Novi Civic Type R se predstavio publici (GALERIJA) – AutoMotoShow.rs
Banner Top

ProŔlo je viŔe od godinu dana otkada smo videli fotografije prvih kamufliranih prototipova Honde Civic Type R. Oficijelna tizer kampanja japanske marke je započela pre Ŕest meseci, počev od prisustva novajlije na automobilskim manifestacijama do postavljanja rekordnog kruga.

Svi dotični primerci su bili kamuflirani, ali konačno, čekanju je doÅ”ao kraj. Međutim, par ā€ždetaljaā€œ joÅ” uvek nije poznato, a oni se odnose na snagu, performanse i cenu.

Naravno, reč je o ključnim informacijama kada je jedan ovakav automobil u pitanju, ali Honda obećava da ćemo uskoro znati viÅ”e. Ono Å”to možemo konstatovati je da se radi o najsnažnijem Type R modelu do sada. Zapravo, iz japanske kompanije javljaju da je ovo najbrže i najmoćnije Hondino vozilo u ponudi.

Pogonsku jedinicu čini evolucija 2,0-litarskog turbo četvorocilindraÅ”a iz odlazećeg modela, a snaga se i dalje kanaliÅ”e na prednje točkove uz pomoć Å”estostepene manuelne transmisije. Dakle, nema sekvencijalnog menjača, pogona na sve točkove niti hibridne tehnologije, Å”to znači da u smislu pogonskog sklopa imamo posla s pravim tradicionalnim ā€žhot hečomā€œ.

Kao Å”to nije spremna da s nama podeli detalje u vezi s motorom, isti slučaj je i s platformom, za koju se kaže da je ā€žunapređenaā€œ. Ono to znamo je da automobil niži, duži i Å”iri u odnosu na prethodni model. Takođe poseduje garnituru Å”irih Michelin Pilot Sport 4S pneumatika, koji su bez dileme dali svoj doprinos obaranju rekorda na Suzuki.

S vizuelnog aspekta, konačno imamo pravi uvid u novajliju i njegovo sada suptilnije zadnje krilo. ā€žAnfasā€œ deluje neÅ”to agresivnije s mrežastom maskom i revidiranim usisnim otvorima u uglovima. Suptilni bočni pragovi se pružaju iza prednjih lukova točkova, doprinoseći boljem protoku vazduha. Točkovi CRT-a skladno popunjavanju lukove, a u cilju osiguravanja sportskog izgleda, novi ā€žhot heÄā€œ ima Å”ira zadnja vrata u odnosu na standardni Civic. Pozadi počiva difuzor i poznata tema s tri zavrÅ”etka izduvnih cevi.

Å to se unutraÅ”njosti tiče, tu imamo meÅ”avinu crvenog i crnog. Crvenu boju pronalazimo na sportskim sediÅ”tima, tepisima, oznakama i kontrastnim Å”avovima. Crno prekriva ostatak enterijera, uključujući dopadljivu armaturnu tablu koja je prenesena iz standardnog modela. Specijalan +R režim vožnje dodaje neke vizuelne atrakcije na displeju, a ekran info-zabavnog sistema pruža informacije o vozilu u realnom vremenu.

Honda očigledno ima joÅ” dosta toga da podeli s publikom u vezi s novim Civicom Type R. Samim tim, jasno je da je ovo bila pre svega vizuelna prezentacija automobila koji će verovatno biti poslednji neelektrifikovani Type R. Kompletne podatke o novajliji ćemo imati u jesen, kako se bude bližio početak proizvodnje.

Auto Moto Show

Podeli:
Tags: , ,

Povezani tekstovi