Ferrari trenutno radi na ānaoÅ”trenijojā verziji SF90 Stradalea, interno poznatog kao Versione Speciale.
Kada bude debitovao krajem ove godine, u igru Äe uvesti aerodinamiÄka poboljÅ”anja radi ostvarivanja boljih performansi na stazi. Ko ne želi da Äeka da ekipa iz Maranela zavrÅ”i posao, može da potraži alternativu na tjuning sceni.
Äuvena kuÄa koja doraÄuje Ferrarijeve modele, Novitec, pripremila je paket za SF90 Stradale. Glavne stavke predstavljaju poseban izduvni sistem i modifikovani softver motora, Å”to je rezultiralo prirastom u snazi od 109 ks (80 kW), tako da u zbiru, Ferrarijev superautomobil nakon Novitecovog tretmana isporuÄuje 1.109 konja (816 kW).

Ovaj suficit u snazi od 10 odsto ima pozitivan efekat na ubrzanja, tako da je SF90 Stradale Novitec skratio vreme sprinta do āstotkeā za 0,1 sekundu, na 2,4 sekunde, a do 200 km/h za 0,4 sekunde (6,3 sekunde). Maksimalna brzina je poveÄana na preko 340 km/h, mada Novitec nije pružio konkretnu brojku.
Ove brojke su zaista impresivne, a Novitec takoÄe obeÄava brži odziv na papuÄici gasa i bolja meÄuubrzanja pri bilo kojoj brzini kretanja. Å to se ostalih unapreÄenja po pitanju performansi tiÄe, Novitec je instalirao ogibljenje koje je SF90 Stradale približilo tlu za 30 milimetara napred i 25 milimetara pozadi. Ovo je rezultiralo nižom taÄkom težiÅ”ta i predvidivijim ponaÅ”anjem u krivinama.

Na vizuelnom planu, dorade na SF90 Stradaleu su suptilne, mada ih ima dosta. U njih su ukljuÄeni novi prednji spojler s boÄnim sekcijama koje se mogu skinuti, komponente od ugljeniÄnih vlakana na prednjoj haubi i opciona nova prednja krila jedinstvenog dizajna. TakoÄe, dostupno je nekoliko razliÄitih tipova naplataka od 20 i 21 cola.

Unutar kabine, Novitec kaže da je dodatnu individualnost obezbedio uz prisustvo kože i alkantare na sediŔtima u bilo kojoj željenoj bolji. Nažalost, nema informacija o ceni.
Auto Moto Show


