Prve “procurele” fotografije nove generacije BMW-a X1 i iX1 – AutoMotoShow.rs
Banner Top

BMW je odlučio da obelodani novu generaciju X1 uz prvi u istoriji čisto električni iX1.

Ova dva SUV/krosovera će svoju oficijelnu premijeru imati sutra, 1. juna 2022., ali neke fotografije su ipak pristigle na globalnu mrežu.

Iz perspektive stajlinga nema nekih iznenađenja, posebno ako u obzir uzmemo da smo već videli prototip X1, kao i iX1 u različitim Å”pijunskim fotografijama. Dizajn prednjih i zadnjih svetala je interesantan, a fanovi će znati da cene činjenicu da farovi nisu razdvojeni.

Prednja maska je naravno uvećana, ali nije prenaglaÅ”ena kao kod nekih drugih modela s BMW značkom, tako da se verovatno niko neće naći pogođenim.

Na ā€žprocurelimā€œ fotografijama možemo da vidimo oba modela, pa čak i neke specifikacije. Primera radi, možemo da vidimo da će iX1 moći da se puni putem AC priključka sa do 11 kW, dok opciona oprema omogućava AC punjenje do 22 kW.

U prevodu, baterija od 64,7 kWh može da se napuni sa do 130 kW uz pomoć jedinice s direktnom strujom, Å”to znači da se 120 kilometara dometa dobija za samo 10 minuta, dok punjenje od 10 do 80 odsto baterije može biti obavljeno za samo 29 minuta.

BMW iX1 raspolaže koeficijentom otpora vazduha od samo 0,26, Ŕto je izuzetno dobar rezultat za jedan SUV. Što se pogonskog sklopa tiče, on pripada BMW-ovoj petoj generaciji električnih sistema.

Maksimalna autonomija po WLTP-u iznosi 438 kilometara, dok dva elektromotora obezbeđuju maksimalnu snagu od 200 kW (272 ks). Uz ā€žboostā€œ funkciju, nakratko se isporučuje dodatnih 30 kW (40 ks).

Dakle, BMW iX1 za 2023. če raspolagati maksimalnom snagom od 272 konja tokom normalne vožnje, ali će u kratkim intervalima moći da isporuči do 312 ks. Mada se ne radi o M modelu, sve preko 300 ks u ovoj klasi osigurava viÅ”e nego dinamičnu vožnju.

Kada govorimo o narednoj generaciji BMW-a X1, možemo da vidimo da zapremina prtljažnika varira od 540 do 1.600 litara. Enterijer je redizajniran, a sada ga krasi zakrivljeni displej instrumentacije od 10,25 inča, a tu je i 10,7-inčni ekran info-zabavnog sistema osetljiv na dodir.

BMW i dalje koristi konvencionalne dugmiće na volanu, Å”to pozdravljamo, a uz to je implementirao BMW Operating System 8 u ā€žmozakā€œ vozila. Ovo su takođe neke od karakteristika koje se očekuju u novom modelu: platforma na bežično punjenje, kožom presvučen obruč M Sport volana s multifunkcionalnim komandama, ganitura opcionih sportskih sediÅ”ta s funkcijom masaže itd.

Primetićete i nove ručke vrata, kao i Live Cockpit Professional sistem koji uključuje proÅ”irenu stvarnost i BMW inteligentni personalni asistent.

U svakom slučaju, ovih dana ćemo mnogo viÅ”e saznati o novoj generaciji BMW-a X1, kao i njegovom električnom pandanu.

Auto Moto Show

Podeli:
Tags: , ,

Povezani tekstovi