Naslovna INFO Istraživanje: koji automobili najviše a koji najmanje gube vrednost u prvoj godini...

Istraživanje: koji automobili najviše a koji najmanje gube vrednost u prvoj godini vlasništva

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

U proseku je to „paprenih“ 65.143 dolara kada je Mercedes EQS u pitanju. U međuvremenu, Kia Rio gubi samo 21 dolar u prvoj godini vlasništva.

Nije tajna da novim automobilima vrednost naglo pada onog momenta kada napuste prodajni salon. Kod nekih je taj pad izraženiji nego kod drugih.

Ovoga puta je u centru pažnje Mercedes-Benz EQS. Ovaj luksuzni elektromobil gubi čak 48,7 odsto svoje prvobitne cene, godinu dana nakon kupovine, kažu podaci iSeeCarsa. U novcu izraženo, to je 65.143 dolara, što je vrednost jedne E klase.

Mercedesov pulen nije jedino električno vozilo na listi iSeeCarsa koje ima izražen pad vrednosti. Čak pet u prvih deset u okviru dotičnog istraživanja su elektromobili, s tim što je Nissan Leaf na drugom mestu. On gubi u prvoj godini 15.786 dolara, ali treba imati u vidu da ima znatno nižu startnu cenu. Međutim, i dalje se radi o padu od 45 odsto. S druge strane, Jaguar najviše gubi u segmentu konvencionalnih vozila, a na apsolutnoj listi je treći s „minusom“ od 28.555 dolara (35,4 odsto) od originalne vrednosti. Alfa Romeo ne „zaostaje“ mnogo s Giulijom (33,4 odsto) s padom vrednosti od 16.297 u proseku. Kia EV6 je peta – 33,3 odsto, odnosno 18.081 dolar.

Šta je s vozilima koja ne doživljavaju takve finansijske „penale“? Istraživanje pokazuje da se hibridni modeli visoko kotiraju, ali Kia Rio je automobil koji najmanje gubi na vrednosti. Čini se da ljudi u SAD i dalje preferiraju priuštive, konvencionalno pogonjene, kompaktne štediše, budući da korejski model gubi u proseku samo 21 dolar u okviru prve godine korišćenja. To je pad od samo 0,1 odsto, što znači da malo voženi Rio gotovo pa zadržava cenu iz prodajnog salona. Značajan faktor može biti što ga više nema u Kijinoj ponudi za 2024.

Ipak, Mercedes ima jedan adut, i to kakav! Reč je o G klasi, koja je treća na listi modela koji u najvećoj meri zadržavaju prvobitnu vrednost, s padom cene od samo 2,3 odsto (u proseku 4.587 dolara). U međuvremenu, Ford Maverick gubi tek oko 1.400 dolara i drži četvrto, odnosno peto mesto (sa standardnim modelom i hibridom, s 4,1 odnosno 4,4 odsto gubitka vrednosti).

Kuriozitet predstavlja vodeći model, Land Rover Range Rover, koji posle godinu dana korišćenja košta u proseku 2,8 odsto više!? Ipak, ovo treba uzeti s blagom rezervom jer novi model za 2024. sporo pristiže na tržište, što „pumpa“ potražnju za polovnim primercima, tako da nestrpljivi kupci bivaju umorni od čekanja ili ne žele da plate dodatne troškove koje “lepe” prodajni saloni.

Studija je obuhvatila preko 1,6 miliona listinga novih i polovnih automobila od januara zaključno s martom 2024., uključujući vozila iz modelne 2023. i 2024. U ovom slučaju, termin „polovni“ se odnosi na vozilo koje je u proseku prešlo 21.687 kilometara. Modeli iz uskih tržišnih niša nisu uključeni u istraživanje.

Ono što je interesantno je jasan i evidentan pad vrednosti električnih automobila u poređenju s polovnim hibridima koji se veoma dobro kotiraju po tom pitanju. Ovaj trend definitivno ide uporedo sa slabijom potražnjom za novim elektromobilima.

Izvor: iSeeCars

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime