Naslovna INFO Restilizovani Renault Austral sada liči na Rafale

Restilizovani Renault Austral sada liči na Rafale

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Renault je skinuo veo s restilizovanog Australa, tri godine nakon lansiranja na tržište.

Ovaj kompaktni SUV dolazi neznatno redizajniran, s novim LED svetlosnim potpisom i komfornijim sedištima. Ponuda, što se pogonskih sklopova tiče, ostaje ista.

Renault je redizajnirao Austral na taj način da ovaj sada više liči na Rafale, što će ga učiniti konkurentnijim u C krosover segmentu, gde se takmiči s Nissan Qashqaijem, Hyundai Tucsonom, Kijom Sportage i Volkswagen Tiguanom, između ostalih.

Francuski proizvođač tvrdi da je njegov model prošao kroz tretman osavremenjivanja. Pristiže s novom haubom, prednjim odbojnikom i maskom, tako da je „anfas“ bez dileme svežiji, s reljefnim dijamantskim oblicima koji gravitiraju oko novog Renaultovog logoa.

Prednji farovi su nešto uglovanije forme, a sada ih standardno krasi adaptivna LED Vision tehnologija. Restilizovana su i zadnja svetla, kao i gornja i centralna sekcija zadnjih vrata.

Austral počiva na naplacima od 19 cola (standardno), dok su jedinice od 20 cola opcione. Esprit Alpine varijanta dobija crne krovne nosače, crni trim prozora i metalne pragove.

Nove boje karoserije su takođe u ponudi, tako da kupci sada mogu da biraju Naxos plavu i satenski biserno belu boju, ekskluzivno dostupne za Esprit Alpine verzije. Generalno, u ponudi su tri paketa opreme: Techno, Techno Esprit Alpine i perjanica Esprit Alpine.

Digitalna instrumentacija dijagonale 12,3 inča i dalje je na snazi, uz ekran osetljiv na dodir od 12 inča. Esprit Alpine takođe dobija i „head-up“ displej. Renault obećava proširenu funkcionalnost OpenR Link info-zabavnog sistema baziranog na Googleu. Bežično punjenje, četiri USB-C priključka i dva od 12 V, takođe su prisutni.

Renault takođe ističe instalaciju u ergonomskom smislu boljih prednjih sedišta, s izraženijom bočnom podrškom, alkantarom sa strane i na naslonima za glavu i novim trobojnim šavovima.

Motorna ponuda ovog modela koji počiva na CMF-CD platformi ostaje nepromenjena. Trocilindarski agregat radne zapremine 1,2 litra funkcioniše zajedno s elektromotorom i baterijom od 1,7 kWh, za ukupno 200 ks, pod oznakom E-Tech 200. Ovaj sistem je uparen s automatskom transmisijom bez kvačila, koja snagu šalje na sve točkove. Sprint do stotke ovo 1.612 kilograma teško vozilo obavlja za 8,4 sekunde.

Novi nosači pogonskog sklopa, revidirano zaptivanje vrata i poboljšana zvučna izolacija obezbeđuju tišu vožnju. Prtljažnik nudi 527 litara korisne zapremine, a može da se poveća na 1.736 litara kada se položi naslon zadnje klupe. Da podsetimo, zadnja klupa može da se pomeri 16 centimetara unapred ili u nazad, u zavisnosti da li vam je potrebno više prostora za putnike ili u prtljažniku.

Očekuje se da cene neznatno skoče u odnosu na odlazeći Austral, ali ćemo više znati kako se bude približilo lansiranje na tržište. Renault Austral se proizvodi u fabrici u Palensiji, u Španiji.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime