kapaciteta 81/84 kWh. Ona može da se puni uz pomoć brzog DC punjača od 205 kW na javnim punionicama, odnosno 22 kW u kućnoj režiji. Što se autonomije tiče, ona nominalno iznosi od 455 do 582 kilometra (WLTP) u zavisnosti od uslova vožnje i verzije automobila. Dakle, jasno je da će i5 biti u ponudi u više od jedne verzije, a i5 M60 xDrive je već objavljen kao trenutno najsnažniji i najdinamičniji novi BMW serije 5. Zahvaljujući dva elektromotora koji ukupno isporučuju 601 ks i pogonu na sve točkove, velika limuzina do „stotke“ ubrzava za samo 3,8 sekundi. Doduše, maksimalna brzina iz razloga štednje energije nije tako impresivna kao ubrzanje, ali iznosi više nego solidnih 230 km/h. Takođe, i drugi M sport detalji su tu, poput redukovanog klirensa, sportskog ogibljenja, velikih naplataka, moćnih M kočnica, modifikovanog zadnjeg difuzora i crvenim akcentima enterijera.

G60 predstavlja prvi BMW-ov serijski model koji podržava promenu vozne trake koja se aktivira pokretom oka. Naime, dovoljno je da pogledate u jedan od bočnih retrovizora i pustite automobil da odradi sav posao umesto vas. Naravno, nije sve baš tako jednostavno, jer serija 5 mora biti opremljena opcionom profesionalnom asistencijom u vožnji, koja uključuje pomoćnika na auto-putu, koji funkcioniše pri brzinama do 135 km/h. Aktivacija okom funkcioniše samo kada automobil predloži promenu trake a vozač potvrđuje kretanje pogledom u odgovarajući retrovizor. Pa, ovo će vlasnicima BMW pružiti još jedan razlog da ne koriste pokazivače pravca, po čemu su čuveni širom sveta a kod nas posebno.

Osma generacija „petice“ je takođe prvi BMW koji je u ponudi s potpuno veganskim enterijerom. Kada smo već kod kabinskog prostora, standardni klizno/nagibni krov može se opciono zameniti panoramskom jedinicom koja povećava vidljivost za skoro 90 odsto, pokrivajući gotovo celu površinu krova.

Serija 5 će na globalno tržište biti lansirana u oktobru, a proizvodi se i dalje u pogonu u Dingolfingu, koji je najveća BMW-ova fabrika u Evropi, osnovana 1973., tako da ove godine slavi 50 godina postojanja. Prvo vozilo koje je ovde sišlo s proizvodne linije je prva generacija serije 5 E12.ž

Pavle Barta

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime