Naslovna SPORT MOTO GP Mark Markes onaj stari

Mark Markes onaj stari

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Mark Markes je izdominirao na MotoGP-u Aragona na sebi svojstven način.

Osmostruki šampion je bez bilo kakvih problema došao do prve pobede nakon VN Katara, pobedivši i u sprint trci uz osvojenu pol poziciju.

Kao vodeći u svim sesijama do glavne trke, Mark Markes je bio izraženi favorit.

Došavši prvi do krivine 1, Španac do kraja nije ispuštao vođstvo ispred svog brata, Aleksa Markesa. Ovo je njegova četvrta pobeda sezone, koja ga je stavila na 32 poena ispred drugoplasiranog u generalnom plasmanu. Takođe, postao je prvi vozač još od VN Nemačke 2015., koji je bio vodeći u svim sesijama pobedivši na kraju u glavnoj trci. Suvišno je reći da je vozač kojem je to pošlo za rukom pre 10 godina bio on sam.

Aleks Markes je uspeo da odbije nalete Peka Banjaje, dok je na korak od podijuma ostao sjajni Pedro Akosta na KTM-u.

Nije bilo ponavljanja slabog starta iz sprint trke, tako da je stariji Markes poveo trku ispred svog brata Aleksa i timskog kolege Banjaje.

Nakon prva četiri kruga, razlika se održavala na stabilnih 0,5 sekundi, što znači da Markes nije uspeo da napravi značajniju prednost. Ipak, nekoliko krugova kasnije, pojačao je tempo.

Na početku osmog, fabrički vozač Ducatija bio je 0,8 sekundi ispred drugoplasiranog Gresinija, napravivši najbrži krug trke, da bi već u sledećem ta prednost iznosila 1,2 sekunde.

Nastavio je da povećava razliku, probivši po prvi put marginu od dve sekunde na početku 12. kruga.

Kako je trka proticala, niko nije predstavljao pretnju za Markesa. Trideset dvogodišnji Španac je održavao visok tempo, oborivši rekord staze u 21. krugu – 1 minut, 46,705 sekundi. Ovakvo ostvarenje u završnoj fazi trke ukazuje na još jednu stvar, a to je kvalitet Michelinovih pneumatika.

Započevši poslednji krug s preko dve sekunde prednosti, Markes je popustio gas, krstareći stazom do karirane zastavice.

Njegovom bratu, Aleksu većim delom trke je pretio Frančesko Banjaja, ali je vozač Gresinija na kraju bio drugi s 0,9 sekundi ispred trećeplasiranog Italijana.

Banjaja je konačno odvezao jednu solidnu trku, oduprevši se ranim napadima Pedra Akoste iz KTM-a. Mada je dao sve od sebe na kraju, nije mogao da pretekne Aleksa Markesa, te je morao da se zadovolji trećim mestom.

Akosta je bio jedini vozač koji je koristio tvrd prednji pneumatik. Za pobednikom je na kraju zaostao 5,6 sekundi, što je njegov najbolji rezultat na suvoj stazi ove sezone (U Le Manu na kišnoj stazi je bio četvrti).

Franko Morbideli je bio peti za VR46 Ducati, nakon oštre borbe koju je vodio s novajlijom iz Gresinija, Ferminom Aldegerom, s kojim je ostvario nekoliko kontakta. Ipak, sve je proteklo u fer-plej duhu.

Đoan Mir je bio sedmi za Hondu, ispred Marka Bezekija iz Aprilije, koji je s 20. startnog mesta došao do 8. pozicije.

Fabio Di Đanantonio je bio deveti na VR46 Ducatiju, dok je Raul Fernandes kompletirao prvih 10 na Trackhouse Apriliji.

Aleks Rins je bio 11. za Yamahu, dok su Enea Bastijanini (Tech3), Augusto Fernandes (Yamaha), Džek Miler i Migel Oliveira (obojica na Pramac Ducatiju) zaokružili prvih 15.

Fabio Kvartararo je pao u 13. krugu, dok su takođe iz trke ispali Maverik Vinjales (Tech3), Bred Binder (KTM) i Žoan Zarko (LCR).

Pavle Barta

MotoGP Aragona 2025., MotorLand

Poz. Vozač Nac. Tim Vreme
1 Marc Marquez SPA Ducati Lenovo (GP25) 41m 11.195s
2 Alex Marquez SPA BK8 Gresini Ducati (GP24) +1.107s
3 Francesco Bagnaia ITA Ducati Lenovo (GP25) +2.029s
4 Pedro Acosta SPA Red Bull KTM (RC16) +7.657s
5 Franco Morbidelli ITA Pertamina VR46 Ducati (GP24) +10.363s
6 Fermin Aldeguer SPA BK8 Gresini Ducati (GP24)* +11.889s
7 Joan Mir SPA Honda HRC Castrol (RC213V) +14.938s
8 Marco Bezzecchi ITA Aprilia Racing (RS-GP25) +16.022s
9 Fabio Di Giannantonio ITA Pertamina VR46 Ducati (GP25) +18.321s
10 Raul Fernandez SPA Trackhouse Aprilia (RS-GP25) +19.190s
11 Alex Rins SPA Monster Yamaha (YZR-M1) +19.646s
12 Enea Bastianini ITA Red Bull KTM Tech3 (RC16) +24.624s
13 Augusto Fernandez SPA Pramac Yamaha (YZR-M1) +25.986s
14 Jack Miller AUS Pramac Yamaha (YZR-M1) +26.761s
15 Miguel Oliveira POR Pramac Yamaha (YZR-M1) +27.122s
16 Somkiat Chantra THA Idemitsu Honda LCR (RC213V)* +37.117s
17 Lorenzo Savadori ITA Aprilia Factory (RS-GP25) +43.588s
18 Maverick Viñales SPA Red Bull KTM Tech3 (RC16) +86.319s
Fabio Quartararo FRA Monster Yamaha (YZR-M1) DNF
Brad Binder RSA Red Bull KTM (RC16) DNF
Johann Zarco FRA Castrol Honda LCR (RC213V) DNF

* Novajlija

Generalni poredak u konkurenciji vozača

Poz. Vozač Nac. Tim Poeni Razl.
1 = Marc Marquez SPA Ducati Lenovo (GP25) 233
2 = Alex Marquez SPA BK8 Gresini Ducati (GP24) 201 (-32)
3 = Francesco Bagnaia ITA Ducati Lenovo (GP25) 140 (-93)
4 = Franco Morbidelli ITA Pertamina VR46 Ducati (GP24) 115 (-118)
5 ^1 Fabio di Giannantonio ITA Pertamina VR46 Ducati (GP25) 99 (-134)
6 ˅1 Johann Zarco FRA Castrol Honda LCR (RC213V) 97 (-136)
7 = Marco Bezzecchi ITA Aprilia Racing (RS-GP25) 79 (-154)
8 ^1 Pedro Acosta SPA Red Bull KTM (RC16) 76 (-157)
9 ˅1 Fermin Aldeguer SPA BK8 Gresini Ducati (GP24)* 73 (-160)
10 = Fabio Quartararo FRA Monster Yamaha (YZR-M1) 59 (-174)
11 = Maverick Viñales SPA Red Bull KTM Tech3 (RC16) 48 (-185)
12 = Ai Ogura JPN Trackhouse Aprilia (RS-GP25)* 43 (-190)
13 = Luca Marini ITA Honda HRC Castrol (RC213V) 38 (-195)
14 = Brad Binder RSA Red Bull KTM (RC16) 35 (-198)
15 = Enea Bastianini ITA Red Bull KTM Tech3 (RC16) 35 (-198)
16 = Jack Miller AUS Pramac Yamaha (YZR-M1) 31 (-202)
17 = Alex Rins SPA Monster Yamaha (YZR-M1) 31 (-202)
18 ^1 Joan Mir SPA Honda HRC Castrol (RC213V) 27 (-206)
19 ˅1 Raul Fernandez SPA Trackhouse Aprilia (RS-GP25) 25 (-208)
20 = Takaaki Nakagami JPN Honda Test Rider (RC213V) 10 (-223)
21 = Lorenzo Savadori ITA Aprilia Factory (RS-GP25) 8 (-225)
22 = Augusto Fernandez SPA Pramac Yamaha (YZR-M1) 6 (-227)
23 = Miguel Oliveira POR Pramac Yamaha (YZR-M1) 3 (-230)

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime