U gami novog Land Rover Defendera se sada nalazi i plug-in hybrid verzija, nazvana Defender P400e.

Defender P400e kombinuje 2,0 litarski turbo benzinac, elektromotor i litijum-jonske baterije od 19.2 kWh, sa kombinovanom snagom od 398KS i 650 Nm obrtnog momenta.
Vozilo takoÄe može da se kreÄe i samo na struju (do 43 km), a fabrika navodi da se 80% kapaciteta baterija na 50 kW brzom punjaÄu može napuniti za 30 minuta.
Ubrzanje do 100 km/h traje 5,6 sekundi, najveÄa brzina je 209 km/h, dok potroÅ”nja goriva po fabriÄkim podacima iznosi 3,31 l/100 km (emisija CO2 je 74 grama po km).

Defender P400e se nudi samo u dužoj 110 verziji, sa pet ili Å”est sediÅ”ta, uz standardni pogon na sva Äetiri toÄka, 20-inÄne toÄkove i vazduÅ”no oslanjanje.
Defender je za modelsku godinu 2021 takoÄe dobio i izmenjenu paletu dizelskih motora. TaÄnije, tu su Å”estocilindriÄni dizelaÅ”i sa mild-hybrid tehnologijom, u verzijama D200, D250 i D300 (broj u nazivu oznaÄava snagu u KS).
Novi dizelaÅ”i su dostupni u verzijama Defender 90 i Defender 110, a ubrzanje od 0 do 100 km/h se kreÄe od 6,7 do 10,2 sekundi u zavisnosti od motora.
Sem toga, Land Rover je za Defender izmeÄu ostalog prripremio i novu X-Dynamic verziju, kao i tri nove boje za eksterijer.
Ivan MitiÄ ā Autoblog.rs







