Naslovna SPORT F1 Da li je Aston Martin nova F1 supersila?

Da li je Aston Martin nova F1 supersila?

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Aston Martin ulazi u petu sezonu svoje nove F1 avanture, do momenta do kojeg se vlasnik tima, biznismen Lorens Strol, nadao da će se boriti za svetsku titulu.

Imajući ovo na umu, kao i velike promene regulative, nameće se pitanje da li Aston Martin može da ostvari svoje ciljeve u potrazi za slavom.

Aston Martin se prvi put pojavio na F1 sceni kasnih pedesetih i ranih šezdesetih, kada su se za volanom njegovih bolida našli Britanac Roj Savadori, Amerikanac Kerol Šelbi i Francuz Moris Trentinjan, zvezde iz tog vremena.

Međutim, bez osvojenog poena, kultna britanska marka nestala je iz elitnog auto-moto sporta, da bi je nakon nekih 60 godina oživeo Lorens Strol, kupivši udeo u Aston Martinu i odlučivši da rebrendira Racing Point tim koji je kupio.

S tandemom koji su činili četvorostruki svetski šampion, Sebastijan Fetel i Lens Strol, sin vlasnika, ekipa je završila na sedmom mestu u poretku konstruktora 2021. i 2022., što je uključivalo dolazak Majka Kraka, koji je na mestu šefa tima zamenio Otmara Šafnauera.

Zatim, 2023., druge godine najnovije tehničke ere Formule 1, Aston Martin je unajmio veštine bivšeg dizajnera Red Bulla, Dena Falouza i još jednog pedigriranog šampiona, Fernanda Alonsa, koji je zamenio Fetela.

Od ovog momenta tim sa sedištem u Silverstonu počeo je da popravlja formu, a AMR23 se u rukama Alonsa našao šest puta na podijumu u prvih osam trka sezone, povremeno se čak boreći za pobede, što je pomoglo Aston Martinu da se popne do petog mesta u šampionatu.

Ono što bi trebalo da bude sledeći korak napred tokom 2024., nije se ostvarilo. Najnoviji bolid nije bio na visini zadatka, a nadogradnje nisu rešile situaciju, tako da je tim na kraju završio sa samo 94 poena, što je znatno manje od 280 iz 2023.

Ipak, novonastala situacija učinila je Strola još odlučnijim da uspe, što se ogleda u nizu novih potpisa i ugovoru s Hondom, koja će britanski tim snabdevati motorima od 2026. Taj ugovor, pored ogromne investicije u vidu novog sedišta na neverovatnih (preko) 37.000 kvadratnih metara jasno ukazuje na to do koje mere je Lorens Strol ozbiljan u svojim planovima.

„Neverovatno sam impresioniran našim novim domom“, rekao je Alonso, koji ima iskustva s takvim imenima kao što su Renault, Ferrari i McLaren. „Svi objekti su besprekorni i nailazim na puno osmeha kada hodam okolo. Da biste pobedili u ovom sportu, morate da briljirate u svemu, a ovaj novi objekat menja igru.“

U ogromne korake u pogledu održivosti, ubrajaju se stvari poput bolje izolacije, solarnih panela i tačaka za brzo punjenje električnih vozila i sadnje drveća, što će godišnje štedeti 278 tona emisije ugljen-dioksida.

Ugovor o nabavci motora

Neposredno pre nego što su se otvorila vrata prve zgrade, Aston Martin je najavio novo partnerstvo s Hondom, čije su pogonske jedinice pomogle Maksu Ferstapenu da osvoji poslednja četiri F1 šampionata, uz dve konstruktorske titule za Red Bull, 2022. i 2023.

Saradnja između dva automobilska giganta zvanično će započeti od 2026., kada se revidirani tehnički propisi, koji uljučuju motore s povećanom električnom snagom i 100 odsto održiva goriva, uvedu u sport.

