Naslovna ECO2 Električni VW GTI stupa na scenu sledeće godine

Električni VW GTI stupa na scenu sledeće godine

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Možda baš i nije onaj koji smo očekivali.

Volkswagen je ušao u nišu električnih „hot heč“ modela pre oko godinu dana, lansiranjem ID.3 GTX-a.

Međutim, sada očigledno radi na još „naoštrenijoj“ verziji, koja nosi daleko kultniju oznaku: GTI.

Baš kao što Porscheovi električni Turbo modeli nemaju turbopunjače, ID.3 Grand Touring Injection očigledno neće imati brizgaljke goriva. I još nešto, dok tradicionalni GTI modeli imaju pogon na prednje točkove, ID.3 GTI će imati pogon na zadnje.

U novom članku nemačke publikacije Auto Motor und Sport, tvrdi se da će inauguralni električni GTI dobiti skromno povećanje snage u odnosu na GTX. Veruje se da će GTI s nultom emisijom isporučivati 340 ks, odnosno samo 14 više od trenutne vodeće verzije. Priča se da VW-ovi inženjeri planiraju značajna ažuriranja šasije, upravljačkog sistema i ogibljenja, kako bi ID.3 GTI bio zanimljiviji za vožnju od GTX-a.

Prema Auto Motor und Sportu, električni GTI nije bio deo prvobitnog plana. Međutim, VW sada navodno uvodi drugu restilizaciju ID.3, kako bi produžio njegov životni ciklus. Razlog za ovu odluku navodno potiče od kašnjenja njegovog naslednika, Golfa devete generacije, koji će biti čisto elektrian. Sada ga očekujemo krajem dekade, a odlaganje Golfa Mk9 znači da će ID.3 ostati na sceni duže nego što se očekivalo. Zaista, ID.3 debitovao je još 2019., i prošao je kroz redovno ažuriranje 2023. Da bi električno vozilo ostalo konkurentno, drugo, sveobuhvatnije osveženje navodno je zakazano za 2026. godinu, što se poklapa s lansiranjem GTI verzije. Ova restilizacija će navodno dovesti dizajn i tehnologiju ID.3 u paralelu s manjim ID.2.

Kada smo već kod toga, koncept ID.GTI, najavio je prvi VW-ov elektromobil s kultnom oznakom. Međutim, čini se da će prvenac ipak biti veći ID.3 GTI. Standardni ID.2 trebalo bi da se nađe u prodaji sledeće godine u Nemačkoj, s osnovnom cenom od oko 25.000 evra, s tim što će GTI verzija naravno koštati više. Što se tiče ID.3 GTI, očekujemo da će biti skuplji u odnosu na aktuelni GTX, koji u Nemačkoj kreće s cenom od oko 47.000 evra.

Nekoliko drugih modela već je prošlo kroz GTX tretman u Evropi. ID.7 i ID.7 Tourer imaju varijante s poboljšanim performansama, pa čak i miniven ID. Buzz GTX. Ostaje nejasno da li će GTX brendiranje na kraju biti postepeno ukinuto u koristi GTI oznake, kada je reč o performantnim električnim vozilima, ili će nastaviti da egzistira kao pristupačnija alternativa.

Moraćemo da sačekamo i vidimo da li će VW takođe oznaku „R“ staviti na svoje električne modele. Ako je nemačka marka odlučna u tome da lansira EV GTI, moguće s novim logotipom gde će se umesto „I“ naći munja, verovatno neće imati problem s predstavljem električnog R-a za nekoliko godina.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime