Bugatti više nema pristup VW-ovoj Ehra-Lessien test stazi na kojoj mogu da se postignu velike brzine.
Međutim, to neće sprečiti generalnog direktora, Matu Rimca, da gura dalje po tom pitanju.
Bugatti još nije završio s postavljanjem rekorda. Naime, Rimac kaže da kompanija namerava da obori novi brzinski rekord, odnosno da se probije barijera od 500 km/h.
Top Gear je bio prisutan kada je Bugatti postavio rekord s Mistralom, u klasi automobila otvorenog krova, u testnom kompleksu u Papenburgu ranije u toku ove godine. Rimac je tada viđen kako razgovara s jednim od Michelinovih inženjera.
Britanska publikacija se zapitala da li je razgovor vođen o gumi koja bi mogla da doprinese postizanju brzine od 500 km/h. Ispostavilo se da su pretpostavke Top Geara bile tačne.
„Upravo je o tome tekla naša rasprava“, rekao je Rimac. „Shvatio sam da su momci koji su ovde zaparavo odgovorni za ovu vrstu visokoperformantnih i trkačkih guma. Ja sam zapitkivao ’možeš li ovo?’, ’možeš li ono?’, ’gde je granica?’.“
Rimac je takođe pitao: „Možemo li da stavimo ’peticu’ na početku brojke brzinskog rekorda?“ Dakle, jasno je o kakvim se ambicijama radi.
Iako Bugatti tek treba da objavi bilo kakve podatke o performansama svog najnovijeg V16 hibridnog Tourbillona, nema sumnje da će posedovati „vatrenu moć“ neophodnu da se dostigne barijera od 500 km/h. Druga je priča da li kompanija ima prostora da izvede takav podvig.
Otkako je kupljen od Volkswagen grupacije, Bugatti više ne može da pristupi objektu za visokobrzinsko testiranje u Ehra-Lessienu, gde su Veyron i Chiron Super Sport postavili svoje rekorde od 430, odnosno 490 km/h. To znači da će morati da se vrati u Papenburg ili da se okrene pisti kao što je svemirski centar Kenedi na Floridi, gde proizvođači kao što su Hennessey i SSC vrše svoja testiranja. Bugatti bi možda mogao da krene putem Koenigsegga, koji je zatvorio javni put kako bi ostvario rekordnu vožnju.