Naslovna SPORT F1 Povratak Maksa Ferstapena

Povratak Maksa Ferstapena

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Na Velikoj nagradi Emilija Romanje, Oskar Pjastri je doživeo nešto što se obično dešava Landu Norisu.

Tako to biva s Maksom, pol pozicija vam ne garantuje ama baš ništa. Da stvar bude gora po Australijanca, završio je trku kao treći, iza svog timskog kolege.

Nije lako živeti s etiketom favorita u Formuli 1. Noris je to otkrio možda i na teži način. Trpeo je pritisak kako na stazi, tako i od strane medija, dok je Pjastri, koji je u trku ušao sa 16 poena prednosti, bio oličenje hladnokrvnosti.

Sada je sve trajalo sekundu ili dve. Njegov start je bio oštar kao britva. Zatim je usledio prvi podsetnik na to šta je Maks Ferstapen. Ulazak u prvu krivinu, gde je Holanđanin zakočio valjda u poslednjem centimetru a da ne napravi grešku, bio je dovoljan da nekoliko trenutaka kasnije u Tamburelu preuzme vodeću poziciju, provukavši se ispred Pjastrija. Australijanac, verovatno ometen Raselovim Mercedesom, koji ga je uporno pratio startovavši direktno iza njega, kočio je neznatno ranije od Ferstapena. Kocka je bila bačena – „sve ili ništa“, promrmljao je šef Red Bulla, Kristijan Horner.

Pjastri je priznao da ga je iznenadio Ferstapenov napad. „Mislio sam da imam prilično sve pod kontrolom, ali bio je to dobar Maksov potez. Ovo je nauk za sledeći put, svakako.“

Ferstapen je stvorio prednost od jedne sekunde ispred Australijanca u ostatku prvog kruga (5,05 kilometara), odnosno 1,4 sekunde u sledećem.

Ferstapen je suvereno održavao tempo na starim gumama u prvom stintu, uspostavljajući dovoljno veliku razliku koja mu je garantovala da će nakon finalnog izlaska iz boksa i dalje biti prvi, i to protiv dominantnog McLarena.

Pjastri je dobro objasnio situaciju u nastojanju da dođe do svoje četvrte pobede u nizu: „U tom trenutku nisam bio preterano zabrinut što nisam u vođstvu. Međutim, naš tempo jednostavno nije bio tako jak kao što sam očekivao.“

Bilo je trenutaka u poslednjih nekoliko sezona kada su Ferstapenove sposobnosti, u kombinaciji s Red Bullom iz snova, jednostavno uništavale bilo kakvu konkurentnost u trkama. To nije bio slučaj prošle godine, kada je Noris eksploatisao svoje superiorne alate, a svakako ne ove sezone, barem do juče.

Ferstapen jednostavno ne želi bilo šta da olakša svojim rivalima. Ono što je bilo manjkavo kod Red Bullovog bolida u odnosu na McLarene, nadoknađivao je svojom vožnjom, koja bi se čak mogla nazvati ratobornom, ali… to je Maks. Njegova brutalnost se očigledno može urezati u psihu onih oko njega. Hamilton to zna, Noris to zna, a sada i Pjastri počinje da saznaje.

Aktuelni šampion se približio na 22 poena Australijancu, odnosno devet Norisu, a do kraja imamo još 17 trka. Pravi F1 maraton je u pitanju, u kojem Ferstapen, sigurno neće posustati i odustati do samog finiša.

„Dolazimo do zamaha u ključnom trenutku“, rekao je Horner na kraju 400. trke svog tima, u kojima je Ferstapen uknjižio čak 65 pobeda. Ovo je njegova četvrta u Imoli, uzastopna naravno, kao što su uzastopne i njegove titule.

Virtuelno vozilo bezbednosti nije bilo od pomoći Ferstapenu, kada je Haas Estebana Okona otkazao. Kasniji izlazak pravog vozila bezbednosti, koji je inicirao Mercedes Kimija Antonelija koji je „ispustio dušu“, bio je još manje povoljan po Holanđanina. To znači da su mu Pjastri i Noris bili „za petama“ kada je trka nastavljena nakon sedam krugova vožnje iza Aston Martina Bernda Majlendera. Za Maksa ni to nije predstavljalo problem.

Po mnogima, McLaren je trebalo da zameni pozicije Norisa i Pjastrija, jer je Britanac bio na svežijim pneumaticima, tako da je potencijalno mogao da izvrši pritisak na Ferstapena, devet krugova pre kraja. Horner je kasnije prokomentarisao da to ne bi napravilo razliku, jer je Red Bull imao brzinu da to pokrije.

Nakon četiri kruga iza Pjastrija, Noris ga je pretekao u bliskom duelu, što je verovatno izazvalo hiperventiliranje u taboru McLarena. Bio je to hrabar i precizan potez. Međutim, do tog momenta Ferstapen je već „odmaglio“. Poredak je ostao nepromenjen do kraja trke. Red Bull je trijumfovao šest sekundi ispred McLarena, dok je Pjastri zaostao dodatnih šest sekundi iza svog timskog kolege.

Zaista, treba odati priznanje Red Bullu za aerodinamička poboljšanja koja su doneli u Italiju. Još jedan dokaz da se upornost i neodustajanje isplate.

Na Ferstapenovu izvrsnost ukazuje i to što je poslovično izrazito bolji od svojih timskih kolega. Juki Cunoda, u drugom Red Bullu, završio je na 10. mestu s 24 sekunde zaostatka, a vozio je zaista dobro.

Sedmostruki šampion, Luis Hamilton, koji sada vozi za Ferrari, koliko-toliko je usrećio tifoze s četvrtim mestom.

Pavle Barta

Velika nagrada Emilija Romanje 2025. (Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari, Imola)

Poz.

Br.

Vozač

Tim

Krugova

Vreme

Poeni

1

1

Max Verstappen

Red Bull Racing Honda RBPT

63

1:31:33.199

25

2

4

Lando Norris

McLaren Mercedes

63

+6.109s

18

3

81

Oscar Piastri

McLaren Mercedes

63

+12.956s

15

4

44

Lewis Hamilton

Ferrari

63

+14.356s

12

5

23

Alexander Albon

Williams Mercedes

63

+17.945s

10

6

16

Charles Leclerc

Ferrari

63

+20.774s

8

7

63

George Russell

Mercedes

63

+22.034s

6

8

55

Carlos Sainz

Williams Mercedes

63

+22.898s

4

9

6

Isack Hadjar

Racing Bulls Honda RBPT

63

+23.586s

2

10

22

Yuki Tsunoda

Red Bull Racing Honda RBPT

63

+26.446s

1

11

14

Fernando Alonso

Aston Martin Aramco Mercedes

63

+27.250s

0

12

27

Nico Hulkenberg

Kick Sauber Ferrari

63

+30.296s

0

13

10

Pierre Gasly

Alpine Renault

63

+31.424s

0

14

30

Liam Lawson

Racing Bulls Honda RBPT

63

+32.511s

0

15

18

Lance Stroll

Aston Martin Aramco Mercedes

63

+32.993s

0

16

43

Franco Colapinto

Alpine Renault

63

+33.411s

0

17

87

Oliver Bearman

Haas Ferrari

63

+33.808s

0

18

5

Gabriel Bortoleto

Kick Sauber Ferrari

63

+38.572s

0

NC

12

Kimi Antonelli

Mercedes

44

DNF

0

NC

31

Esteban Ocon

Haas Ferrari

27

DNF

0

Generalni poredak u konkurenciji vozača

Poz.

Vozač

Nac.

Tim

Poeni

1

Oscar Piastri

AUS

McLaren Mercedes

146

2

Lando Norris

GBR

McLaren Mercedes

133

3

Max Verstappen

NED

Red Bull Racing Honda RBPT

124

4

George Russell

GBR

Mercedes

99

5

Charles Leclerc

MON

Ferrari

61

6

Lewis Hamilton

GBR

Ferrari

53

7

Kimi Antonelli

ITA

Mercedes

48

8

Alexander Albon

THA

Williams Mercedes

40

9

Esteban Ocon

FRA

Haas Ferrari

14

10

Lance Stroll

CAN

Aston Martin Aramco Mercedes

14

11

Carlos Sainz

ESP

Williams Mercedes

11

12

Yuki Tsunoda

JPN

Red Bull Racing Honda RBPT

10

13

Pierre Gasly

FRA

Alpine Renault

7

14

Isack Hadjar

FRA

Racing Bulls Honda RBPT

7

15

Nico Hulkenberg

GER

Kick Sauber Ferrari

6

16

Oliver Bearman

GBR

Haas Ferrari

6

17

Fernando Alonso

ESP

Aston Martin Aramco Mercedes

0

18

Liam Lawson

NZL

Racing Bulls Honda RBPT

0

19

Jack Doohan

AUS

Alpine Renault

0

20

Gabriel Bortoleto

BRA

Kick Sauber Ferrari

0

21

Franco Colapinto

ARG

Alpine Renault

0

Generalni poredak u konkurenciji konstruktora

Poz.

Tim

Poeni

1

McLaren Mercedes

279

2

Mercedes

147

3

Red Bull Racing Honda RBPT

131

4

Ferrari

114

5

Williams Mercedes

51

6

Haas Ferrari

20

7

Aston Martin Aramco Mercedes

14

8

Racing Bulls Honda RBPT

10

9

Alpine Renault

7

10

Kick Sauber Ferrari

6

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime