Naslovna AKTUELNO Nova Nissan Micra

Nova Nissan Micra

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Juče, 20. maja, imali tu čast da kao redakcija učestvujemo na tri okrugla stola uoči današnjeg zvaničnog lansiranja Nissan Micre, gde smo saznali brojne zanimljive stvari u vezi s novim japanskim elektromobilom.

Da podsetimo, ovo je šesta generacija popularnog Nissanovog gradskog modela, koji egzistira već više od 40 godina, u okviru kojih je prodat u preko šest miliona primeraka.

Dizajn spoljašnjosti

Ono na čemu u Nissanu insistiraju kada je o novoj Micri reč,  je spoj takozvanog „funky“ karaktera i premijum osećaja.

Kao što je poznato, nova Nissan Micra je čisto električno vozilo, koje počiva na AmpR Small arhitekturi, baš kao i Renault 5, s kojim deli brojne karakteristike. Ono što definitivno ne deli je dizajn, a kada bismo morali da odlučimo koji je bolji i atraktivniji, uz svo dužno poštovanje Renaultovom retro modelu, čini se da Micra odnosi pobedu.

Ono što je krasi već na prvi pogled su neobične svetlosne grupe, kombinacija kružnih i pravougaonih linija (napred). Dnevna svetla praktično uokviruju prednje farove, dok su zadnje signalne grupe takođe kružne, s tim što su sve funkcije unutar okvira, dok unutrašnji deo pokriva boja karoserije.

Crni odbojnici vizuelno podižu tačku težišta vozila, što u kombinaciji s naplacima od 18 inča pruža SUV osećaj, mada se ovde radi o pravom električnom hečbeku. Bez dileme, spoljašnji dizajn Micre, inspirisan u dobroj meri trećom generacijom ovog modela, u potpunosti je pogođen. Kada je reč o bočnom profilu, tu dominira „gelato“ linija koja podseća na kašičicu za sladoled – više nego interesantna dizajnerska egzibicija Nissanovih dizajnera. Definitivno, ovde je bio cilj da „veseo“ izraz automobila odražava karakter samog vlasnika.

Kada je enterijer u pitanju, osnovna ideja je bila „vanvremenski kvalitet“. U Nissanu, za razliku od Renaulta 5 koji je pre svega omaž kultnom modelu, opredelili su se da akcenat stave na personalni izraz vlasnika. U igri su tri trima, gde je prvi moderan, s plavom veštačkom kožom, svetlom tkaninom i karakterističnom, kako u Nissanu kažu „tehničkom“ strukturom, dok onu u prošivenom stilu pronalazimo na armaturnoj tabli.

Drugi trim nije toliko baziran na automobilski, koliko na dizajn enterijera. Za ovu temu možemo reći da je u najvećoj meri „japanska“, s tamnim drvetom inspirisanim upravo onim iz „Zemlje izlazećeg Sunca“.

Treći je najpraktičniji, modernog izraza, s tamnim, jednostavnim i čistim površinama.

O bilo kojem trimu da je reč, enterijer odiše svežinom i kvalitetom, kreiran na taj način da reflektuje karakter vlasnika, s utkanim japanskim vrednostima, koje pored čistoće i jednostavnosti dizajna podrazumevaju premijum kvalitet.

Digitalna povezanost i multimedija

U Nissanu takođe akcenat stavljaju na digitalnu konektivnost, što se pre svega tiče multimedijalnog sistema podržanog od strane Googlea. Sem što im je zabava zagarantovana, korisnici će moći da uživaju i u nekim praktičnim aspektima koji olakšavaju život. To se odnosi na prikaz dostupnih stanica za punjenje, kao i svih informacija neophodnih za planiranje putovanja. Google asistent, sem što je koristan, pravi je „drugar“ pri dužim putovanjima, a prilikom „ćaskanja“ s njim, ono što je veoma bitno je što ruke ostaju na volanu a pogled na putu. Za audiofile, tu je premijum Harman Kardon audio sistem, koji pruža pet impresivnih zvučnih postavki – „studio“, „concert“, „lounge“, „immersion“ i „club“. Dakle, mogućnosti integracije i zabave su beskrajne.

Tu je i Nissan aplikacija, koja omogućava brojne komande koje možemo vršiti van automobila, poput lociranja vozila, podešavanja temperature, prekondicioniranja i planiranja punjenja. Sve Micre sem ulazne opremljene su toplotnom pumpom.

Automobil kreiran za Evropljane koji vole da voze

Nissan Micra je razvijena u Evropi za evropske kupce. Fokus je bio na tome da se kreira automobil zabavan za vožnju, posebno u urbanim uslovima. Na taj način, tri osnovna stuba po ovom pitanju čine zabava u vožnji, lako upravljanje i komfor. Multilink zadnje ogibljenje jedna je od stavki koje to garantuju, posebno kada je reč o kontroli vozila pri dinamičnijoj vožnji u krivinama.

Kada je o vožnji reč, pogonski sklopovi dolaze u dve varijante – s 90 kW/120 ks (225 Nm) i 110 kW/150 ks (245 Nm). Prvonavedena verzija uparena je s baterijom od 40 kW, koja pruža autonomiju od 310 kilometara. Snažniji model poseduje bateriju od 52 kWh i može da pređe jednim punjenjem do 408 kilometara. Ono što Micra poseduje a Renault 5 ne je mogućnost vožnje jednom pedalom, kada sistem regeneracije praktično može da zaustavi automobil. Pored vožnje jednom pedalom, prisutna su tri nivoa regeneracije kočne energije. Uz prisustvo Propilot sistema asistencije, sve što vozaču ostaje je da se prepusti uživanju u vožnji.

Što se performansi tiče, ulazni model do „stotke“ ubrzava za 9,0 sekundi, dok je snažnijem za obavljanje iste radnje potrebno 8,0 sekundi. Maksimalna brzina u oba slučaja iznosi 150 km/h.

Interesantna stvar je takođe što izlazna snaga varira u odnosu na odabrani režim vožnje. To znači da u „Comfort“ postavci (kod snažnijeg modela) vozač raspolaže sa 150 ks, 245 Nm, 150 km/h i normalnim startom. U „Eco“ režimu raspoloživa snaga pada na 68 ks i 215 Nm, dok maksimalna brzina iznosi 110 km/h. U ovom slučaju, start je uglađen. U „Sport“ postavci, snaga je naravno maksimalna dok je start sportski. Kada je o „Perso“ režimu reč, tu se parametri mogu podešavati u odnosu na lične preferencije.

Kada je o punjenju reč, uz pomoć kućnog Wallboxa od 11 kW, baterija od 40 kWh može da se napuni za 3 sata i 45 minuta, dok punjenje one od 52 kWh traje jedan sat duže. Ukoliko nam je dostupno brzo DC punjenje, bez obzira o kojoj bateriji da je reč, ona od 15 do 80 odsto može da se napuni za pola sata.

Bez dileme, Nissanu je pošlo za rukom da kreira automobil posebnog karaktera, te da se na taj način diferencira od sestrinskog Renaulta 5. Dizajn je pun pogodak, kako spoljašnjosti tako i unutrašnjosti, a brojne mogućnosti vezane za naprednu tehnologiju, biće dodatni aduti za budući komercijalni uspeh ovog modela.

Pavle Barta

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime