Naslovna SPORT F1 Briljantni Pjastri i isfrustrirani Ferstapen obeležili VN Španije

Briljantni Pjastri i isfrustrirani Ferstapen obeležili VN Španije

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Maks Ferstapen je bez dileme najbolji vozač na svetu, međutim, ima jednu manu koji deli s još jednim velikanom koji je vladao Formulom 1 – Mihaelom Šumaherom.

To ga je koštalo poena, jer je u 64. krugu (od 66) trke za VN Španije eksplodirao i izgubio samokontrolu. Nekoliko minuta kasnije, kada je govorio o svom postupku, bio je ljubazan, iako se nije pokajao. Introspekcija nije njegov stil, akcija jeste.

To je nešto što ga čini superiornim u odnosu na njegove savremenike, ali s druge strane, nije u stanju da iskontroliše osećaj očaja zbog odsustva kontrole nad događajima oko sebe, što je dovelo do namernog udaranja u bolid Džordža Rasela.

U Šumaherovu odbranu možemo reći da je Nemac delovao bez „unapred smišljene zlobe“, a to je otprilike najčvršća odbrana koja bi mogla da se ponudi za Ferstapenov impulsivni čin. Njegov instinkt da izađe iz mračne rupe bio je još izraženiji, jer se trka u Barseloni može pokazati ključnom na nekoliko načina.

To je bila trka koju je Oskar Pjastri u svom „hladnokrvnom“ stilu doveo do kraja. Potpuno je jasno da je Australijanac sada jasni favorit za osvajanje titule šampiona. On je pobedio u pet od devet trka ove sezone.

To je ujedno dokaz činjenice da se Lando Noris muči da ostane na nogama. Njegova forma je krhka, ne može da sastavi dve uzastopne pobede. Drugo mesto znači da zaostaje 10 poena za Pjastrijem u superiornom McLarenu. Možda će vreme pomoći Norisu, do kraja je preostalo još 14 trka, a možda će i pucati pod pritiskom. To ćemo tek da vidimo.

Treća stvar koju je ova trka verovatno označila je da smo svedoci kraja Ferstapenove dominacije. Prethodne četiri godine osvojio je četiri titule, jednom na kontroverzan način, dva puta poput malja, da bi konačno hrabrošću izbio u prvi plan, budući da nije bio vozač koji je imao najbrži bolid. Sada zaostaje 49 poena iza vodećeg Pjastrija.

U vazduhu je mogla da se oseti frustracija koja ga je obuzimala. McLaren u zamahu, dominantan van svake mere i Red Bull koji čak pokušava s tri zaustavljanja da nešto kompenzuje.

Dakle, kada je vozilo bezbednosti izašlo na stazu nakon što je Mercedes Kimija Antonelija ispustio dušu, svi su pohitali u boks na zamenu pneumatika, a Ferstapen je bio ograničen na neupotrebljive tvrde gume. To je bilo sve što im je preostalo. Njegovi protivnici bili su na brzoj mekoj smeši. To ga je naravno dovelo u veoma nepovoljan položaj, a frustraciju je izrazio i preko radio veze.

Nakon toga pravi sebi nesvojstvenu grešku. Izleteo je na ivičnjak na pravcu i izgubio brzinu. Šarl Lekler iz Ferrarija ga je pretekao, ali je došlo do neznatnog kontakta, što nije izazvalo intervenciju stjuarda. Međutim, sekundu-dve kasnije, napao ga je Rasel u prvoj krivini. Umesto da uđe u nju, Ferstapen je bio primoran da popusti i nastavi pravo – „prečicom“.

Zatim sledi sudbonosno uputstvo da zameni mesta s Raselom. Ferstapen odlično zna da analizira ovakve stvari, insistirajući na svojim tvrdnjama s neverovatnom žilavošću, ali u okviru pravila. To je učinio nekoliko puta u bliskoj borbi s Norisom prošle godine, doduše jednom prekoračivši granice (u Meksiku).

Ovoga puta je bio u pravu kada je tvrdio da nije morao da popusti Raselu. Stjuardi su to potvrdili u svojoj odluci. Dakle, ništa se ne bi desilo da Đanpjero Lambijase, Ferstapenov trkački inženjer, nije insistirao da njegov vozač to učini.

Kratak fitilj se upalio i sledi skretanje pravo u Rasela, i to uz dodavanje gasa. Niko Rozberg, šampion od pre devet godina, rekao je da Holanđanin treba da bude kažnjen crnom zastavom. Nemac je inače veliki poštovalac Ferstapenovog repertoara veština, koje su prosto „uništavale“ svakog timskog kolegu koji bi seo u Red Bullov bolid. Međutim, sada, u ovoj osudi, čujemo „eho“ njegovog oca Kekea, svetskog šampiona iz 1982., koji je Šumahera nazvao „jeftinim prevarantom“ tog sramotnog popodneva u Monaku, kada se Nemac parkirao na Raskasu da bi blokirao kvalifikacioni krug Fernanda Alonsa 2006.

Proračun koji je karakterisao tu prevaru, činio ju je gorom od nekih Šumaherovih impulsivnijih prekršaja, verovatno gorom i od ovog Ferstapenovog „ludila“.

Međutim, Holanđaninov potez bio je opasan, a kazna od 10 sekundi koja ga je s petog poslala na 10. mesto bila je blaga. Ako je postojala namera, što on nije negirao mada mu je data šansa, bila je potrebna primerenija kazna.

Kasnije, kada mu je rečeno da ga je Rasel optužio da daje loš primer mladima, Ferstapen je odgovorio: „U redu, sledeći put ću poneti maramice“.

Na pitanje da li je izazivanje sudara bilo namerno, Holanđanin je rekao: „On ima svoje mišljenje, ja imam svoje. Bolje je ne komentarisati.“

Rozbergov poziv na isticanje crne zastave, prokomentarisao je: „To je njegovo mišljenje.“

„Nikada nisam rekao da sam u borbi za titulu. Svaka trka je bila teška. Kada McLaren uradi svoje stvari kako treba, oni su nepobedivi“, dodao je Ferstapen.

Na pitanje da li će razgovarati s Raselom, odgovorio je: „Ne, nije potrebno. Nemam šta da kažem“, dok je na pitanje da li žali zbog nečega konstatovao – „U životu ne bi trebalo da žališ.“

To je donekle tačno. Elitni sport nije mesto za one koji sumnjaju u sebe. Ipak, ponašanje je veoma važno kada je reč o reputaciji i nasleđu, posebno kada posedujete genijalni talenat koji treba zaštiti i negovati.

Za Luisa Hamiltona, ovo je bio još jedan dan za zaborav. Bio je zamoljen da propusti svog bržeg timskog kolegu Leklera, da bi kasnije pretekao Niko Hulkenberg iz Saubera. Na kraju je bio šesti. Lekler je bio treći.

„Nemam pojma zašto je bilo tako loše“, rekao je Hamilton. „To je bila najgora trka koju sam doživeo, što se balansa tiče.“

Naredna trka vozi se 15. juna u Kanadi.

Pavle Barta

VN Španije 2025. (Circuit de Barcelona-Catalunya)

Poz.

Br.

Vozač

Tim

krugova

Vreme

Poeni

1

81

Oscar Piastri

McLaren Mercedes

66

1:32:57.375

25

2

4

Lando Norris

McLaren Mercedes

66

+2.471s

18

3

16

Charles Leclerc

Ferrari

66

+10.455s

15

4

63

George Russell

Mercedes

66

+11.359s

12

5

27

Nico Hulkenberg

Kick Sauber Ferrari

66

+13.648s

10

6

44

Lewis Hamilton

Ferrari

66

+15.508s

8

7

6

Isack Hadjar

Racing Bulls Honda RBPT

66

+16.022s

6

8

10

Pierre Gasly

Alpine Renault

66

+17.882s

4

9

14

Fernando Alonso

Aston Martin Aramco Mercedes

66

+21.564s

2

10

1

Max Verstappen

Red Bull Racing Honda RBPT

66

+21.826s

1

11

30

Liam Lawson

Racing Bulls Honda RBPT

66

+25.532s

0

12

5

Gabriel Bortoleto

Kick Sauber Ferrari

66

+25.996s

0

13

22

Yuki Tsunoda

Red Bull Racing Honda RBPT

66

+28.822s

0

14

55

Carlos Sainz

Williams Mercedes

66

+29.309s

0

15

43

Franco Colapinto

Alpine Renault

66

+31.381s

0

16

31

Esteban Ocon

Haas Ferrari

66

+32.197s

0

17

87

Oliver Bearman

Haas Ferrari

66

+37.065s

0

NC

12

Kimi Antonelli

Mercedes

53

DNF

0

NC

23

Alexander Albon

Williams Mercedes

27

DNF

0

Napomena – Berman je dobio kaznu od 10 sekundi zbog napuštanja staze i ostvarivanja prednosti. Ferstapen je dobio kaznu od 10 sekundi zbog izazivanja sudara.

Generalni poredak u konkurenciji vozača

Poz.

Vozač

Nac.

Tim

Poeni

1

Oscar Piastri

AUS

McLaren Mercedes

186

2

Lando Norris

GBR

McLaren Mercedes

176

3

Max Verstappen

NED

Red Bull Racing Honda RBPT

137

4

George Russell

GBR

Mercedes

111

5

Charles Leclerc

MON

Ferrari

94

6

Lewis Hamilton

GBR

Ferrari

71

7

Kimi Antonelli

ITA

Mercedes

48

8

Alexander Albon

THA

Williams Mercedes

42

9

Isack Hadjar

FRA

Racing Bulls Honda RBPT

21

10

Esteban Ocon

FRA

Haas Ferrari

20

11

Nico Hulkenberg

GER

Kick Sauber Ferrari

16

12

Lance Stroll

CAN

Aston Martin Aramco Mercedes

14

13

Carlos Sainz

ESP

Williams Mercedes

12

14

Pierre Gasly

FRA

Alpine Renault

11

15

Yuki Tsunoda

JPN

Red Bull Racing Honda RBPT

10

16

Oliver Bearman

GBR

Haas Ferrari

6

17

Liam Lawson

NZL

Racing Bulls Honda RBPT

4

18

Fernando Alonso

ESP

Aston Martin Aramco Mercedes

2

19

Gabriel Bortoleto

BRA

Kick Sauber Ferrari

0

20

Jack Doohan

AUS

Alpine Renault

0

21

Franco Colapinto

ARG

Alpine Renault

0

Generalni poredak u konkurenciji konstruktora

Poz.

Tim

Poeni

1

McLaren Mercedes

362

2

Ferrari

165

3

Mercedes

159

4

Red Bull Racing Honda RBPT

144

5

Williams Mercedes

54

6

Racing Bulls Honda RBPT

28

7

Haas Ferrari

26

8

Kick Sauber Ferrari

16

9

Aston Martin Aramco Mercedes

16

10

Alpine Renault

11

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime