Naslovna AKTUELNO Volkswagen prognozira visoke penale vezane za prekomernu emisiju

Volkswagen prognozira visoke penale vezane za prekomernu emisiju

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club
Car exhaust pipe

Volkswagen predviđa budućnost, koja baš i nije ružičasta.

VW grupacija je ostavila „dizelgejt“ iza sebe, koji ju je doduše papreno koštao, ali se nemački koncern i dalje suočava s teškoćama vezanim za emisiju izduvnih gasova.

Za 2025., Evropska unija je ciljeve vezane za ugljen-dioksid „skresala“ za 15 odsto u poređenju s onim iz 2021. Za svaki gram iznad tog praga, proizvođači moraju da plate 95 evra. Možda se to ne čini kao mnogo, ali se kazna odnosi na svaki prodati automobil, tako da može da dođe do ubrzane akumulacije i vrtoglavih brojki.

Blumberg je citirao Rolfa Volera, šefa za trezor i odnose s investitorima grupacije, koji je rekao analitičarima da se kompanija priprema za astronomske penale krajem ove godine. Koncern procenjuje da će morati da plati oko 1,5 milijardi evra za prekoračenje emisije. Naravno, to deluje ništavno u poređenju s „dizelgejtom“ koji je VW grupaciju koštao 31,3 milijarde evra.

Šta mogu VW, Škoda, Audi, Porsche i drugi članovi nemačkog giganta da urade da bi izbegli kazne? Idealan scenario bi bio onaj u okviru kojeg bi se prodavao veći broj „plug-in“ hibrida i čisto električnih automobila. To bi kompenzovalo zagađenje koje vrše modeli s motorima s unutrašnjim sagorevanjem, i smanjilo bi prosečnu flotnu emisiju. Stellantis razmatra neuobičajenu alternativu koja podrazumeva smanjenje proizvodnje benzinskih i dizel automobila.

Tu je i treći metod. Proizvođači bi mogli (i verovatno hoće) da formiraju  saveze koji uključuju „zelenije“ marke, da bi se uskladili sa strogom EU regulativom. Toyota, Stellantis, Ford, Mazda i Subaru se udružuju s Teslom, dok je Mercedes u kombinaciji s Volvoom i njegovom Polestar podružnicom. Kupovina emisionih kredita će i dalje koštati proizvođače izvesnih sredstava, ali prilikom odrađivanja matematike, očigledno je da su uvideli da je to jeftinije od plaćanja kazni. Sve su to igre brojki, a Tesla će tu u svakom slučaju najviše profitirati.

Prošle godine, šef Renaulta, Luka de Meo, upozorio je da se proizvođači koji posluju u EU suočavaju s kaznama u vrednosti 15 milijardi evra. The Financial Times je citirao Barclays banku, koja procenjuje da će brojka biti niža, ali i dalje iznad 10 milijardi evra. Nekoliko proizvođača je izvršilo pritisak na EU u cilju popuštanja drakonske regulative predviđene za 2025., ali bez uspeha.

Na osnovu prodajnih rezultata za 2024. u EU, koje je ove nedelje objavila ACEA, situacija ne izgleda dobro. Asocijacija evropskih proizvođača automobila je utvrdila da je tržišni udeo čisto električnih automobila od 13,6 odsto pao za jedan odsto prošle godine. Pored toga, udeo „plug-in“ hibrida je pao sa 7,7 na 7,1 odsto u 2024. Ukoliko pogledamo rezultate VW grupacije, isporuka čisto električnih automobila je pala za 5,2 odsto, na 447.900 jedinica.

Gledajući unapred, EU će ublažiti ciljeve vezane za flotnu emisiju za period 2030-2034., pre dostizanja 0 g/km posle 2035. To znači da za samo 10 godina, proizvođači koji posluju u EU, neće moći da prodaju automobile koji generišu štetne gasove, što podrazumeva efektivnu zabranu motora s unutrašnjim sagorevanjem. Ipak, moglo bi da bude nekih izuzetaka vezanih za sinstetička goriva, mada je teško zamisliti situaciju u kojoj bi ona mogla da ostvare veći zamah za samo 10 godina.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime