Naslovna ECO2 Ilon Mask kaže da bi Tesla mogao da krene s reklamiranjem

Ilon Mask kaže da bi Tesla mogao da krene s reklamiranjem

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Šef Tesle, Ilon Mask, rekao je da će njegova kompanija „pokušati s reklamiranjem“, nakon višegodišnjeg odbijanja da učestvuje u praktikovanju te delatnosti.

Čak, Mask je izjavio da „mrzi reklamiranje“.

On je godinama ponavljao da prezire oglašavanje. Rekao je da Tesla ne plaća niti daje popuste slavnim ličnostima da bi vozili Tesline automobile, a samim tim ne plaća ni reklame, mada smo neke izuzetke videli u prošlosti.

Teslini fanovi i investitori su često sugerisali da bi kompanija bar trebalo da pokuša s oglašavanjem, ali je njen šef konstantno odbijao ovu mogućnost.

Međutim, on je u isto vreme bio otvoren za ideju da Tesla eventualno uđe u marketing kada kompanija počne da prodaje vozila u većem obimu.

Čini se da je tačka prekretnice dostignuta. Kada je pre nekoliko dana jedan investitor izašao s dotičnom idejom na godišnjem sastanku akcionara, Mask je bio otvoreniji nego ikada ranije, čak rekavši da će Tesla pokušati s reklamiranjem.

„Pokušaćemo malo da se reklamiramo i vidimo kako to ide.“

Južanoafričko-američki milijarder je takođe rekao da je izenađen entuzijazmom Teslinih investitora u vezi s reklamiranjem.

On je zvučao kao da bi se radilo o probnom periodu, a pre davanja komentara, jasno je stavio do znanja da nije imun na ironiju u vezi s višegodišnjim šalama na račun drugih proizvođača, koji se u velikoj meri oslanjaju na marketing kada je reč o prodaji automobila.

Neki proizvođači troše i 4.000 dolara po vozilu za reklamiranje.

Mask je oduvek govorio da Tesla novac koji drugi proizvođači troše na reklamiranje, koristi za unapređivanje svojih proizvoda: „Tesla se ne reklamira niti plaća usluge poznatim ličnostima. Umesto toga mi koristimo novac da učinimo naše proizvode boljim.“

Ipak, čini se da je došlo vreme kada bi u Tesli mogli da prouče da li bi mogli efikasno da potroše novac na oglašavanje, kako bi pojačali potražnju za svojim vozilima. Da bi održavala potražnju u skladu s povećanim proizvodnim kapacitetima, kompanija se umesto toga oslanjala na snižavanje cena.

U intervjuu koji je usledio, šef Tesle je rekao da su reklame „informativne i zabavne, približavaju ljudima sadržaj“. On smatra da Tesla može da kreira takve reklame u budućnosti, koje će fokus staviti na neke manje poznate karakteristike svojih vozila.

Ovo je interesantan razvoj događaja, a definitivno bi Tesla trebalo da pokuša s oglašavanjem. Povratne informacije se dobijaju brzo, posebno kada je reč o oglašavanju na internetu, a biće interesantno videti uticaj na potražnju u poređenju sa smanjenjem cena.

S tim u vezi, ne bi bilo iznenađujuće da veći deo budžeta za marketing bude potrošen na reklame na Twitteru.

Auto Moto Show

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime