Naslovna INFO Nova Dacia Sandero ostaje u hečbek formi

Nova Dacia Sandero ostaje u hečbek formi

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Šef dizajna, David Duran, potvrdio je da se Sandero neće transformisati u mini SUV, kao što je to slučaj s novim Citroenom C3.

Nova generacija Dacije Sandero zadržaće konvencionalnu hečbek formu, bez obzira na dobijanje opcionog električnog pogona i revidiranja stajlinga na koji će značajan uticaj izvršiti robusni Duster i Bigster SUV modeli.

Planirana za 2027., nova generacija Sandera predstavljaće značajnu evoluciju aktuelnog automobila, i dalje se zasnivajući na CMF-B arhitekturi Renault grupacije, što znači da je motori SUS biti zadržani u ponudi.

David Duran, šef dizajna Dacije, potvrdio je da, mada je dizajnerski jezik marke u velikoj meri pod uticajem „off-road“ vozila, nema planova da rumunski brend postane čista SUV marka. Samim tim, Sandero neće preterano „ogrubeti“, niti će dobiti klirens od dvadesetak centimetara.

„Tačno je da se filozofija odlaska u prirodu i formalni jezik savršeno uklapaju, ali ništa nije zabranjeno, i mislim da je nešto što je važno za nas i za Sandero je da se ne eksponira previše. To je veoma ozbiljan i dobro napravljen automobil i kao takav odgovara mnogim kupcima.

Nije lako praktikovati inovacije na svakom tipu karoserije, a hečbek forma je nešto što je veoma poznato kupcima, i to je ono što im je potrebno – automobil koji je prostran, koji poseduje DNK Dacije i kompaktan je u isto vreme, što znači da ga je lako parkirati i voziti. Nije pretežak niti troši previše. Dakle, hečbek je dobra solucija.

Takođe moramo da se suočimo s emisijom CO2, što znači da je aerodinamika bitna, a mi sve to uzimamo u obzir kada je reč o automobilu koji ima centralnu poziciju u našoj gami.“

Na pitanje da li će Dacia transformisati Sandero u mini SUV u stilu Citroena C3, Duran je rekao: „Ne. Dizajn će biti promenjen, naravno, ali karoserijski tip će ostati hečbek.“

On je dodao da se na Sandero Stepway s višim klirensom gleda kao na odvojen model od standardnog Sandera, tako da je važno tu distinkciju zadržati i u narednoj generaciji.

„Primetili smo da vlasnici Sandera ne oklevaju kada je o Stepwayu reč. Oni dođu da kupe Sandero, a ljudi koji kupuju Stepway uopšte ne uzimaju u obzir Sandero. Jasno je da govorimo o dve različite grupe kupaca, tako da treba da računamo na sve njih i shvatimo da je nekim ljudima samo potreban dobar automobil, bez mnogo eksponiranja.“

Na pitanje da li bi Dacia mogla dodatno da diferencija ove dve modelne linije, on je rekao: „Mogli bismo više da odvojimo Stepway i napravimo znatniju razliku između njih, ali činjenica da koristimo mnogo zajedničkih delova i istu platformu, deo je recepta da troškove održavamo niskim. Rekli bismo u redu, napravićemo dva različita automobila, ali moraćemo da udvostručimo investiciju, a ljudi će na kraju to negde platiti.“

Izvor: Autocar

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime