BMW Motorrad Srbija predstavio je svojim klijentima i predstavnicima medija dugooÄekivani model koji BMW motocikle na pravi naÄin uvodi u segment ākruzera”. BMW R18 je u potpunosti u skladu sa tradicijom Äuvenih BMW motocikala – i tehniÄki i po pitanju stilskog dizajna.
MeÄutim, iako se dizajnom i izgledom ovaj model nastavlja na BMW Motorrad tradiciju i na legendarni BMW R5, model koji se nalazio u proizvodnji pre viÅ”e od 80 godina i potpuno preusmerava fokus na osnovne motociklistiÄke elemente: jednostavnost i bokser motor kao epicentar uživanja u vožnji, i sve u kombinaciji sa “dobrim vibracijama”, on ipak poseduje sve najmodernije tehnologije iz BMW-a.
āKonceptni model ovog motocikla predstavljen je proÅ”le godine na Äuvenom dogaÄaju Concorso D’Eleganza koje se održava na jezeru Komo u Italiji, a pozitivne reakcije koje je izazvao samo su potvrdile da je BMW Motorrad na pravom putu.

Proletos je predstavljena serijska verzija, ali nažalost, zbog cele situacije, samo preko interneta, a sada konaÄno možemo uživo da vidimo, da Äujemo, a uskoro i da probamo ovaj fantastiÄni motociklā, rekao je Lazar Radanov RadiÄev, Price&Product menadžer kompanije Delta Motors, generalnog uvozinka i distributera BMW Motorrad programa.
Težak je 345kg, dugaÄak skoro 2,5 metra i ima meÄuosovinsko rastojanje od 173cm. Ima 1802cc, po Äemu je i dobio naziv R18, a maksimalnu 91KS imsporuÄuje pri 4.750 obrtaja u minutu. Važno je istaÄi njegov ogroman obrtni moment od 158Nm na 3000 obrtaja, pri Äemu je u rasponu od dve do Äetiri hiljade obrtaja, sve vreme na raspolaganju obrtni moment od preko 150Nm.

Centar pažnje je āBig boxer” agregat, sa najveÄi kapacitetom dvocilindriÄnog bokser agregata ikada koriÅ”Äenog u serijskoj proizvodnji. Poseduje kvaÄilo i menjaÄ sa 6 brzina, a finalni prenos je preko kardana.
Poseduje detalje legendarnih bokser motora iz 1936. godine kao Å”to su dvostruki cevasti ram, karakteristiÄan oblik rezervoara i vidljivo kardansko vratilo. Nasledio je i tradicionalno vazduÅ”no hlaÄenje. Auspuh je uraÄen po ugledu na koncept R7 iz tridesetih godina.
Iako minimalistiÄkog izgleda opremljen je najsavremenijom opremom i sistemima. U standardu poseduje ASC sistem stabilnosti, āHill start control” sistem za polazak na uzbrdici, kao i MSR sistem koji kontroliÅ”e koÄenje motorom. KoÄioni sistem se sastoji od dvostrukih diskova napred i jednostrukih pozadi, oba sa Äetvoroklipnim koÄionim Äeljustima.
Ono Å”to ovaj motocikl dodatno izdvaja od ostalih modela iz istog segmenta jesu i tri razliÄita moda vožnje āRain”, āRoll” i āRock” koja se mogu prilagoÄavati individualnim željama vozaÄa. Pozicija sedenja je uspravna i uslovljena nogostupima koji su postavljeni na sredini, iza cilindara, Å”to je odlika BMW modela.
Novi model Äe se naÄi u prodaji kao ekskluzivni First Edition – sa mnogo hromiranih detalja, belih linija na rezervoaru, First Edition oznaka na motociklu, kao i posebnog poklon paketa koji Äe dobiti vlasnici ovih motocikala, uz ovo dostupan je veliki broj opcija individualizacije.
PoÄetna cena modela R18 je 23.300 EUR i to, kao kod svih naÅ”ih modela sa ukljuÄenom petogodiÅ”njom garancijom, a na poÄetku prodaje, i sa ukljuÄenim First Edition paketom.
Ovom prilikom je BMW Motorrad predstavio i potpuno novi koncept servisnog prijema posveÄenog samo motociklima, kao i prostor koji klijentima omoguÄava opuÅ”tanje u prijatnoj atmosferi uz kafu i razgovor sa serviserima i prijemnim savetnikom, dok je njihov motor u servisu.
PR saopŔtenje






