Naslovna ECO2 Volkswagen Mk9 koristiće napredan Rivianov softver

Volkswagen Mk9 koristiće napredan Rivianov softver

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Električni ID Golf će koristiti sistem razvijen kao deo zajedničkog ulaganja s američkim EV startapom.

Volkswagen Golf sledeće generacije, koji treba da se pojavi oko 2028., biće jedan od prvih automobila koji će imati koristi od punog potencijala novog softverskog sistema kompanije, razvijenog u okviru zajedničkog poduhvata s EV startapom Rivian.

Kultni model devete generacije, koji će se zvati ID Golf, trenutno je u razvoju i biće prvi koji će biti čisto električni. Predviđeno je da bude jedan od prvih modela koji će koristiti sledeću generaciju SSP EV platforme Volkswagen grupacije.

Prodavaće se uporedo s postojećim Golfom Mk8 s motorom s unutrašnjim sagorevanjem, a proizvodnja tog modela će se premestiti iz Nemačke u Meksiko 2027.

Prošle godine, Volkswagen grupacija je uložila šest milijardi dolara u američku firmu Rivian, kako bi formirala novo zajedničko preduzeće posvećeno razvoju napredne nove softverske arhitekture.

Izgrađena na sistemu koji se trenutno koristi u Rivianovom R1T kamionetu i R1S SUV-u, nova fleksibilna arhitektura kontroliše sve ključne funkcije vozila i omogućava bežična ažuriranja koja se čak mogu koristiti za podešavanje hardverskih postavki.

Serijska verzija novog ID Every1 koncepta gradskog automobila, vredna 20.000 evra, biće prvi Volkswagenov model koji će koristiti verziju nove softverske platforme izvedene iz Riviana, kada bude lansirana 2027.

Prelazak na softverski vođenu arhitekturu vozila, pomoći će da se smanje troškovi razvoja i proizvodnje za automobil koji cenovno osetljiv, ali tehnički šef Volkswagena, Kaj Grinic, nagovestio je da je odluka doneta delimično da se pomogne u razvoju arhitekture za ključni Golf Mk9.

„ID 1 će biti prvo vozilo s tom arhitekturom i biće praktično vesnik ID Golfa“, rekao je Grinic. „Ovo smanjuje rizik za Golf, jer ćemo početi s nižom funkcionalnošću u ID Every1, nego što će biti potrebno za ID Golf.“

Novi softverski sistem koji razvija zajedničko preduzeće Rivian-Volkswagen, naziva se zonska arhitektura, sa svim softverskim sistemima zasnovanim na nekoliko elektronskih kontrolnih jedinica, umesto da svi rade na brojnim odvojenim kontrolnim jedinicama, kao što je to slučaj s aktuelnim vozilima. Grinic je rekao da će to Volkswagenu omogućiti da ponudi različite nivoe funkcija u različitim tipovima vozila koristeći isti softverski sistem.

„Prednost zonske arhitekture je što mogu da stavim jednu, dve ili tri zone u vozilo“, rekao je Grinic. „Vozilima u nižim cenovnim segmentima biće potrebna samo jedna zona, dok premijum modelu mogu biti potrebne tri ili četiri, u zavisnosti od funkcija.

Mogu da koristim namensku familiju „sistem na čipu“ (SoC) za svaki model. Dakle, za ID 1 mogu da koristim SoC s nižom cenom i složenošću, ali ako istu arhitekturu prenesem na Golf, mogu da koristim drugačiji SoC koji košta više ali pruža dodatne funkcije. Međutim, to je i dalje isti softver.

Prednost ovog novog softvera i arhitekture je u tome što je veoma fleksibilan i može se temeljno ažurirati. Vidimo ga već na putu s Rivianom, koji nudi redovna bežična ažuriranja i nove funkcije. Mogu da ponudim nove funkcije kupcima čak i nakon što su kupili svoj automobil ’bez dodirivanja’. Dakle, ovo je zaista sledeći korak.“

Prelazak na novu SSP platformu znači da će ID Golf koristiti električnu arhitekturu od 800 V, nudeći znatno brže vreme punjenja i veću efikasnos od trenutnih ID modela. Takođe će ponuditi više funkcija autonomne vožnje, uz GTI i R sportske varijante.

ID Golf će takođe biti jedno od prvih električnih vozila koja će koristiti nove objedinjene baterije Volkswagena, koje su dizajnirane da budu ugrađene u oko 80 odsto budućih modela Volkswagen grupacije i mogu se koristiti za smeštaj niza različitih hemija i tehnologija baterija.

Ćelije omogućavaju dizajniranje od ćelije do pakovanja, pružajući mogućnost da se više ćelija ugradi u isti prostor, što rezultira većim kapacitetom i boljom efikasnošću. Prelazak na jedinstveni dizajn ćelije, koji će Volkswagen grupacija sama proizvesti, takođe će povećati ekonomiju obima.

Volkswagen tek treba da potvrdi dalje detalje o ID Golfu, ali je šef dizajna, Andreas Mint, potvrdio da njegov tim radi na novom modelu.

Koncept ID Every1 i koncept ID 2All, koji će u serijskoj formi pristići sledeće godine, predstavljaju novi dizajnerski jezik, koji se duboko oslanja na Volkswagenovo dugo nasleđe. Kao rezultat toga, verovatno je da će ID Golf zadržati mnoge ključne karakteristike stila postojeće verzije.

Proizvodnja standardnog Golfa nastavlja se u Meksiku

Novi ID Golf će se proizvoditi zajedno s blisko povezanim modelom zasnovanim na SSP-u, u glavnoj Volkswagenovoj fabrici u Volfsburgu.

Kao deo velikog plana za smanjenje troškova koji će uključivati značajno smanjenje broja radnih mesta, Volkswagen grupacija je u fazi rekonstrukciji velikog dela svojih proizvodnih planova u Nemačkoj. To će takođe uključivati proizvodnju postojećeg Mk8 Golfa, koji se iz Volfsburga seli u fabriku u Puebli u Meksiku.

Čak i ako bude zamenjen novim električnih Golfom, to će označiti važnu tranziciju, jer se standardni Golfovi proizvode u Volfsburgu još od prvobitnog Mk1 1974.

Volkswagen je nagovestio da bi prodaja postojećih SUS i hibridnih modela mogla biti produžena sve dok postoji potražnja kupaca.

Prethodnik Golfa, „buba“, takođe se proizvodila u Meksiku, a konačna verzija je s tamošnjih proizvodnih linija sišla 2003., skoro 30 godina nakon što je ukinuta proizvodnja u Volfsburgu. U Puebli se trenutno proizvode modeli Jetta, Tiguan LWB i Taos.

Povratak na vrh

Govoreći tokom godišnje konferencije za medije Volkswagen grupacije, šef koncerna, Oliver Blume, rekao je da, iako električni automobili ostaju u krajnjem fokusu kompanije, brzina tranzicije će „zavisiti od globalnih regiona“.

On je dodao da grupacija ima „preduzetničku obavezu da pruža široku rasprostranjenost pogonskih agregata, koji bi nudili veću robusnost ponude“ i, iako je predvideo da bi Evropa mogla da bude „čisto električna“ do 2035., postoji potreba za „fleksibilnošću“.

Takođe, kao deo rekonstrukcije fabrike, proizvodnja ID 3 i Cupre Born EV preseliće se iz drugih lokacija u Nemačkoj u Volfsburg, koji će se prebaciti na dve proizvodne linije, a ne na četiri koje su trenutno u upotrebi.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime