Naslovna INFO INDUSTRIJA Volkswagen vraća Golf u Ameriku?

Volkswagen vraća Golf u Ameriku?

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Proizvodnja Volkswagen Golfa bi mogla da se vrati u Meksiko.

Mada se nad VW-om nadnosi pretnja od zatvaranja fabrika u Nemačkoj po prvi put u istoriji, proizvodnja popularnog hečbeka bi mogla da se preseli u Severnu Ameriku, takođe prvi put od 2021. Razlozi leže u smanjenju troškova i restrikcijama vezanim za kapacitete.

Volkswagen decenijama sklapa Golf za evropsko tržište u Volfsburgu u Nemačkoj. Iako je popularni hečbek proizvođen i na drugim lokacijama za neka druga tržišta, Evropa je svoje primerke dobijala isključivo iz fabrike u matičnoj zemlji.

Po novom izveštaju Handelsblatta, Volksagen planira da proizvodnju iz Nemačke preseli u fabriku u Meksiku, gde se poslednji put Golf proizvodio 2021.

Kresanje troškova i oslobađanje prostora mogli bi da izmeste proizvodnju Golfa

VW, uostalom kao i drugi proizvođači automobila, trudi se da smanji troškove, a to se odnosi i na „najkultniji“ od njegovih modela. Golf se i dalje prodaje u velikim brojkama, a nemačka kompanija je i ranije imala planove da pogonima u Poljskoj prepusti njegovu proizvodnju. Međutim, s obzirom na najezdu krosovera, prodaja popularnog modela iz C segmenta ipak nije onakva kakva je bila nekada. Kada se to iskombinuje s visokim troškovima nemačke radne snage, dobijamo jasnu sliku i uvid u razloge takvih planova od strane rukovodstva kompanije. Proizvodnja Golfa u Meksiku će podrazumevati više troškove isporuke, ali bi u isto vreme mogla da pripomogne uštedi sredstava.

Ono što je još važnije, na ovaj način bi se oslobodio prostor u Volfsburgu, gde bi pored Tiguana mogao da se proizvodi Tayron, koji je zapravo zamena za verziju Tiguana s produženim međuosovinskim rastojanjem i sedam sedišta. Veća marža u okviru prodaje krosovera mnogo je primamljivija za VW u ekonomskom smislu. Ono što je ključno, ovaj potez bi potencijalno mogao da pomogne u ozdravljenju odnosa kompanije s moćnim IG Metall sindikatom. Naravno, telo koje predstavlja radnike neće biti srećno zbog gubitka Golfa, ali bi novi model mogao da ublaži „bol“.

Električni Golf verovatno ostaje u Volfsburgu

Naravno, sledeće pitanje se odnosi na to koja verzija Golfa će biti izmeštena. Očekuje se da benzinski pogonjena varijanta bude s nama još nekih desetak godina, što je dosta vremena nakon ulaska električnog modela u proizvodnju. Očekuje se da ID. Golf bude lansiran 2028., kao i da će se sklapati u Volfsburgu. Onog momenta kada bude u punom zamahu, premeštanje proizvodnje konvencionalnog modela u Meksiko dobija još više smisla.

Volkswagen je zapravo započeo proizvodnju Golfa u toj zemlji 2014., ali je ona zaustavljena, da bi se u fabrici u Puebli proizvodio Taos.

S obzirom na blizinu, da li je za očekivati da se Golf vrati na američko tle? U izveštaju Handelsblatta se to ne spominje, ali bi to svakako bila interesantna opcija, budući da će troškovi biti znatno smanjeni.

 

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime