Naslovna ECO TECH Nova platforma Stellantisa predviđena i za električna i konvencionalno pogonjena vozila

Nova platforma Stellantisa predviđena i za električna i konvencionalno pogonjena vozila

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

STLA Frame platforma Stellantisa, dizajnirana je kako za električna, tako i konvencionalno pogonjena vozila.

Italo-američko-francuski konglomerat danas je skinuo veo sa STLA arhitekture, koju će uskoro koristiti velika vozila s karoserijom na šasiji. Ova fleksibilna mehanička platforma dizajnirana je tako da može da ugosti čisto električne pogonske sklopove, električne pogonske sisteme s produživačima autonomije, motore SUS, kao i hibridne sisteme.

STLA Frame je na prvom mestu velika. Dužina joj je u rasponu od 548 do 595 centimetara, s međuosovinskim rastojanjem od 314 do 370 centimetara. To je ekvivalentno aktuelnoj generaciji Jeep Wagoneera u minimalnom smislu, odnosno Rama 1500 u Quad Cab izdanju s maksimalnog aspekta. Ova arhitektura može da postigne klirens do 26 centimetara, uz korišćenje konvencionalnog ili vazdušnog ogibljenja. Može da zagazi u vozu duboku 60 centimetara, bez obzira na pogonski sklop, dok maskimalan vučni kapacitet iznosi 6350 kilograma. Kada čini osnovu za kamionet, STLA Frame može da podnese tovar od 1225 kilograma.

Na električnim vozilima, šine rama dizajnirane su da podržavaju i štite bateriju. U zavisnosti od vozila, taj paket može biti do 200 kWh, s dometom od 800 kilometara. Dostupni su rasporedi s jednim i dva motora, a s ugrađenim agregatom za produžavanje dometa, električna energija se može slati direktno ka elektromotorima tokom punjenja baterije. Arhitekture od 400 i 800 V podržavaće brzo punjenje jednosmernom strujom do 350 kW. S proširenjem dometa u igri, ova platforma pruža potencijalni domet od 1110 kilometara.

Stellantis ne ulazi u detalje u vezi s konvencionalnim pogonskim sklopovima, osim što kaže da je STLA Frame dovoljno fleksibilna da podrži pozicioniranje motora i menjača napred, s pogonom na zadnje ili sve točkove. Prostora ima dovoljno i za „plug-in“ hibridne pogone.

Ova šasija će činiti osnovu za sva velika vozila s karoserijom na šasiji u okviru Stellantisove porodice, uključujući i komercijalna vozila.

„Kao STLA Medium i STLA Large, i STLA Frame kombinuje domet bez presedana s novim nivoima sposobnosti i performansi, kako bi ponudila najbolju autonomiju, nosivost i vučne karakteristike u klasi, za naše klijente kojia su potrebni pouzdani i moćni kamioneti i SUV vozila“, rekao je Karlos Tavares.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime