KonaÄno je skinut veo s Hyundai Ioniqa 6, tako da imamo uvid kako u njegovu spoljaÅ”njost, tako i enterijer.
Za sada, korejska kompanija akcenat stavlja na dizajn nove elektriÄne limuzine, dok Äemo se s tehniÄkim detaljima upoznati 14. jula.

Hyundaijevi ātizeriā su etiketirali Ioniq 6 kao elegantan aerodinamiÄan elektromobil, i kompanija tu nije niÅ”ta lagala. Karoserija je blago zasvoÄena, a jasno možemo da vidimo povezanost s Prophecy konceptom na planu dizajna. Trenutno nismo upoznati s detaljima vezanim za koeficijent otpora vazduha, da bismo uvideli do koje mere je ovo vozilo zaista aerodinamiÄno.

Prednji deo je Äistog, minimalistiÄkog stajlinga. Donji deo anfasa ukljuÄuje vertikalne elemente na obe strane. Hauba je uglaÄenih formi a primetna je uzdižuÄa sekcija koja vodi od farova do A stubova.
Preko bokova, duž vrata, takoÄe se pruža zasvoÄena linija koja dodatno naglaÅ”ava liniju krova. Suptilno je izvajana i donja sekcija vrata, a vozilo na fotografijama ima boÄne kamere umesto konvencionalnih retrovizora. Kada je o toÄkovima reÄ, naplatke odlikuje složen, asimetriÄan obrazac paoka.

Ioniq 6 poseduje zadnji deo sportskog izgleda. Tu je spojler koji se pruža iz baze zadnjeg stakla, dok se ispod njega nalazi joÅ” jedan u vidu āpaÄjeg repaā, koji je inkorporiran u formu zadnjeg dela. Zadnja signalna grupa pune Å”irine poseduje Äetvrtaste, āpikselasteā elekmente koji pružaju retro-futuristiÄki āÅ”mekā. Na donjem delu se nalazi par vertikalnih elemenata s crvenim i belim āmaÄjim oÄimaā.

Hyundai takoÄe nije pružio bilo kakve tehniÄke detalje vezane za enterijer, ali možemo dosta toga da saznamo iz slika. Odvojeni ekrani digitalnog klastera instrumentacije i info-zabavnog sistema dele isti okvir. Na spoljnim ivicama armaturne table, zakrivljenim prema vozaÄu, nalaze se displeji āretrovizoraā. Na donjem panelu se nalazi Äitav niz kapacitivnih komandi za upravljanje HVAC sistemom.

Volan je s dva paoka i takoÄe kapacitivnim ādugmiÄimaā s obe strane. Äetiri Äetvrtasta svetla se nalaze u centru volana, a za sada ne znamo da li su Äisto dekorativne prirode ili imaju neku funkciju.

Na fotografijama kabine možemo da vidimo ljubiÄasto ambijentalno osvetljenje i plavu iluminaciju koja dolazi iz donje sekcije panela vrata. Nije poznato da li nijanse mogu da se menjaju po ukusu vozaÄa, buduÄi da se ove koje možemo da vidimo neÄe svideti svakom.

Ioniq 6 poÄiva na E-GMP platformi, koja Äini osnovu i za Ioniq 5 i Kiju EV6. Nova limuzina bi trebalo da poseduje bateriju od 77,4 kWh. S dva elektromotora, oÄekujemo izlaznu snagu od oko 300 konja. Sasvim je moguÄe da Äe Hyundai lansirati i verziju s jednim motorom, kao i visokoperformantnu opciju.
Auto Moto Show
Izvor: Hyundai














