Naslovna ECO2 Novi Nissan Leaf!

Novi Nissan Leaf!

fxxx.club tube www.hqsexvideos young hoe elle rose has her pussy stretched.pornpals.club

Konačno znamo (skoro) sve o novom Nissan Leafu.

Naša redakcija je imala tu čast da učestvuje na panelima vezanim za predstavljanje novog Nissan Leafa, gde smo saznali brojne zanimljive stvari od stručnjaka iz oblasti dizajna, pogonskih sklopova, proizvoda i usluga.

Popularni japanski elektromobil treće generacije, konačno zamenjuje vremešni odlazeći model, donoseći značajan napredak na svim poljima, uključujući dizajn spoljašnjosti i enterijera, info-zabavni sistem i pre svega pogonski sklop.

Jasno je da se radi o radikalnom iskoraku u odnosu na model druge generacije. Raspolaže preko 300 kilometara širom autonomijom, što će se svideti mnogim ljubiteljima Nissana, ali i električnih automobila generalno. Ono na šta u japanskoj kompaniji stavljaju akcenat je da se radi o automobilu kreiranom po ukusima evropskih kupaca, mada je vozilo dizajnirano u Nissanovom globalnom dizajnerskom studiju u Acugi u Japanu.

S prodajom kreće krajem godine, s tim što cenovno pozicioniranje još uvek nije poznato.

Inspiracija pronađena u ZX 300

Sličan recept je Toyota primenila na aktuelnom Priusu, rekli bismo. Prve dve generacije Leafa nisu mogle da se pohvale nekom posebnom atraktivnošću. Doduše, to može da se objasni time što je akcenat stavljan na što bolju aerodinamičnost, odnosno energetsku efikasnost. Ipak, to ne znači da treća generacija Leafa nije aerodinamična, naprotiv, japanski proizvođač kaže da je po tom pitanju najbolji u svojoj kategoriji, s koeficijentom od samo 0,25. Međutim, sve izgleda bolje nego ranije. Prednja svetla su uredno integrisana u „anfas“, a aktivna prednja maska, koja može da se zatvara, doprinosi boljem protoku vazduha.

Naplaci su takođe aerodinamički optimizovani, dolaze u razmeri od 18 i 19 cola, a ono što je interesantno je da njihov dizajn evocira na dizajn prednjih svetala. Bočni profil takođe deluje više sportski, sa spuštajućom linijom krova.

Na kraju dolazimo i do zadnjeg dela, koji je definitivno najatraktivniji, prvenstveno zahvaljujući zadnjim signalim grupama s 3D efektom u Nissan Z stilu. Grafika se ogleda u dve horizontalne i tri vertikalne linije, što takođe nije slučajno. Naime, na japanskom „Ni“ znači „dva“ a „San“ tri, tako da se radi o još jednom dizajnerskom detalju vezanom za identitet.

Što se kolorita tiče, dostupno je sedam različitih nijansi, što znači da će svi ukusi biti zadovoljeni.

Novi Leaf počiva na CMF-EV modularnoj platformi, koju deli s Nissan Aryom. To ujedno znači da je prednje ogibljenje u vidu MacPherson pružnih nogu, dok se na zadnjoj osovini nalazi multilink postavka. Novajlija je širi, za nijansu niži i kraći od prethodnika. Manji mu je i klirens i kraće međuosovinsko rastojanje, ali deluje više u SUV stilu zbog visoke ramene linije.

Nissan – majstor za dobar enterijer

Dramatične su promene i kada je u pitanju unutrašnjost vozila, čiji je kabinski prostor kudikamo moderniji nego raniji, s dva ekrana dijagonale 14,3 inča, koji dominiraju armaturnom tablom.

Info-zabavni sistem je baziran na Google softveru, što znači da posla imamo s poznatim aplikacijama koje su standardne. Ekran je veoma dobro osvetljen i odzivan, s oštrom grafikom i menijima kojima se lako barata. Naravno, Apple CarPlay i Android Auto funkcije se podrazumevaju.

Kvalitet materijala takođe predstavlja velik korak unapred u odnosu na stari Leaf. Armaturna tabla i vrata prekriveni su veštačkom kožom, dok u višem paketu opreme tapacirung dolazi u vidu bele tkanine koja stvara lep kontrast s tamno plavim površinama.

Raspon podešavanja sedišta i volana je izdašan, tako da će vozači različitih gabarita i građa moći da pronađu idealnu poziciju. Kada su zadnja sedišta u pitanju, prostor u visini glava je donekle ograničen zbog padajuće linije krova, koji je inače panoramski, s elektrohromatskim staklom koje može da se zatamni prostim pritiskom na dugme.

Zapremina prtljažnika je više nego solidna s 437 litara. Odsustvo praga olakšava unosi i iznošenje prtljaga, a prostor se može podeliti u dva dela, što dobro dođe da se fiksiraju stvari kada se ide u nabavku.

Ne treba zaboraviti ni Bose Personal Plus premijum audio sistem, koji obezbeđuje sjajan zvuk, dok integrisani zvučnih u naslonu za glavu služi za navigacione poruke i razgovor telefonom.

Duže, brže, bolje

Novi Nissan Leaf biće dostupan s dva baterijska paketa, od 52 i 75 kWh. Manji pruža autonomiju od 436, a veći od čak 604 kilometra (po WLTP-u). Već s baterijom od 52 kWh, dobija se značajno duža autonomija u odnosu na odlazeći model (274 kilometra). To je više od VW-a ID.3 i identično Kiji EV3, koja koristi veću bateriju nego Nissan. Bolja efikasnost Leafa delimično može da se zahvali superiornoj aerodinamici, a tu su i neka sjajna rešenja „ispod lima“. U Nissanu ističu da je novi Leaf najbolji u svojoj klasi po pitanju potrošnje energije.

Naime, grejanje, punjenje i baterijski sistemi u ovom vozilu su povezani, što znači da može da se iskoristi toplota priključka za punjenje, koja obično biva izgubljena. U ovom slučaju može da zagreje bateriju, čineći je efikasnijom. Kada smo već kod punjenja, novi Leaf raspolaže brzim DC punjenjem od 150 kW, što za 30 minuta obezbeđuje vožnju od 417 kilometara.

Uprkos kompaktnim dimenzijama, koje ga čine idealnim za gradsku eksploataciju, novi Leaf je mnogo prilagođeniji vožnji na auto-putu, nego što je to ranije bio slučaj, posebno imajući u vidu inteligentni menadžment baterije, koji funkcioniše u tandemu sa sistemom planiranja rute, koji je podržan Google mapama. Baterija se automatski postavlja u optimalnu temperaturu prilikom približavanja brzom punjaču, što optimizuje i brzinu punjenja i efikasnost. Integrisani Google sistem takođe pomaže u planiranju dužih putovanja, automatski identifikujući najbolje usputne lokacije za punjenje.

Kada je o performansama reč, elektromotor koji je čisto Nissanov proizvod, isporučuje 218 ks i 355 Nm obrtnog momenta. To obezbeđuje sprint iz stanja mirovanja do 100 km/h za 7,6 sekundi, uz potrošnju energije od samo 14,2 kWh na pređenih 100 kilometara.

Opremljen V2L (Vehicle-to-Load) funkcijom, novi Leaf može da napaja eksterne uređaje poput električnih roštilja, kuvala i slično. Kompatibilan je i s V2G (Vehicle-to-Grid) funkcijom, tako da će u budućnosti moći da vraća akumuliranu električnu energiju nazad u mrežu, što će značajno redukovati troškove i podržati stabilniji i održiviji energetski sistem.

Najsavremeniji proizvodni pogon

Novi Nissan Leaf će biti otvoren za porudžbine kasnije u toku ove godine, s tim što se prve isporuke očekuju krajem 2025. Cenovnik nije finalizovan, ali treba očekivati da će biti na nivou direktne konkurencije. Proizvodi se u EV36Zero Hubu u Sanderlendu, u Velikoj Britaniji, jednom od najnaprednijih proizvodnih pogona za električne automobile u Evropi.

Pavle Barta

www.regbeegtube.com slutwifetraining rachel. www.onlychicas.net xmas lingerie lesbians have closeup threeway.

Postavi komentar:

Molimo unesite svoj komentar
Unesite svoje ime