Naslovna AKTUELNO Šta donosi sastanak predsednika Toyote i Hyundaija u oktobru?

Šta donosi sastanak predsednika Toyote i Hyundaija u oktobru?

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Dva šefa će se sastati krajem oktobra.

Kada moćni proizvođači automobila u sve većem obimu žele da ulaze u partnertstva i sarađuju između sebe, tada znamo da su nastupila teška vremena za automobilsku industriju.

Hyundai je upravo potpisao memorandum o razumevanju s General Motorsom, u vezi s potencijalnim zajedničkim razvojem i proizvodnjom automobila. Ipak, čini se da je korejska marka i dalje u potrazi za partnerima. U novom, interesantnom izveštaju, tvrdi se da je u povoju kolaboracija između Hyundaija i Toyote. Bar tako kaže neimenovani insajder koji je dao izjavu za The Korea Economic Daily.

Juisan Čang

Predsednik Toyote, Akio Tojoda, trebalo bi krajem oktobra da odleti za Seul. Veruje se da dolazi u posetu Južnoj Koreji na poziv Juisana Čanga, predsednika Hyundaija. U izveštaju se citira diplomatski izvor koji kaže: „Predsednik Čang je izrazio želju da se sastane s predsednikom Toyote ranije ove godine, a Tojoda je to prihvatio.“

Akio Tojoda će navodno pristići u Seul 24. oktobra, ali će se sastanak održati narednog dana. Predsednik Toyote će verovatno odleteti kući u Japan 26. oktobra. U međuvremenu, korejska divizija njegove kompanije vrši poslednje pripreme i „fina brušenja“ za njegovu trodnevnu posetu.

O čemu će njih dvojica razgovarati? The Korea Economic Daily je došao do glasina da će glavna tema biti vodonik. Hyundai i Toyota bi mogli zajednički da rade na ubrzavanju razvoja gorivnih ćelija i „vodoničnom ekosistemu“. Ostaje da se vidi da li se potonja stavka odnosi na infrastrukturu za punjenje gorivom, koja je preko potrebna ukoliko automobilske kompanije zaista žele da podstaknu usvajanje vozila pogonjena vodonikom.

Nešto preko 1.000 stanica je bilo operativno širom sveta na kraju 2023., sudeći po istraživanju koje je sproveo Interact Analysis.

U svojim nastojanjima da proširi poslovanje u oblasti vodonika, Toyota se još ranije udružila s BMW-om. Flota vodoničknih iX5 bavarske premijum marke koristi Toyotine gorivne ćelije. Ove dve kompanije zajednički razvijaju novu generaciju tehnologije gorivnih ćelija i u potrazi su za partnerima u cilju unapređenja vodonične infrastrukture.

Toyota prodaje Mirai još od 2014., uprkos slaboj potražnji. Glavni tehnološki direktor, Hiroki Nakađima, priznao je da limuzina s nultom emisijom „nije uspešna“, kao i da je uspostavljanje mreže punionica „teško za realizaciju“.

Ni Hyundai Nexo nije komercijalni hit, ali bez obzira na to, zvanično je potvrđen dolazak druge generacije ovog vodoničnog krosovera, koja bi na scenu trebalo da stupi sredinom 2025. To nije sve, jer je ova azijska marka nedavno najavila dolazak željno iščekivanog (serijskog) N Vision 74 sportskog automobila.

Kolaboracija između Toyote i Hyundaija mogla bi da bude velika stvar, budući da se radi o najvećoj automobilskoj kompaniji na svetu s jedne, odnosno treće po veličini s druge strane. S tim u vezi, prerano je reći da li će dva automobilska behemota doći do dogovora. Biće interesantno videti da li će se držati vodonika, ili će na meniju imati i neke druge oblasti.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime