500 Ibrida izgledaće identično kao čisto električni 500e.
Najnoviji Fiat 500 stupio je na scenu 2020. godine kao čisto električni model, koji je trebalo da se prodaje uporedo s blago hibridnim izdanjem prethodne generacije.
Međutim, taj stariji 500 hibrid prestaje da se proizvodi i biće zamenjen potpuno novim modelom, koji će se pojaviti kasnije u toku ove godine. Mada je „potpuno nov“, predstojeći 500 će izgledati veoma slično starom, a zapravo i električnom 500e. Naime, Fiat je upravo podelio fotografije prvih pretproizvodnih jedinica koje izlaze iz fabrike Mirafjori u Torinu, pre lansiranja u novembru. Izgleda da će se naziv „Hybrid“ promeniti u „Ibrida“, što je praktično praksa koju je inicijalno pokrenula Alfa Romeo s Junior Ibridom.
500 Ibrida će verovatno koristiti istu blago hibridnu tehnologiju koju je matična kompanija, Stellantis, nedavno instalirala u brojne modele, uključujući kompaktni SUV Fiat 600, Peugeot 208 i Opel Corsu. Iako ti automobili koriste 1,2-litarski, trocilindarski turbomotor, uparen sa šestostepenim automatskim menjačem s dvostrukom spojnicom i integrisanim elektromotorom, Fiatove fotografije jasno pokazuju šestostepeni manuelni menjač, baš kao i stari 500 Hybrid. Takođe otkrivaju da će Ibrida koristiti ekran osetljiv na dodir od 10,25 inča, iako ima drugačiji raspored instrument table od trenutnog 500e. Budući da je blagi hibrid, očekujemo da će 500 Ibrida moći da prelazi kratke udaljenosti isključivo na električnu energiju, primera radi u gradskom saobraćuju kada je u igri mala brzina. Međutim, neće biti potrebe za priključkom, budući da baterija neće moći da se puni eksterno.
Gledajući sa strane, Fiatovo lansiranje modela 500 Ibrida nije izgledalo jednostavno. Vreme koje je inženjerima bilo potrebno da ugrade hibridni pogonski sklop u šasiju Fiata 500e, najverovatnije je objašnjenje za relativno kasno lansiranje ovog automobila. 500e počiva na drugačijoj platformi u odnosu na 600 i ostale automobile koji su dostupni s ovim blagim hibridnim sistemom. 500 je takođe mnogo kompaktniji od ostalih modela, što je verovatno stvorilo određene izazove.
Vest da je Fiat uspeo da ugradi šestostepeni manuelni menjač u Ibridu, ne bi trebalo da ima posledice za Abarth i moguću zamenu za 595 hot heč. Šef Abartha za Evropu, Gaetano Torel, otkrio nam je prošle godine da Abarth neće praviti „naoštrenu“ verziju novog Fiata 500 Ibrida, tvrdeći da je kriv motor a ne dostupnost manuelnog menjača. „Novi 500 hibrid, koji će se proizvoditi u Mirafjoriju sledeće godine, njegov motor je, rekao bih, mikrohibridni, tako da nije ništa spektakularno.“
Fiat takođe ulaže u 100 miliona evra u 500e, što uključuje redizajniranje njegove platforme. U kojoj meri nije otkriveno, ali modifikacije su namenjene da omoguće novu generaciju baterija, što će 500e učiniti pristupačnijim i atraktivnijim potencijalnim kupcima.