Honda je uspostavila novo sedište u Ujedinjenom Kraljevstvu za obavljanje poslova održavanja i pripreme pogonskih jedinica za Aston Martin, koji će nastaviti tokom 2025. da se takmiči s Mercedesovim pogonskim sklopom.

Kao što je rezimirao Hondin globalni generalni direktor, Tošihiro Mibe, takve velike promene pravila, kada se uporede sa sličnim situacijama u prošlosti, pružaju Aston Martinu zlatnu priliku da napravi potreban skok i postigne svoj krajnji cilj.

„Honda i naš novi partner, Aston Martin F1 tim, dele isti iskren stav i odlučnost za pobedu, tako da ćemo od sezone 2026. raditi zajedno i težiti šampionskoj tituli kao Aston Martin Aramco Honda“, prokomentarisao je on.

Potpisivanje od strane velikih imena

Međutim, nisu u igri samo novi dom i partnerstvo s pedigriranim proizvođačem motora, jer je Aston Martin najavio niz akvizicija na planu menadžerskih i tehničkih pozicija,  najzvučnije ime je verovatno Edrijen Njui.

Mag u oblasti aerodinamike, čije su kreacije osvojile 26 svetskih titula tokom vremena provedenog u Williamsu, McLarenu i Red Bullu, zvanično će se pridružiti timu početkom marta, kao novi izvršni tehnički partner. Lorens Strol ga opisuje kao „najvećeg na svetu u onome što radi“.

Pored toga, čovek zaslužan za dominaciju Mercedesovih motora, Endi Kauel, prošlog leta je preuzeo ulogu generalnog direktora grupacije, uz poziciju šefa tima, što je potez za koji Aston Martin veruje da će obezbediti „transparentnost liderstva“ u „ravnijoj strukturi“.

U budućnosti, odeljenja zadužena za aerodinamiku, inženjering i performanse biće odvojena, kao posvećeni timovi na stazi i u kampusu, gde će oba izveštavati Kauela, s ciljem da se isporuče „najbolje moguće performanse trkačkih automobila“.

Krak je prebačen na poziciju glavnog direktora na stazi, dok će u sedištu Enriko Kardile nadgledati poslove Aston Martina, zajedno s budućim tandemom koji će činiti Njui i Falouz.

Vozački talenti

Još jedan ključni deo u ostvarivanju najbolje moguće brzine čini osoba koja sedi u kokpitu za volanom. Sa Alonsom, Aston Martin ima dokazanog šampiona koji će ih uvesti u novu eru tehničke regulative Formule 1.

Španac već dugo govori o tome da želi da doda i treću titulu na konto, a prve dve je ostvario s Renaultom davne 2005. i 2006. godine. Činjenica je da mu ne nedostaje strasti i odlučnosti, bez obzira što je već izvesno vreme u svojim četrdesetim.

„Za mene je ovo na neki način doživotni projekat“, rekao je Alonso. „Ovo je najduži ugovor koji sam ikada potpisao u karijeri, tako da je ovo nešto što će me držati u vezi s Astonom još mnogo, mnogo godina. Izuzetno sam motivisan.“

Ono što u Aston Martinu znaju je da ako pruže Alonsu automobil sposoban da pobeđuje u trkama, Španac je i dalje više nego sposoban da ih isporuči.

Svi delovi u slagalici?

Dakle, s naprednom novom fabrikom, renomiranim partnerom na planu snabdevanja pogonskim jedinicama, zvučnim novim imenima, modernizovanom operativnom strukturom i vozačem koji je osvajao titule, da li je samo pitanje vremena kada će Aston Martin ostvariti svoje ciljeve?

Kauel ne uzima uspeh zdravo za gotovo, uporedivši situaciju sa sklapanjem slagalice od 1.000 delova, nešto što je Ferrari tako dobro uradio kada je stvorio sopstveni „tim iz snova“ tokom kasnih devedesetih.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime