Giulia i Stelvio nikada nisu ispunili oÄekivanja FCA u komercijalnom smislu, mada se radi o krajnje atraktivnim i privlaÄnim automobilima.
Ipak, aktuelna matiÄna kompanija Alfe Romeo, Stellantis, i dalje veruje u posrnulu italijansku marku. Nakon ukidanja 4C malog sportskog kupea i Giulietta heÄbeka iz C segmenta, portfolio se popunjava novim kompaktnim krosoverom. Uprkos Äinjenici Å”to koristi platformu Jeep Compassa, Tonale je etiketiran kao luksuzni model āuzduž i poprekoā.

Å ef Alfe Romeo, Žan-Filip Imparato, dao je intrigantno obeÄanje tokom nedavnog intervjua kraj jezera Komo u Italiji, gde je organizovana test vožnja Tonalea. Naime, on je rekao da je Lexus reper za Alfu po pitanju kvaliteta. On je dodao da želi da kvalitet Tonalea bude perfektan od prvog dana, kao i da novajlija pruži remek-delo soluciju po pitanju digitalne konektivnosti i korisniÄkog interfejsa.
Alfa Romeo se posloviÄno nije kotirala visoko u testovima kvaliteta, obiÄno zauzimajuÄi mesta u donjoj polovini liste. U J.D. Powerovoj studiji inicijalnog kvaliteta 2021., Giulia i Stelvio su zabeležili 204 problema na 100 vozila, Å”to je kompaniju postavilo na 28. poziciju od ukupno 32 brenda. Toyotina premijum divizija, s druge strane, bila je treÄa sa 144 zableležena problema na 100 automobila.
Neko Äe se setiti da je Žan-Filip Imparato odluÄio da odloži lansiranje Tonalea za nekoliko meseci, da bi bio siguran da novajlija bude u potpunosti spreman za stupanje na scenu. Prvi āplug-inā hibrid Alfe Romeo Äe iznedriti ekvivalent u vidu Dodge Horneta, koji bi trebalo da bude predstavljen do kraja godine. U meÄuvremenu, odluka u vezi s Tonaleom Quadrifoglio Äe biti doneta u narednim mesecima.
Auto Moto Show





