Naslovna AKTUELNO Tesla u slobodnom padu na evropskom tržištu

Tesla u slobodnom padu na evropskom tržištu

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Nešto što smo predviđali upravo se dešava – uprkos tome što prodaja električnih automobila u Evropi raste, Tesla doživljava pad od gotovo 50 odsto!

Dakle, Tesla je, žargonski rečeno, u teškom nokautu. Poslovanje američke kompanije u Evropi se urušava i to nije preterivanje.

Prodaja ove marke je prošlog meseca pala za čak 49 odsto na Starom kontinentu prema podacima Evropske asocijacije proizvođača automobila (ACEA).

Za ovo se ne može kriviti slaba prodaja elektromobila, jer je ona u aprilu porasla za 27,8 odsto, na 184.685 jedinica širom Evropske unije, zemalja Evropskog sporazuma o slobodnoj trgovini (EFTA) i u Velikoj Britaniji. Električna vozila su činila 15,3 odsto novih registracija na tim tržištima, što je novi aprilski rekord.

To je dobar podsetnik da, dok se SAD kolebaju oko politike vezane za električna vozila, mnoga druga tržišta napreduju. Sada to rade sa smanjenim oslanjanjem na Teslu. Kompanija Ilona Maska je nekada bila najveće ime u sferi električnih vozila, ali pojačana konkurencija i mešanje Maska u politiku, pokazalo se kao toksična kombinacija. Doduše, Tesla je i dalje lider u prodaji električnih vozila u SAD, ali ne u tako dominantnom stilu kao ranije. Kupci u Evropi su takođe brzo napustili teksašku marku, dok je kineski odbacuju u koristi domaćih brendova. Ono što nije jasno je da li Tesla ima rešenje za ovaj problem. Iako je kompanija polagala velike nade u osveženi Model Y, ta strategija očigledno nije profunkcionisala. Prvo, Mask je pokušao da za pad prodaje okrivi zastoje u fabrikama tokom prelaska s proizvodnje starih Modela Y na nove. Sada, kada su nivoi zaliha porasli i fabrike rade normalno već izvesno vreme, taj izgovor „ne drži vodu“, tako da se čini da novi Model Y nije ništa promenio nabolje.

To znači da će svaki eventualan rast Tesle morati da dođe ili kroz smanjenje cena ili da bude motivisan novim modelima. Kompanija je već više puta snižavala cene poslednjih godina, što je ublažavalo pad. S druge strane, kupci koji su platili svoje ljubimce skuplje, sigurno nisu srećni zbog toga, tako da je Tesla za mnoge van radara kada je reč o kupovini sledećeg vozila. Pored toga, s američkim poreskim olakšicama koje su pred ukidanjem, Teslini proizvodi će koštati 7.500 dolara više na domaćem tržištu. Samo ublažavanje te promene će uticati na marže, a to je pre nego što se uračunaju povećani troškovi proizvodnje zahvaljujući novim tarifama na automobilske delove.

Novi proizvodi deluju kao bolji izlaz iz teške situacije, ali teško da mogu fundamentalno promeniti vladajuće trendove. Ilon Mask je više puta rekao da je vrednost Tesle u veštačkoj inteligenciji a ne u prozvodnji automobila. Njegov neumorni fokus na potpuno autonomnu vožnju zauzeo je većinu resursa kompanije. Njeni proizvodi su vremešni, Model S je debitovao „davne“ 2012.. a Model 3 2017., i iako su oba prošla kroz osvežavanja, to više nisu električna vozila koja su ispred svih. Jedini istinski novi proizvod, Cybertruck, doživeo je neuspeh. Sledeća tri proizvoda izgleda da su umereno ažurirani Model Y, Cybercab sa samo dva sedišta, i na kraju, serijski Semi (kamion šleper).

Teško da će i istinska tehnologija autonomne vožnje resetovati vrednost ovih vozila.  Nešto što bi moglo da podigne Teslu bio bi praktičan automobil s realnom autonomijom od 500 kilometara, koji bi koštao oko 35.000 dolara.

Sistemi autonomne vožnje na prvom mestu moraju da steknu apsolutno poverenje kod potrošača. Oni moraju da veruju da su kompanije koje nude te proizvode u potpunosti potvrdile bezbednost dotične tehnologije. Nakon višegodišnjeg korišćenja javnosti kao beta testera, a zatim i godinu dana tvitovanja uživo o uništenju svih regulatornih tela, teško da Mask može da podgreje poverenje među kupcima.

Ipak, to je možda jedina opcija koja mu je preostala. Kao što pokazuje kolaps prodaje u Evropi, sada nije vreme da mirno nastavi dalje. Tesla je postao toksičan brend u mnogim delovima sveta, a njegovi proizvodi su manje uzbudljivi nego što su to nekada bila.

Teksaškoj kompaniji je neophodan reset, ali čini se da do njega neće doći uskoro.

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime