Jedinstveni BMW R18 premijerno predstavljen u Srbiji – AutoMotoShow.rs
Banner Top

BMW Motorrad Srbija predstavio je svojim klijentima i predstavnicima medija dugoočekivani model koji BMW motocikle na pravi način uvodi u segment ā€œkruzera”. BMW R18 je u potpunosti u skladu sa tradicijom čuvenih BMW motocikala – i tehnički i po pitanju stilskog dizajna.

Međutim, iako se dizajnom i izgledom ovaj model nastavlja na BMW Motorrad tradiciju i na legendarni BMW R5, model koji se nalazio u proizvodnji pre viÅ”e od 80 godina i potpuno preusmerava fokus na osnovne motociklističke elemente: jednostavnost i bokser motor kao epicentar uživanja u vožnji, i sve u kombinaciji sa “dobrim vibracijama”, on ipak poseduje sve najmodernije tehnologije iz BMW-a.

ā€œKonceptni model ovog motocikla predstavljen je proÅ”le godine na čuvenom događaju Concorso D’Eleganza koje se održava na jezeru Komo u Italiji, a pozitivne reakcije koje je izazvao samo su potvrdile da je BMW Motorrad na pravom putu.


Proletos je predstavljena serijska verzija, ali nažalost, zbog cele situacije, samo preko interneta, a sada konačno možemo uživo da vidimo, da čujemo, a uskoro i da probamo ovaj fantastični motociklā€, rekao je Lazar Radanov Radičev, Price&Product menadžer kompanije Delta Motors, generalnog uvozinka i distributera BMW Motorrad programa.

Težak je 345kg, dugačak skoro 2,5 metra i ima međuosovinsko rastojanje od 173cm. Ima 1802cc, po čemu je i dobio naziv R18, a maksimalnu 91KS imsporučuje pri 4.750 obrtaja u minutu. Važno je istaći njegov ogroman obrtni moment od 158Nm na 3000 obrtaja, pri čemu je u rasponu od dve do četiri hiljade obrtaja, sve vreme na raspolaganju obrtni moment od preko 150Nm.

Centar pažnje je ā€œBig boxer” agregat, sa najveći kapacitetom dvocilindričnog bokser agregata ikada koriŔćenog u serijskoj proizvodnji. Poseduje kvačilo i menjač sa 6 brzina, a finalni prenos je preko kardana.

Poseduje detalje legendarnih bokser motora iz 1936. godine kao Å”to su dvostruki cevasti ram, karakterističan oblik rezervoara i vidljivo kardansko vratilo. Nasledio je i tradicionalno vazduÅ”no hlađenje. Auspuh je urađen po ugledu na koncept R7 iz tridesetih godina.

Iako minimalističkog izgleda opremljen je najsavremenijom opremom i sistemima. U standardu poseduje ASC sistem stabilnosti, ā€œHill start control” sistem za polazak na uzbrdici, kao i MSR sistem koji kontroliÅ”e kočenje motorom. Kočioni sistem se sastoji od dvostrukih diskova napred i jednostrukih pozadi, oba sa četvoroklipnim kočionim čeljustima.

Ono Å”to ovaj motocikl dodatno izdvaja od ostalih modela iz istog segmenta jesu i tri različita moda vožnje ā€œRain”, ā€œRoll” i ā€œRock” koja se mogu prilagođavati individualnim željama vozača. Pozicija sedenja je uspravna i uslovljena nogostupima koji su postavljeni na sredini, iza cilindara, Å”to je odlika BMW modela.

Novi model će se naći u prodaji kao ekskluzivni First Edition – sa mnogo hromiranih detalja, belih linija na rezervoaru, First Edition oznaka na motociklu, kao i posebnog poklon paketa koji će dobiti vlasnici ovih motocikala, uz ovo dostupan je veliki broj opcija individualizacije.

Početna cena modela R18 je 23.300 EUR i to, kao kod svih naŔih modela sa uključenom petogodiŔnjom garancijom, a na početku prodaje, i sa uključenim First Edition paketom.

Ovom prilikom je BMW Motorrad predstavio i potpuno novi koncept servisnog prijema posvećenog samo motociklima, kao i prostor koji klijentima omogućava opuÅ”tanje u prijatnoj atmosferi uz kafu i razgovor sa serviserima i prijemnim savetnikom, dok je njihov motor u servisu.

PR saopŔtenje

Podeli:
Tags: , ,

Povezani tekstovi