Korejska premijum marka će lansirati hibridne modele što je pre moguće.
Čini se da se trendovi rapidno menjaju u automobilskoj industriji. Proizvođači, koji su pompezno najavljivali elektrifikaciju svojih gama, počeli su da revidiraju planove i preispituju očekivanja.
Kupci se ne odlučuju za električna vozila u onoj meri u kojoj je to bilo projektovano od strane proizvođača automobila. Samim tim, neminovno dolazi do promene planova, a to se odnosi i na Genesis, koji „povlači ručnu“ u okviru strategije elektrifikacije, jer sada planira da lansira što je moguće više hibrida.
Majk Song, globalni šef Genesisa, za Top Gear je rekao da „kupci sada žele hibride više nego elektromobile“, tako da kompanija želi ovaj tip vozila da vrati na tržište. Korejska marka je septembra 2021. najavila da će svaki novi model usvojiti čisto električni pogonski sklop počev od 2025. Song je u intervjuu potvrdio da elektrifikacija i dalje predstavlja viziju Genesisa. Kompanija ne odustaje od električnih vozila, ali se kupcima moraju pružiti dodatne opcije.
Song nije elaborirao koje će konkretno Genesisovi modeli koristiti. Njegova odlučnost da isporuči nove opcije bi mogla da znači da će pogonski sklopovi biti pozajmljeni od Hyundaija, da bi se ubrzao dolazak. Sestrinska korporativna marka u ponudi ima regularne hibride i „plug-in“ hibride u okviru nekoliko modela, što bi Genesis mogao da prenese na svoja vozila. Naravno, očekujemo i izvesna unapređenja koja će biti sprovedena pred odobravanje proizvodnje.
Potez uvođenja više hibridnih modela je pametan, bez dileme. Ranije ove godine, Volvo je doživeo rast prodaje hibrida od čak 45 odsto, dok je prodaja baterijski pogonjenih vozila pala za 65 odsto (u prvom tromesečju). Toyota, koja je poznata po opreznom pristupu kada je o električnim automobilima reč, poslovično je orijentisana na hibridna vozila, a koliko je takav stav ispravan, pokazuje činjenica da je prodaja Priusa skočila za vrtoglavih 138 odsto u prva tri meseca ove godine. Genesis bi mogao takođe da se nađe u tom vagonu.