Naslovna ECO2 BYD Atto 2 stupa na evropsku scenu

BYD Atto 2 stupa na evropsku scenu

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

BYD nastavlja ekspanziju u Evropi s Atto 2 kompaktnim SUV-om, predstavljenim na Salonu automobila u Briselu.

Atto 2 će biti najjeftiniji SUV kineske marke na Starom kontinentu, s očekivanom cenom od oko 35.000 evra.

Možemo reći da je nova automobilska sezona u Evropi startovala s briselskim salonom. Nekada događaj manjeg značaja, izrastao je u instituciju tokom godina, posebno otkada su kineski proizvođači postali zainteresovaniji za evropsko tržište.

BYD je odabrao briselski šou kao savršenu mogućnost za predstavljanje Attoa 2, svog najpriuštivijeg SUV-a. Biće pozicioniran ispod Atto 3 modela, koji je naišao na veoma dobar prijem od strane evropskih kupaca. Atto 2 poseduje čuvenu BYD-ovu Blade bateriju sa strukturalnom „ćelija na karoseriji“ konstrukcijom, što ukazuje na težnju ka ostvarivanju agilnih manevarskih sposobnosti.

BYD Atto 2 je kompaktnih dimenzija, dužine 4.310 i širine od 1.830 milimetara. To ga čini 145 milimetara kraćim od Attoa 3, ali uz međuosovinsko rastojanje od 2.620 milimetara, tek 100 milimetara kraće u odnosu na veći model. Ova postavka osigurava obilje unutrašnjeg prostora s kratkim zadnjim i prednjim prepustima.

Glavna prednost BYD Atto 2 modela je Blade baterija integrisana u pod e-Platform 3.0 arhitekture. To ga praktično čini prvim kompaktnim modelom sa CTB (Cell-to-Body) konstrukcijom, što je pristup čiji je rodonačelnik Tesla, koji je po prvi put strukturalni baterijski paket koristio u Modelu Y. To znači da gornji poklopac baterijskog paketa igra ulogu poda putničkog odeljka.

Baterijski paket nema odvojene module, s ćelijama koje su direktno integrisane. Ovakvo rešenje štedi na prostoru i omogućava BYD-u da maksimizuje energetsku gustinu. Kineski proizvođač koristi litijum-gvožđe-fosfatne (LFP) ćelije za potrebe Attoa 2, koje su izdržljivije i jeftinje od pandana koji koriste nikl.

Što se baterijskog kapaciteta tiče, biće dostupne dve opcije. Na prvom mestu, tu je varijanta sa standardnim dometom i prednjim pogonom od 45,1 kWh, koja će obezbeđivati snagu od 130 kW (177 ks) i domet do 312 kilometara (po WLTP-u). Kada je čisto gradska vožnja u pitanju, autonomija se produžava na čak 463 kilometra, zahvaljujući regenerativnom kočenju. Veći baterijski paket će biti obelodanjen u narednim mesecima, s tim što BYD ne govori ništa o njegovom kapacitetu i dometu koji pruža. Za pretpostaviti je da će biti oko 60 kWh, što bi trebalo da pruži autonomiju od 400 kilometara.

Unutar kabine, dominira ekran info-zabavnog sistema dijagonale 12,8 inča, čiji se format može menjati između portretnog i pejzažnog. Dopunjuje ga klaster instrumentacije od 8,8 inča. Tu je i nekoliko pažljivo odabranih fizičkih dugmića preko kojih se pristupa ključnim funkcijama poput odabira režima vožnje. Šlag na tortu predstavlja kristalna ručica menjača.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime