Naslovna AKTUELNO Megavatni sistem punjenja će “oduvati” vodonične kamione sa scene

Megavatni sistem punjenja će “oduvati” vodonične kamione sa scene

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Prodajne brojke jasno ukazuju na to da putnički automobili na vodonične gorivne ćelije nemaju budućnost.

Ipak, zagovornici ove tehnologije i dalje gaje nade da će ona naći primenu u kamionima koji prevoze robu na duge pruge, jer u ovoj delatnosti velik domet i brzo punjenje igraju važnu ulogu.

Bezbroj članaka je plasirano od strane protivnika električnih automobila, koji su imali šta da kažu o vodoniku, uz TNG i e-goriva. Rustamu Koheru, nekadašnjem šefu sektora za infrastrukturu punjenja u Daimler Trucks North America (sada konsultantu), postavljeno je pitanje da li postoji realna opasnost da industrija kamionskog prevoza završi u ćorsokaku.

„Postoji. Prilično sam zabrinut zbog toga što će vodonik isisati deo kiseonika i sredstava iz našeg prostora“, rekao je Rustam. „Za mene, vodonik predstavlja sredstvo da naftna i gasna industrija ostanu relevantne. U čemu su one dobre? Dobre su u izvlačenju stvari iz zemlje, njihovom skladištenju, rafinisanju, stavljanju u cevi ili prevoženju cisternama, komprimovanju ili stavljanju u rezervoare, a zatim njihovom distribuiranju. Vodonik se tu vrlo dobro uklapa, ali ne funkcioniše. Nije efikasan. Ekstremno je skup. S tehnološkog aspekta je njime nemoguće bezbedno baratati.

Naftni giganti imaju mnogo sredstava i novca uz pomoć kojih mogu da guraju ovaj narativ, i tome svedočimo na svakodnevnom planu. Kada obratimo pažnju na savezno finansiranje infrastrukture za punjenje i slično, uvek je vodonik tu negde, sa sličnim uloženim novcem kao u baterijski pogonjena vozila. Nema potrebe za tim. Gotovo da nemamo vodoničnih vozila na putevima, jer ona koštaju mnogo više po pređenom kilometru.“

Verovatno će napredak tehnologije učiniti argumente na strani vodonika spornim, pre nego što to poreske obveznike sve to bude koštalo previše.

„Sviđaju mi se globalni napori vezani za megavatni standard sistema punjenja (MCS) i nadam se da će se Tesla pridružiti ostatku industrije“, rekao je Koher. „MCS bi trebalo da zakuca poslednji ekser u vodonični kovčeg, jer jedino što im ide u prilog je brzina punjenja goriva. S MCS-om je brzina ista. Zapravo bi mogla biti još brža tako da vodonik tu nema više šta da traži.“

„Baterije idu u samo jednom smeru“, nastavio je Koher. „Gravimetrijska gustina se poboljšava, zapreminska gustina se poboljšava, brzina punjenja se poboljšava, a sve te krive idu u pravom smeru. Nijedna od njih ne usporava, tako da znamo da će se ta poboljšanja nastaviti. Baterije u čvrstom stanju se mogu puniti gotovo trenutno. Postoje rešenja u vezi s organskom baterijskom hemijom koja se može puniti superbrzo (StoreDot). Dakle, ako možete da nabavite svoj MCS i veliku StoreDot bateriju, možemo je napuniti za nekih 12 do 15 minuta.“

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime