Toyota predstavlja svoj novi dizajn brenda u Evropi, s izmenjenim reÅ”enjem logotipa marke i tipografijom. Time se najavljuje nova era za Toyotu, kao nastavak razvoja od automobilske kompanije ka kompaniji mobilnosti. Razvijen na osnovu sve raznovrsnijih potreba kupaca koji se okreÄu Toyotinom brendu, radi sve veÄeg koriÅ”Äenja proizvoda i usluga mobilnosti, novi jezik dizajna je primenljiv za sve digitalne i klasiÄne potrebe.
Äetiri kljuÄna pravila
Novi vizuelni identitet zasniva se na jednostavnosti i sledi Äetiri kljuÄna pravila – predviÄanje, spremnost za mobilnost, naglaÅ”en premijum utisak i potpuna doslednost za primenu u svim poslovnim jedinicama i povezanim brendovima. Novim reÅ”enjem, Toyotin logotip pretvoren je u jednostavan dvodimenzionalni znak, dok je ime Toyota uklonjeno, s obzirom da je sam znak veÄ vrlo poznat Å”irom Evrope.
Dizajn nagoveÅ”tava jednostavnost, prozraÄnost i savremenost, i savrÅ”eno je prilagoÄen kako digitalnom, tako i fiziÄkom svetu oko nas. Novi logotip naÄi Äe primenu u svim komunikacionim aktivnostima, dok Äe postojeÄi logotip i dalje biti koriÅ”Äen na vozilima. DosadaÅ”nje oznaÄavanje prodajno-servisne mreže ostaje nepromenjeno i biÄe razmatrano u sklopu strategije razvoja Toyota 2025.
ProŔirenje internet prodaje u Evropi
Za novi vizuelni identitet koriÅ”Äena je posebna tipografija, Toyota Type, viÅ”enamenski font pogodan za koriÅ”Äenje kako na mreži, tako i za druge namene, koji omoguÄava otvoren i angažovan pristup korisnicima. Novi identitet oznaÄava i korak napred u digitalnoj reÅ”enosti kompanije da proÅ”iri internet prodaju u Evropi.
Novi logotip odlikuje se poboljÅ”anom jasnoÄom i doslednoÅ”Äu u primeni za razliÄite poslovne aktivnosti Toyote, ukljuÄujuÄi izmenu naziva – Toyota Insurance Management sada se zove Toyota Insurance Services imajuÄi u vidu Å”irenje poslova i rast povezanih usluga, uz nove mobilne proizvode. Å to se tiÄe poslova s koriÅ”Äenim automobilima, Toyota Plus preimenovana je u Toyota Approved Used.
Didije Gambar
-Razvili smo novi vizuelni izgled brenda imajuÄi na umu “sutraÅ”njicu”. NaÅ” cilj bio je da kupcima ponudimo joÅ” bolju povezanost, ÄineÄi ih bezbrižnim tokom Toyotinog ubrzanog Å”irenja programa elektrifikacije vozila, mobilnih usluga i internet prodaje. Dizajn sada služi kako bismo se bolje povezali sa kupcima u mnogim oblastima, Å”to i sami mogu da iskuse po prvi put povodom lansiranja novog modela Yaris Hybrid, naÅ”eg naprednog i potpuno novog gradskog automobila Äetvrte generacije – rekao je Didije Gambar, potpredsednik, Prodaja, Marketing & KorisniÄko iskustvo, Toyota Motor Europe.
PR SAOPÅ TENJE