Naslovna AKTUELNO Fiat Grande Panda pristiže s cenovnikom koji će se mnogima svideti

Fiat Grande Panda pristiže s cenovnikom koji će se mnogima svideti

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Već smo objavili da je Fiat najprodavanija Stellantisova marka, i to uz činjenicu da već duže vreme nije prisutan u B segmentu u Evropi, gde je decenijama bio vodeći s kumulativnom prodajom od 23 miliona vozila.

To će se promeniti, jer se italijanski brend vraća u B kategoriju automobila na Starom kontinentu, i to s lansiranjem Grande Pande, zasnovane na Stellantisovoj Smart Car platformi, sposobnoj da ugosti različite pogonske sklopove.

Na istoj arhitekturi, kao što je poznato, počivaju Citroen C3 i nova Opel Frontera, između ostalih. Dizajniranu u Torinu u Centro Stileu, Grande Pandu odlikuje retro-futuristički stajling, koji je praktično reinterpretacija dizajna legendarne Pande iz osamdesetih, uz brojne moderne detalje, kao što su novi LED farovi u piksel stilu, koji evociraju na prozore fabrike Lingotto.

Pored uticaja osmobitnih video igara iz osamdesetih, evidentan je i onaj koji je izvršila test staza na vrhu fabrike Lingotto, odnosno njen oblik, u okviru kojeg su se našli sjedinjeni desetoinčni klaster instrumentacije i ekran info-zabavnog sistema dijagonale 10,25 inča.

Grande Panda je inteligentan mali automobil, budući da čisto električna varijanta ima integrisan kabl za punjenje (7 kW), koji se može uvlačiti, što je prva takva solucija na tržištu. Kada smo već kod čisto električnog modela, on dolazi s baterijom od 44 kWh za kombinovani domet (po WLTP-u) od 320 kilometara. Elektromotor isporučuje 113 ks i 122 Nm maksimalnog obrtog momenta. To je dovoljno za „sprint“ do 100 km/h za 11 sekundi, uz mogućnost brzog punjenja od 100 kW.

Onima koji nisu ljubitelji čisto električnog pogona, italijanska kompanija nudi Grande Pandu Hybrid, koja je zapravo blagi hibrid s 1,2-litarskim trocilindarskim turbomotorom sa 100 ks i malom 48-voltnom litijum-jonskom baterijom, uparen s eDCT menjačkom kutijom. Da bi stvari učinio interesantnijim, Fiat je iskoristio aluminijumsku i plastičnu ambalažu za napitke, presvukavši enterijer Grande Pande materijalom koji se zove BamBox Bamboo Fiber Tex, u slobodnom prevodu „BamBox tekstil od vlakana bambusa“, „inovativni i održivi tekstil koji zaista sadrži i prava vlakna bambusa“. Ovaj materijal je iskorišćen za presvlačenje armaturne table u La Prima paketu opreme.

Kada je o dimenzijama reč, novajlija je 30 centimetara duži od prethodne Pande (3,99 m), ali je i dalje ispod proseka segmenta od 4,06 metara, kažu u kompaniji.

Nakon Grande Pande, Fiat će Panda porodicu obogaćivati novim derivatom svake godine zaključno s 2027. Priča će započeti sa SUV-om koji će staviti naspram Dacije Duster, a uslediće kupe krosover veličine Ford Pume.

I Fiat Grande Panda Electric i Hybrid, u prodajne salone širom Evrope pristići će u martu ove godine, direktno iz fabrike u Kragujevcu. Čisto električni model dostupan je u dve verzije: „La Prima“ i Grande Panda Red, s cenom koja će startovati ispod 25.000 evra. Hibrid je čak jeftiniji, s početnom etiketom na kojoj će stajati brojka manja od 19.000 evra.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime