Naslovna ECO2 Dacia Bigster dobija 4×4 hibridni pogon, s tim što sledi i PHEV...

Dacia Bigster dobija 4×4 hibridni pogon, s tim što sledi i PHEV verzija

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Dacijin hibridni put postaje jasniji, budući da je rumunskom brendu dostupna kompletna tehnologija Renault grupacije.

Nova Dacia Bigster će biti u ponudi s pogonom na sva četiri točka i hibridnim pogonskim sklopom pre kraja godine, prema rečima generalnog direktora kompanije, Denisa Le Vota, s tim što postoji mogućnost da Dacijina perjanica dobije i „plug-in“ varijantu.

Kada se knjige porudžbina za Bigster otvore u martu, ovaj SUV će biti dostupan s Hybrid 155 postavkom, koja koristi 1,8-litarski, četvorocilindarski benzinski motor, uparen sa šestostepenim automatskim menjačem, koji funkcioniše zajedno s elektromotorom, koji može da pokreće samo prednje točkove.

Novi 4×4 hibridni pogon će dobiti dodatni elektromotor na zadnjoj osovini, kako bi obezbedio neophodne terenske performanse. Ova tehnologija će biti predstavljena na Bigsterovom manjem „bratu“, Dusteru, kasnije u toku ove godine, bez razvodnih kutija koje tradicionalno koriste sistemi s pogonom na sva četiri točka.

Dacia će nastaviti s uvođenjem hibridnih pogonskih agregata do 2025. godine i kasnije, a glavni šef brenda potvrđuje da će ova tehnologija „u budućnosti sve više rasti“.

U nedavnom intervjuu, Le Vot je za britanski Auto Express rekao da će njegov tim nastaviti da koristi sve komponente koje su mu dostupne, insistirajući da matična kompanija (Renault) poseduje „sva rešenja“, od motora SUS, preko hibridnih i „plug-in“ hibridnih, do čisto električnih.

„Mi iskorišćavamo postojeća sredstva koja je razvila Renault grupacija“, rekao je Le Vot. „Vraćamo ih u igru i pravimo sopstvenu supu od ostataka. Na taj način ostvarujemo dobro poslovanje, kako za nas tako i za naše klijente, i uspevamo, kao celina da regulišemo emisiju ugljen-dioksida u okviru koncerna.“

Le Vot je rekao da su 1,0-litarski TCe turbo (pronalazimo ga u Joggeru i Dusteru), pa čak i 1.6 HEV, suviše mali za Bigster. Iz tog razloga je Dacia iskoristila 1,8-litarsku hibridnu jedinicu za svoju perjanicu, sklop koji je proistekao iz takozvanog „Horse“ zajedničkog preduzeća, koje je Renault formirao s Geelyjem.

Na pitanje da li bi mogao da postoji prostor za Renault grupaciju, Daciju ili Horse da razviju „plug-in“ hibridni sklop za Bigster, on je rekao: „Imamo takve sisteme u kompaniji. PHEV je na vidiku, ali možda ne baš sutra ujutro.“

Dakle, mada je „plug-in“ hibridna verzija moguća, čak verovatna, njen dolazak se neće desiti brzo. Na Dacijine modele se 2022. odnosilo značajnih 7,6 odsto prodaje u Evropi, a s obzirom na malobrojne finansijske povlastice dostupne privatnim kupcima, čini se da Le Vot uopšte ne mora da žuri s „plug-in“ hibridnim Bigsterom, posebno iz razloga što je Renaultov elektrifikovani miks takav da je u skladu s ekološkom regulativom.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime