Na teniskim terenima sportskog centra Olimp potpisan je sponzorski ugovor između Teniske akademije Tipsarević i uvoznika Peugeot vozila za Srbiju i Crnu Goru, kompanije Euroimpex autogroup. Saradnja je dogovorena na period od dve godine tokom kojih će članovi akademije imati obezbeđen prevoz u automobilima francuskog proizvođača.
Peugeot je prisutan u svetu tenisa preko 30 godina. Danas, francuski brend je zvanični partner ATP asocijacije, Roland Garrosa i preko 30 turnira širom sveta. Uspešna aktuelna saradnja sa Otvorenim prvenstvom Francuske je uspostavljena još 1989. Godine, a saradnja sa ATP organizacijom od 2016.
Logičan nastavak ovih poslovnih odluka predstavljao je uspostavljanje saradnje sa najboljim igračima ATP turneje. Od 2014. godine Peugeot promoviše najbolji igrač sveta Novak Đoković, i ova saradnja je pokazala sjajne rezultate tokom perioda od tri godine. Novi ugovor sa Đokovićem potpisan je prošle godine – kojim je Novak postao ambasador game električnih i hibridnih Peugeot vozila. Pored Novaka, dugačak je spisak bivših i aktivnih tenisera sa kojima su potpisani ugovori: Huan Martin del Potro, Fernando Verdasko, Aleksandar Zverev, Žil Simon, Gustavo Kuerten i mnogi drugi.
Osnovana 2013. godine Teniska akademija Tipsarević se za vrlo kratak period pozicionirala u sam vrh teniskih akademija u regionu i širom teniskog sveta. Osnovana je od strane našeg teniskog asa Janka Tipsarevića sa ciljem razvoja tenisa kroz rad sa mladim talentima ovog sporta iz celog sveta i njihove takmičarske afirmacije, kroz koju Janko Tipsarević prenosi svoja dragocena iskustva iz bogate teniske karijere.
U timu profesionalnih teniskih asova sa ovih prostora koje vodi Janko Tipsarević nalaze se neka od najzvučnijih imena našeg tenisa: Filip Krajinović, Dušan Lajović, Laslo Đere, Mate Pavić, Danka Kovinić, i mnogi mladi teniseri sa sjajnim potencijalom da budu u samom vrhu svetskog tenisa.
“Renome i energija Janka Tipsarevića koje smo zapamtili tokom njegove sportske karijere najbolja su garancija da će sa istom strašću i entuzijazmom biti posvećen poslovnim aktivnostima, što već i dokazuje. Vrednosti koje karakterišu naš brend su emocija, posvećenost i kontinuirana želja da budemo u samom vrhu, sve ono što Janko svakodnevno prenosi na igrače u svojoj akademiji. Kao kompanija u kojoj važno mesto zauzima društveno-odgovorno poslovanje, partnerstvo sa akademijom bila je za nas prilika koja se ne propušta“, istakao je Nemanja Živojinović, direktor marketinga kompanije Euroimpex autogroup.
“Teniska akademija Tipsarević i ja lično smo ponosni na uspostavljanje ove ekskluzivne saradnje sa Peugeotom – jednom od najslavnijih, statusnih robnih marki u svetu automobilizma i istaknutom partneru profesionalnog tenisa širom sveta. Aktivno prisustvo i simbolika Peugeota u konceptu naše teniske Akademije predstavlja veliku prednost i inspiraciju za sve uključene u njen svakodnevni rad i razvoj, čije vrednosti delimo sa velikim zadovoljstvom – sa ciljem da ih kroz našu saradnju i dalje afirmišemo – na terenu i van njega, u Srbiji i šire!” izjavio je Janko Tipsarević, naš proslavljeni teniski as i osnivač Akademije.
PR saopštenje