Naslovna INFO ZANIMLJIVOSTI V12 modeli automobila koji još uvek “žive”

V12 modeli automobila koji još uvek “žive”

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Marke poput Ferrarija, Paganija, Aston Martina i Rolls-Roycea održavaju u životu V12 motore, koji sve više pripadaju domenu snova.

Suvišno je reći da je V12 vrsta u nestajanju. Nekada smo mogli da pronađemo na desetine sportskih i luksuznih mašina pogonjenih dvanaestocilindarskim motorima. Međutim, ovih dana samo 11 različitih modela koristi ovaj kultni koncept motora.

Tehnologija je neminovno sve naprednija, turbopunjači su usavršeni, hibridizacija je na vrhuncu, a trend smanjivanja radne zapremine motora SUS je i dalje aktuelan.

Zašto smo spomenuli na početku da su V12 sve više u domenu snova? Prosto, biti u tom klubu nije jeftino, jer čak i najpriuštiviji modeli koštaju preko 200.000 evra, dok oni skuplji probijaju milione.

Aston Martin Vanquish – twin-turbo 5.2 V12 835 ks

Vanquish možda liči na svoje Vantage i DB12 rođak, ali postoji jedna važna stvar koja ga izdvaja, a to su četiri dodatna cilindra. Ispod haube Astonovog vodećeg grand turera nalazi se V12 s dva turbopunjača, koji isporučuje 835 ks i 1.000 Nm maksimalnog obrtnog momenta, što su među najvišim vrednostima na ovoj listi. Pored izuzetno visoke maksimalne brzine, ovaj pogonski sklop proizvodi pravu simfoniju zvuka, bez obzira na prisustvo turbo tehnologije.

Ferrari 12Cilindri – 6.5l V12 830 ks

Ima li boljeg načina da se oda počast jednom motoru nego da se ceo automobil nazove po njemu? Upravo to je Ferrari uradio s 12Cilindri. Reč je o novom grand tureru italijanske marke s prednje postavljenim motorom, koji podseća na legendarni 365 GTB/4 Daytona. U njegovom „srcu“ nalazi se Ferrarijev krunski dragulj, 6,5-litarski atmosferski V12, koji isporučuje 830 ks i 680 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Motor u „crveno“ ulazi na vrtoglavih 9.500 o/min. Možda postoje skuplji modeli u Ferrarijevoj ponudi, ali ovaj bez dileme vodi po pitanju atraktivnog zvuka.

Ferrari Purosangue – 6.5l V12 – 725 ks

12Cilindri nije jedini Ferrari s V12 pogonom koji možete kupiti. Tu je i Purosangue, prvi Ferrarijev SUV i možda najzabavniji automobil te vrste ikada proizveden. Koristi verziju od 725 ks 6,5-litarskog atmosferskog dvanestocilindraša. Uprkos tome što izgleda kao krosover, Purosangue se više vozi kao najbolja sportska limuzina na svetu, delimično zahvaljujući sjajnom ogibljenju i odličnoj raspodeli mase (sedmostepeni menjač s dvostrukom spojnicom nalazi se pozadi). Osim cene koja tera suze na oči, jedina stvarna mana dolazi u vidu info-zabavnog kontrolnog sistema osetljivog na dodir.

Gordon Murray Automotive T.33 – 3.9l V12 615 ks

Mada čini „jeftiniju“ ponudu GMA, T.33 je sve samo ne „ulazni model“. Atmosferski, 3,9-litarski V12 je pozajmio od skupljeg T.50, i u ovom slučaju isporučuje 615 konja, s tim što u „crveno“ ulazi pri 11.100 o/min. Jedinu opciju po pitanju transmisije čini Xtrac manuelni menjač sa šest stepeni prenosa. Gordon Marej je prvobitno nameravao da u ponudu stavi verziju s dvostrukom spojnicom, ali nedovoljan broj ljudi je želeo tu opciju, tako da ju je izbacio iz knjiga narudžbina.

Gordon Murray Automotive T.50 – 3.9l V12 735 ks

Zamislite GMA T.50 kao modernu interpretaciju legendarnog McLarena F1. Osmislio ga je Gordon Marej, čovek koji je dizajnirao F1, koristeći istu postavku – atmosferski V12 povezan sa šestostepenim manuelnim menjačem, s „leptir“ vratima i tri sedišta, gde je ono vozačko u sredini. Ovoga puta motor je 3,9-litarska jedinica iz Coswortha. Isporučuje 735 ks i „vrti“ se do neverovatnih 12.100 o/min. Sa samo 100 primeraka, koji će biti proizvedeni po procenjenoj ceni od tri miliona dolara, ovo je najekskluzivniji i najskuplji automobil na ovoj listi.

Lamborghini Revuelto – 6.5 V12 Hybrid

Lamborghini je uvek koristio V12 za potrebe svojih vodećih superautomobila, a to se nije promenilo bez obzira na uvođenje hibridne postavke, koja krasi atraktivni Revuelto. Tri elektromotora mogu biti velika vest, ali prava zvezda je 6,5-litarski, atmosferski, dvanaestocilindarski motor koji, sam po sebi, proizvodi 825 ks. U kombinaciji s elektromotorima, Revuelto prelazi granicu od 1.000 konja. U „crveno“ ulazi pri 9.500 o/min.

Mercedes-Maybach S680 – twin-turbo 6.0 V12 630 ks

Neverovatno je kako se V12 motori mogu podjednako „osećati kao kod kuće“ i u egzotičnim superautomobilima i uglađenim, superluksuznim krstaricama. Mercedes-Maybach S680 je jedan takav primer. To je poslednji automobil s trokakom zvezdom koji koristi dvanaestocilindarski motor, zadržavajući neuporedivo bogatu opremu za najprobirljivije kupce. Naravno, manji Maybach modeli s V8 motorima mogu biti jednako udobni, ali ne postoji ništa bolje od svilenkastog rada u praznom hodu i vožnje bez trunke napora koju pruža pravi V12.

Pagani Utopia – twin-turbo 6.0 V12 864 ks

S680 nije jedini automobil koji koristi usluge Mercedesovog V12. Pagani, proizvođač nekih od najređih i najtraženijih italijanskih superautomobila, svoje motore nabavlja od AMG-a, još od osnivanja kompanije devedesetih. Kao i svi Paganijevi modeli, Utopia koristi V12, a kao i odlazeća Huayra, i ona uživa u benefitima turbopunjača. Uprkos što se vrti do „samo“ 6.700 o/min, ovaj motor proizvodi 864 ks, više od bilo kog drugog motora na ovoj listi. Ono što je još važnije zvuči božanstveno.

Rolls-Royce Cullinan – 6.7l V12 600 ks

Bentley je nedavno povukao svoj dugogodišnji V12 u korist V8 hibrida. Njegov glavni konkurent, Rolls-Royce, ide drugačijim putem, bar za sada. Osim svoje jedine električne ponude, Spectrea, svi njegovi modeli i dalje koriste V12 motore. Cullinan se snalazi sa 6,7-litarskom jedinicom s dva turbopunjača, koja proizvodi standardnu 571 ks, odnosno čitavih 600 u Black Badge izdanu. Za razliku od Purosanguea, koji je podešen za isporučivanje vrhunskih performansi, ovaj SUV s V12 pogonom je ultimativna mašina za tihu i udobnu vožnju.

Rolls-Royce Ghost – twin-turbo 6.7 V12 600 ks

Uprkos tome što je reč o Rolls-Royceovoj „ulaznoj“ drumskoj krstarici, Ghost koristi isti twin-turbo V12 koji se nalazi u Cullinanu, što u prevodu znači da raspolaže s 571, odnosno 600 ks. To je dovoljno za sprint do „stotke“ od tek nešto više od 4,5 sekundi, što je sjajno s obzirom na veliku masu ovog automobila. Iako prioriet u ovom slučaju nije na voznim karakteristikama, raspodela mase po osovinama u odnosu 50:50, sistem upravljanja na sve točkove i adaptivno ogibljenje, doprinose sjajnom vozačkom iskustvu.

 

Rolls-Royce Phantom – 6.7l V12 571 ks

Ovaj model je epitom beskompromisnog automobilskog luksuza. To je najudobnija, najprestižnija mašina na četiri točka koja se vozi bez napora. Za Phantom je predviđeno sve ono što je najbolje u svom domenu, pa to važi i za pogonski sklop. Kao i u slučaju Cullinana i Ghosta, Phantomov V12 ima radnu zapreminu od 6,7 litara i 571 ks. Međutim, teško ćete to osetiti sa suvozačkog sedišta, jer obilje zvučne izolacija sakriva svaki nagoveštaj buke ili vibracija.

Izvor: Motor1

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime