Naslovna INFO Koji Stellantisovi brendovi imaju najveći potencijal?

Koji Stellantisovi brendovi imaju najveći potencijal?

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Karlos Tavares je svakoj marki dao period od 10 godina da demonstrira svoju održivost. Da li će sve uspeti da prežive?

Stellantis je složena automobilska grupacija koja pod svojim krovom ima ni manje ni više nego 14 automobilskih brendova.

Nastao 2021. nakon spajanja PSA i FCA, ovaj koncern je do sada uspeo do sada da svaku marku pod sobom održi u životu. Šef konglomerata, Karlos Tavares, svakoj od njih pružio je period od 10 godina da pokaže da li je održiva (ili ne), mada su razočaravajući finansijski rezultati ove godine doveli do toga da izjavi da će brendovi koji posluju ispod očekivanja biti odbačeni.

Tri godine nakon spajanja, stvari postaju komplikovanije. Upravljanje tolikim brojem marki koje se često preklapaju, može biti težak posao. Dodajmo tome rastući pritisak kineskih proizvođača i ciljeve vezane za elektrifikaciju, i uvidećemo da je problem prilično velik.

Koji brendovi imaju najveći potencijal?

On (potencijal) se danas meri mogućnošću jedne robne marke da privuče brojna tržišta i kupce širom sveta. Nije dovoljno biti konkurentan na samo jednom tržištu ili regionu. Rastuća konkurencija iz Kine svima otežava život, posebno markama čije je prisustvo izrazito na pojedinačnim tržištima.

Iz tog razloga je Jeep bio i ostao najinteresantniji brend u Stellantisu. Uprkos teškoćama s kojima se suočava u današnje vreme, opšte je priznat kao kompanija koja funkcioniše u odgovarajućem segmentu i ima bogato nasleđe. Na ovu kultnu marku se odnosilo 17 odsto globalne prodaje grupacije u 2023., s 1,04 miliona jedinica. Ukupan pad od šest odsto u poređenju s 2022., usledio je nakon nekih problema s potražnjom u SAD i Kanadi i poremećaju lokalne proizvodnje u Kini.

Međutim, Jeep se dobro pozicionirao u Brazilu i Evropi, a mogao bi da popravi svoje prisustvo na Bliskom istoku, Africi i jugoistočnoj Aziji. Izazov dolazi u vidu češćeg lansiranja većeg broja proizvoda.

Ram takođe ima dobar potencijal. Radi se o američkom brendu koji nije u ponudi u Evropi i Aziji. Ipak, egzistira u segmentima kamioneta i lakih komercijalnih vozila, koji su od strateškog značaja u ekonomijama koje se razvijaju i rastu.

Na Latinsku Ameriku, Afriku, Bliski istok i Tursku, centralnu Aziju, Indiju i jugoistočnu Aziju, odnosilo se 22 odsto globalne prodaje lakih komercijalnih vozila u 2023. (ne računajući Rusiju i Iran). Kada se tome dodaju Australija i Novi Zeland, gde su kamioneti veoma popularni, dolazimo do gotovo četvrtine globalne prodaje.

Prodaja kamioneta i lakih komercijalnih vozila na ovim tržištima generisala je 3,8 miliona jedinica. Ukupan broj se penje na 7,5 miliona kada se u jednačinu uključe SAD i Kanada.

Uloga Maseratija

Treća marka koja je i dalje u žiži interesovanja  je Maserati. Trenutno ima teškoća, ali isto tako ima i jake adute. Ako se na pravi način iskoristi, mogao bi da zadovolji. Na prvom mestu, i dalje se smatra luksuznim brendom, što je veoma važno, jer nije izložen kineskoj konkurenciji kao mejnstrim i premijum marke.

Na drugom mestu, reč je o globalnom brendu, što znači da je poznat i u onim regionima u kojima se ne prodaje. Mada kaska iza Porschea po pitanju prodaje i spektra ponude, i dalje se radi o poželjnom brendu koji se usko povezuje s italijanskim dizajnom i umećem izrade.

Ove vrednosti su ključne u višim segmentima gde je konkurencija izuzetno oštra. Pored toga, za ovog italijanskog proizvođača i dalje postoji prostor, odnosno ciljna grupa veća nego što je to slučaj s Ferrarijem i Lamborghinijem, koji su fokusirani na sportske i supersportske automobile.

Izvor: Motor1 

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime