Naslovna INFO Škoda Auto slavi 25 godina poslovanja u Indiji

Škoda Auto slavi 25 godina poslovanja u Indiji

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Od iznajmljenih objekata do ključnog međunarodnog tržišta.

Kompanija Škoda Auto je ušla na vrlo dinamično indijsko tržište pre 25 godina: U januaru 2000. češki proizvođač automobila položio je kamen temeljac za svoju fabriku u Chhatrapati Sambhajinagar (bivši Aurangabad do 2022.) i bio je prvi brend Volkswagen grupe koji je uspostavio prisutnost na lokalnom tržištu.

Škoda Octavia postala je prvi model sastavljen na lokalnom nivou. Do danas je Indija postala ključno tržište u Škodinim planovima internacionalizacije, pomažući kompaniji da efikasno iskoristi postojeći prodajni potencijal u regiji ASEAN, Bliskom istoku, Australiji i Novom Zelandu. U ime Volkswagen grupe, Škoda Auto zajednički predvodi sve aktivnosti u regiji od 2018. Danas je brend razvio i proizvodi tri modela lokalno u Indiji za Indiju, temeljena na lokalizovanoj platformi MQB A0–IN: Kushaq, Slavia, a od nedavno i kompaktni SUV Kylaq, koji proširuje ponudu na popularni segment vozila do 4 metra dužine.

„Gradili smo 25 godina iskustva u Indiji kako bismo ovo uspešno tržište učinili kamenom temeljcem naše međunarodne strategije rasta. Sa izuzetnim talentom, rastućom potražnjom potrošača i pristupom drugim tržištima, Indija postaje naš drugi stub izvan Evrope i pomaže u povećanju daljeg prodajnog potencijala u ASEAN-u, na Bliskom istoku i u indo-pacifičkoj regiji. Škoda je poznata robna marka u Indiji otkako smo 2001. ušli na tržište s modelom Octavia. Sada proizvodimo u dve fabrike. Lansirali smo tri potpuno nova modela posebno za Indiju, postižući lokalizaciju do 95 posto: Škoda Kushaq, Slavia, a nedavno i kompaktni SUV Kylaq, koji dopunjuju Kodiaq koji takođe prodajemo kroz rastuću mrežu zastupništva. U poslednje dve godine povećali smo dodirne tačke s kupcima širom zemlje za 35%. Indija takođe doprinosi globalnim ciljevima održivosti kompanije Škoda Auto. Jedno postrojenje već u potpunosti radi na zelenoj energiji, dok je postrojenje u Puneu proširilo svoj fotonaponski sistem kako bi isporučilo do 30% svojih potreba za električnom energijom. Želim da se zahvalim svim našim indijskim kolegama što su pomogli u sledećoj fazi našeg rasta, a posebno našim kupcima na poverenju. S ovom strašću možemo postići još veće stvari u sledećih 25 godina!“

Klaus Zellmer, izvršni direktor Škoda Auto

Modeli su se jednako svideli kupcima i ekspertima

Prvi Škoda model predstavljen indijskim kupcima bila je prva generacija moderne Octavije, sastavljene od uvezenih delova u iznajmljenim pogonima uporedo s izgradnjom proizvodnje u Chhatrapati Sambhajinagaru. S vremenom su pažnju indijskih kupaca privukli i drugi modeli brenda Škoda, poput modela Fabia, Rapid, a kasnije i Superb i Kodiaq.

Odlučujući korak za Škodu u Indiji dogodio se 2018. kada je Volkswagen grupa poverila brendu da zajedno predvodi sve aktivnosti Grupe na tržištu. U sklopu te aktivnosti, Škoda je dobila zadatak da razvija platformu MQB-A0-IN, dizajniranu isključivo za indijsko tržište. Prvo vozilo izgrađeno na ovoj platformi bilo je Kushaq, čija je proizvodnja počela u Puneu 2021. Samo godinu dana kasnije, lansirana je limuzina Slavia, čiji su se razvoj i proizvodnja takođe odvijali u Puneu. Najnoviji dodatak Škoda portfoliju za indijsko tržište je Kylaq SUV, Škodin prvi model u popularnom segmentu vozila ispod 4 metra, koji čini gotovo 50% prodaje automobila na indijskom tržištu. Novi model primio je 10.000 narudžbina za samo deset dana od lansiranja i doprineće godišnjoj prodaji brenda od 100.000 automobila u Indiji do 2026.

Kvalitet i ugled Škoda vozila u Indiji ogleda se ne samo u snažnom interesu kupaca, već i u brojnim prestižnim nagradama. Na primer, Škoda Slavia proglašena je indijskom limuzinom godine 2022. i osvojila je titulu automobila godine 2023. na Acko Drive Awards.

Investicije i podrška zapošljavanju

U međuvremenu se indijsko tržište razvilo u jedno od ključnih tržišta za Škodu i strateško središte za širu regiju ASEAN-a, Bliski istok, Australiju i Novi Zeland. Uz svoje proizvodne linije u Chhatrapati Sambhajinagaru i proizvodni pogon u Puneu, Škoda je tamo uspostavila tehnološki centar. Štaviše, u oktobru 2023. Škoda je otvorila moderan logistički pogon za izvoz komponenti u Vijetnam, tržište na koje je kompanija ušla 2023.

CO₂-neutralnost svih svojih postrojenja u Indiji do 2030.

Održiva proizvodnja glavni je prioritet za Škodu, i u njenim indijskim pogonima: postrojenje u Chhatrapati Sambhajinagaru u potpunosti radi na zelenoj energiji, dok je fabrika Chakan u Puneu na putu postizanja CO₂ neutralnosti do 2030. Pored toga, ovo biljno područje od 500 hektara pruža stanište za više od 300 vrsta biljaka, drveća i životinja. Kompanija takođe uključuje lokalne dobavljače u Indiji i igra aktivnu ulogu u razvoju infrastrukture, podržavajući obrazovanje i društvene inicijative. U svojoj fabrici u Puneu, Škoda je proširila svoj fotonaponski sistem koji sada može da proizvodi do 26,6 GWh električne energije godišnje, pokrivajući do 30% potrošnje električne energije na lokaciji.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime